השוק

פולירם יורדת בהכנסות, אך מזנקת ב-24% ברווח הנקי

חברת פולירם חשפה את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של השנה, ואלו מציגות ירידה בהכנסות, אך עלייה ברווח הגולמי וזינוק של 24% ברווח הנקי. החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד בסך 10 מיליון שקל
מערכת ice | 
יובל פלג (צילום יח"צ)
חברת פולירם, שנמצאת בשליטת קרן פימי, מפרסמת היום את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של השנה, ואלו מציגות ירידה בהכנסות, אך עלייה ברווח הגולמי וזינוק של 24% ברווח הנקי. 
כאמור, הכנסות החברה ברבעון הגיעו ל-248 מיליון שקל - ירידה ביחס להכנסות של 271 מיליון הכנסות ברבעון הראשון של 2023. מנגד, הרווח הגולמי של החברה ברבעון הגיע ל-50 מיליון שקל - גידול של 11% לעומת הרווח ברבעון הקודם. לפי החברה, הגידול נובע מצמצום השימוש במלאי חומרי גלם שנרכש בעבר במחירים גבוהים. 
לצד זאת, הרווח התפעולי של החברה עלה ב-23% ל-30.6 מיליון שקל. הרווח הנקי הגיע ל-25 מיליון שקל שהם גידול של 29% בהשוואה לרבעון הראשון של השנה. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת עלה ב-18.5 מיליון שקל מהרבעון הקודם ל-71.2 מיליון שקל. 
חוב החברה ברוטו ברבעון ירד ל-268 מיליון שקל מ-372 מיליון שקל בסוף 2022. החברה צמצמה את החוב תודות לתזרים המזומנים מפעילות שוטפת, בתוך חלוקת דיבידנדים של 22 מיליון שקל בחציון הראשון ו-42 מיליון שקל ב-12 החודשים האחרונים, לצד השקעות למטרות צמיחה בסכום של 18 מיליון שקל בחציון ו-38 מיליון שקל ב12 החודשים האחרונים.
ההון העצמי של החברה נכון לסוף יולי עמד על 621 מיליון שקל, לעומת 594 מיליון שקל בסוף דצמבר 2022. בהתאם לנתונים, הדירקטוריון החליט על חלוקת דיבידנד של 10 מיליון שקל.
יובל פלג, מנכ"ל פולירם, מסר: "תוצאות הרבעון השני ממחישות את יכולת החברה לצלוח תקופות מאתגרות, ולראיה למרות הירידה בהיקף הפעילות בהשוואה לרבעון הראשון, הגדלנו את הרווח הגולמי והרווח הנקי של החברה בהשוואה לשני הרבעונים הקודמים, תוך יצירת תזרים מזומנים משמעותי וחיזוק האיתנות הפיננסית של החברה. אנו ממשיכים לקדם פרויקטים חדשים בטריטוריות שונות בהיקף של עשרות מיליוני דולרים במגזרי התעשייה השונים בניהם הרכב ואריזות המזון, אשר מהווים בסיס להמשך הצמיחה האורגנית של החברה בעתיד הקרוב. זאת לצד בחינת הזדמנויות צמיחה באמצעות רכישת פעילות תודות לאיתנות הפיננסית של החברה בתנאי המקרו הנוכחיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה