השוק

איירטאצ' עם עוד חוזה מיליונים: זה ההסכם עליו חתמה

החברה חתמה עם חברת שיכון ובינוי אנרגיה על הסכם ראשון בהיקף כולל המגיע כ-2.8 מיליון שקל, עבור אספקה והתקנה של מערכות רובוטיות לניקוי של פאנלים סולאריים ועבור תחזוקתם לאורך 20 שנה, לשדה של שיכון ובינוי אנרגיה במושב גבעולים שבנגב המערבי
מערכת ice | 
טל לאופר, מנכ''ל איירטאג' סולאר (צילום סלי פרג', באדיבות איירטאצ', shutterstock)
חברת איירטאצ' סולאר (Airtouch Solar), המפתחת פתרונות רובוטיים לשוק האנרגיה הסולארית, מעדכנת היום (שני) כי חתמה עם חברת שיכון ובינוי אנרגיה על הסכם ראשון בהיקף כולל המגיע כ-2.8 מיליון שקל, עבור אספקה והתקנה של מערכות רובוטיות לניקוי של פאנלים סולאריים ועבור תחזוקתם לאורך 20 שנה, לשדה של שיכון ובינוי אנרגיה במושב גבעולים שבנגב המערבי. להערכת החברה, על-פי לוחות הזמנים המתוכננים, התקנת המערכות צפויה להסתיים עד תום שנת 2023.
אתמול, עדכנה איירטאצ' כי חתמה על הסכמים עם ענקית הסולאר ההודית ReNew בהיקף של 31 מיליון שקל. מדובר בהסכם החמישי והגבוה ביותר עד כה של איירטאצ' מול
ReNew. בנוסף, בחודש יולי חתמה איירטאצ' על הסכם בהיקף של כ-12 מיליון שקל עם
Amplus Solar, מחברות האנרגיה המובילות באסיה.
טל לאופר, מנכ"ל קבוצת איירטאצ' סולאר: "אנו שמחים לעדכן על הסכם ראשון עם שיכון ובינוי אנרגיה, מהחברות המובילות בתחום האנרגיה הסולארית בישראל. אנו רואים בהסכם זה הבעת אמון נוספת בפתרונות של איירטאצ' וביכולתנו לספק ערך מוסף ללקוחותינו. נמשיך לפעול להרחבת פעילות החברה בישראל, לצד פעילותינו המשמעותית והמתפתחת בהודו, ולהפיכת העולם לירוק ונקי יותר".
ניק לניר בראון, סמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי גלובלי, איירטאצ' סולאר: "הסכם זה עם שיכון ובינוי אנרגיה שמבשיל כעת, הינו תוצאה של עבודת הכנה ומחקר יסודית של שני הצדדים. אנו מודים לשיכון ובינוי על האמון ומאמינים ששיתוף הפעולה בין החברות, ימשיך ויתרחב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה