השוק

סלקום חתמה על עסקת ענק בשווי עשרות מיליוני שקלים

סלקום זכתה במכרז של תאגיד המים העירוני של קריית גת, לאספקת מדי מים וקריאה מרחוק, בהסכם בשווי עשרות מיליוני שקלים

מערכת ice |  1
סלקום-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
סלקום מודיעה היום (שלישי) כי זכתה במכרז של תאגיד המים העירוני של קריית גת, לאספקת מדי מים וקריאה מרחוק, שנערך בהובלת "מי קריית גת", המספק מים לאחת הערים המתפתחות בישראל מבחינת היקפי הצריכה. 
המכרז כולל עבודות להקמה, אספקה ותחזוקה של מערכת קר"מ, לרבות החלפת מדי המים הקיימים בתאגיד למדי מים מתוצרת זנר הגרמנית, הכוללים יכולת שידור וקריאה מרחוק של היקף הצריכה, דבר החוסך לרשויות זמן ומשאבים ומייתר את ההגעה הפיזית של נציג אל מד המים המותקן בבית הלקוח לצורך ביצוע הקריאה באופן מדויק ומהימן.
תאגיד מי קריית גת בחר בחדשנות הטכנולוגית שמביאה סלקום בעולם זה, המשלבת דיוק ומאפשרת לצרכנים לקבל מידע אונליין והתראות במידת הצורך. תקופת ההתקשרות במכרז עומדת על שש שנים עם אופציה להארכתה לשש שנים נוספות, והיקפו נאמד בעשרות מיליוני שקלים. 
כמות מדי המים בפרויקט נאמדת על מעל 30,000 מדים, כאשר כבר במהלך תקופת פריסתם ולאור צפי תנופת הבניה בעיר, עתידים להתווסף מדים נוספים ואף להגיע לכ- 40,000 מדים ויותר.
סלקום אשר מספקת פתרונות ושירותים מגוונים בעולמות ה IOT כגון ערים חכמות, הציעה את מדי המים של אחד משלושת יצרני מוצרי המדידה הגדולים בעולם – חברת  ZENNER International GmbH & Co KG  הגרמנית, חברה בינלאומית מהמובילות בעולם בתחום מדי המים, לצורך שיתוף הפעולה. 
סיון שושן לישע, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים בחברת סלקום: "הזכייה במכרז היא הוכחה נוספת ליכולתה של סלקום להביא את פתרונות האינטגרציה וה-IoT המתקדמים, החדשניים והמובילים ברמה הטכנולוגית. התשתית שמונחת בפרויקט תאפשר לסלקום להציע יישומים רבים נוספים לרווחת התושבים ולסייע לקריית גת לקדם התייעלות מוניציפאלית ולהצטרף לחזית החדשנות העירונית שתופסת תאוצה ברחבי העולם".
מנכ"ל תאגיד מי קרית גת, אוריאל טרמצ'י: "התקנת מדי קר"מ בקרית גת היא בשורה של ממש לתושבי העיר. מבחינת היקפי צריכת המים קרית גת נחשבת לאחת הערים המתפתחות בישראל, ובראיית פני עתיד, בהתאם לתוכניות הבינוי הנרחבות של העיר אשר ישלשו את אוכלוסיית העיר קרית גת".
עוד הוסיף כי "בהתאם לכך תאגיד מי קרית גת חרט על דגלו לספק לתושבים את השירות ואת התשתיות המתקדמים והטובים ביותר, כמו בערים המערביות המובילות בעולם. התקנת הקר"מ היא חלק טבעי מהחזון הזה ואין לי ספק שתושבי קרית גת יפיקו מכך את כל היתרונות הרבים של הקר"מ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולי סוף סוף יפתח השוק הסגור הזה לתחרות
    צרכן נבון 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר שנים ארוכות שוק מדי המים אינו מאפשר תחרות ונשלט ע"י חברה אחת גדולה שהינה מונופול בשוק, חברות בינ"ל גדולות שמנסות להכנס לשוק עם פתרונות שנמכרים במיליוני יחידות בעולם נחסמות באופן בוטה מכניסה לשוק ומונעות מצרכנים שירות חדשני שמיטיב עם הצרכנים, לצערי הרגולטורים, הן רשות המים והן הרשות לתחרות ישנים על האף כבר שנים ארוכות ולא עושים דבר לעורר את השוק ע"י הכנסת מתחרים תוך הורדת חסמי כניסה ונכנעים לברוטליות של המונופול שמשפיע על כותבי המכרזים, אולי עכשיו סוף סוף מגיע מתחרה בינ"ל חזק שמיוצג ע"י חברה גדולה כמו סלקום נראה את הרגולטורים זזים קצת וחושפים שיניים ולא כמו עד היום היו פרווה, כך גם הצרכנים ייהנו משירות שתואם את שנת 2023 ולא את שנות ה 90
    סגור