השוק

מימון ישיר משכנתאות נכנסה לשת"פ מסקרן עם סיילספורס

במסגרת הפרויקט, הוטמע פתרון Financial Services Cloud, שיאפשר למימון ישיר משכנתאות להעניק ללקוחותיה חווית לקוח מיטבית ואישית יותר מצד אחד, ולייעל תהליכים פנימיים מצד שני. בנוסף לפתרון הענן של סיילספורס, מימון ישיר משכנתאות בחרה בחטיבת הייעוץ והשירותים המקצועיים של סיילספורס, לליווי יישום הפרויקט
מערכת ice |  1
איתי מרגלית (צילום סיילספורס)
מימון ישיר משכנתאות, חברת הבת של מימון ישיר, חברת האשראי הצרכני החוץ בנקאי מהמובילות בתחומה בישראל וחברת סיילספורס, המובילה העולמית ב- CRM ופתרונות ענן, חתמו על הסכם במסגרתו סיילספורס תספק עבורה פתרון מתקדם לניהול מערך המשכנתאות.
כחלק מהאסטרטגיה של החברה, המעודדת מתן שירות מתקדם ויעיל הכולל ממשק מהיר, וחדשנות טכנולוגית, בחרה מימון ישיר לממש את פתרון ה- Financial Services Cloud של סיילספורס. פתרון שיאפשר לחברה לבצע קפיצת מדרגה ביכולות לממש פתרונות אשראי בצורה חדשנית ודיגיטלית, לייעל תהליכים פנימיים ולצמוח. מדובר בפרויקט ארוך טווח, אשר חלקו הראשון יושם במחצית הראשונה של שנת 2023, וכעת עובדים על השלמתו של החלק השני.
במסגרת הפרויקט, הוטמע פתרון Financial Services Cloud, שיאפשר למימון ישיר משכנתאות להעניק ללקוחותיה חווית לקוח מיטבית ואישית יותר מצד אחד, ולייעל תהליכים פנימיים מצד שני. בנוסף לפתרון הענן של סיילספורס, מימון ישיר משכנתאות בחרה בחטיבת הייעוץ והשירותים המקצועיים של סיילספורס, לליווי יישום הפרויקט.
Financial Services Cloud הינו הפתרון לניהול קשרי לקוחות (CRM), עבור עולם הפיננסים החדש. הפתרון, מאפשר למוסדות פיננסים, דוגמת מימון ישיר משכנתאות, לממש תהליכי אשראי מתקדמים באופן מיטבי ומהיר, לצורך התייעלות תפעולית ומצוינות בשירות ויאפשר למימון ישיר משכנתאות להציע ללקוחותיה תהליך לקיחת משכנתא מהיר שקוף ויעיל ובכך להגדיל את הנתח העסקי שלה בתחום. בפרויקט, יושמו רכיבים חדשניים כגון מנוע חוקה (Business Rules Engine), ניהול אוטומטי של מסמכים ותוכניות פעולה ותהליכי זיהוי לקוח וניהול סיכונים ועוד.
"התחרות בתחום המשכנתאות עולה מדרגה ומחייבת ארגונים להיערך לרמת הציפיות הגבוהה של לקוחותיהם לקבלת שירות מקצועי, מהיר ואיכותי", אומר איתי מרגלית, מנהל מערך המכירות של סיילספורס ישראל. "הפתרון המתקדם שלנו יאפשר למימון ישיר משכנתאות לספק ללקוחותיה שירות מותאם אישית, יעיל ואמין תוך שיפור הפרודוקטיביות של העובדים, אנשי המכירות והשירות בארגון. הקשר שלנו עם מימון ישיר הוא קשר ותיק המבוסס על אמון הדדי, ואנו מאמינים שהרחבת שיתוף הפעולה בינינו תביא להצלחה רבה".
"עם הקמת חברת המשכנתאות הבנו את הצורך המהותי בתשתית טכנולוגית חזקה שתחבר אותנו היטב לשטח", אומר ערן גולן, מנכ"ל מימון ישיר משכנתאות. "תשתית כזו היא הכרח בעידן בו מהירות התגובה ושקיפות התהליך הם תנאי סף להצלחה. אנחנו במימון ישיר משכנתאות שואפים כל העת לקיים ערכים אלו יחד עם פיתוח מומחיות בתחום שיאפשר לנו לספק מענה לכל מקרה ולכל אוכלוסייה. לשם השגת מטרות אלו יש צורך אמיתי בפתרון אותו אנחנו מקבלים מסיילספורס ויש ציפייה גדולה ממימוש הפרויקט ארוך הטווח הזה".
"האתגר שלנו בטכנולוגיות של ארגון פיננסי הוא היכולת להקים פלטפורמה שתהיה ערוכה לעולם החדש שמשתנה כל הזמן", אומרת רונית פטר, סמנכ"לית טכנולוגיות דאטה וחדשנות במימון ישיר. "לנסות לצפות אם מה שהעסק צריך עכשיו זה מה שהוא יהיה צריך מחר, ועל כן, הטכנולוגיה חייבת להיות גמישה לשינויים ויש לקשור אליה באופן ישיר את הצורך לקצר משמעותית את ה T2M. באמצעות הפתרונות של סיילספורס אנחנו יכולים להביא את החדשנות מצד אחד ואת הגמישות מהצד השני".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה אסון.
    יעקב 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אין חברה שנכנסה לעבוד עם סיילספורס והצליחה להשתחרר מהם
    סגור