השוק

ההסכם נחתם: קנזון ישראל תמזג לתוכה פעילות של חברה אמריקאית

חברת קנזון ישראל, הפועלת למעשה בעסקה זו כחברה ציבורית ללא פעילות עסקית משמעותית, יוצקת לתוכה פעילות בהיקף משמעותי בתחום ניהול קרנות ההשקעה בנדל"ן. קנזון, בהנהלת אבישי פישמן (מנכ"ל) ושי זהר (יו"ר) דיווחה היום (ראשון), כי היא חתמה על הסכם מחייב כפוף לתנאים מתלים עם בעליה של חברת אולדר קפיטל האמריקאית (Aulder Capital), על פיו סוכם שבעליה של אולדר קפיטל יעבירו 100% מפעילותם העסקית לתוך קנזון ובתמורה תקצה להם קנזון מניות
מערכת ice | 
צבי חלמיש (צילום באדיבות החברה)
ההסכם נחתם: אולדר קפיטל האמריקאית תמזג את פעילותה לקנזון ישראל הציבורית. החברה עוסקת ברכישה, השבחה, ניהול ומכירה של פרויקטים נדל"ניים שונים בארצות הברית ובאירופה. מאז הקמתה ב-2012, ניהלה אולדר 4,500 יחידות בהיקף כספי מצטבר של 900 מיליון דולר ומימשה נכסים בהיקף של 317 מיליון דולר, בתשואה שנתית ממוצעת של כ-.18.3%
יו"ר אולדר הוא יונה במברגר, העובד בחברה מאז הקמתה, והמנכ"לים המשותפים שלה הם אמיר חלדי וצבי חלמיש, שכיהן בעברו כ-15 שנים בשורה של תפקידים בכירים במשרד האוצר, לרבות סגן החשב הכללי וראש המשלחת הכלכלית בארה"ב.
חברת קנזון ישראל, הפועלת למעשה בעסקה זו כחברה ציבורית ללא פעילות עסקית משמעותית, יוצקת לתוכה פעילות בהיקף משמעותי בתחום ניהול קרנות ההשקעה בנדל"ן. קנזון, בהנהלת אבישי פישמן (מנכ"ל) ושי זהר (יו"ר) דיווחה היום (ראשון), כי היא חתמה על הסכם מחייב כפוף לתנאים מתלים עם בעליה של חברת אולדר קפיטל האמריקאית (Aulder Capital), על פיו סוכם שבעליה של אולדר קפיטל יעבירו 100% מפעילותם העסקית לתוך קנזון ובתמורה תקצה להם קנזון מניות. על פי תנאי העסקה, יוקצו לבעלי אולדר מניות שיהוו כ-73% ממניות קנזון, וכן כתבי אופציה למימוש במחיר ההקצאה המהווים כ-5% ממניות החברה.
צבי חלמיש, מנכ"ל משותף באולדר: "הקמנו את אולדר לפני למעלה מעשור ותמיד חיפשנו הזדמנויות עסקיות אטרקטיביות, עבור משקיעי החברה ועובדיה. הפיכת אולדר לחברה ציבורית היא אבן דרך משמעותית עבורה, באמצעותה נעמיק את ההשקעה בפעילויות החברה, כדי לייצר תשואות משמעותיות עבור המשקיעים. נהיה נגישים למשקיעים מוסדיים ופרטיים בישראל, לטובת המשך פיתוח אסטרטגי ועסקי בארץ ובעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה