השוק

מניית ברודקום מזנקת: עסקת הענק בהייטק מתקרבת

מניית ברודקום מזנקת בכ-4.5% בעקבות ידיעה שרכישת VMware בשווי 61 מיליארד דולר קרובה לאישור האיחוד האירופי. מדובר בעסקת הרכישה השלישית בגודלה בהיסטוריה של ההייטק. ענקית השבבים  מטפלת בחששות התחרות וסוללת את הדרך לעסקה פורצת הדרך שלה עם חברת מחשוב הענן VMware

אסף קופפר | 
מייקל דל, ברודקום, VMware (צילום ויקיפדיה, טוויטר/ מייקל דל)
בפיתוח פורץ דרך שעשוי לעצב מחדש את נוף הטכנולוגיה, ענקית המוליכים למחצה האמריקאית ברודקום  (AVGO) מתקרבת לאישור מותנה מהאיחוד האירופי להתקדם עם הרכישה המוצעת של 61 מיליארד דולר של ענקית מחשוב הענן VMware (VMW). זה מגיע כאשר החלטת הרגולטור הממונה ההגבלים העסקיים של האיחוד האירופי צפויה עד ה-17 ביולי, מה שמסמן אבן דרך פוטנציאלית בתעשיית הטכנולוגיה. המניה עולה ב-4.5%.
מקורות הבקיאים בעניין ציינו כי האישור מהנציבות האירופית תלוי בפשרות המוצעות של ברודקום על יכולת פעולה הדדית שמטרתן לדכא את חששות התחרות. הוויתורים הללו נראים בעיקר ממוקדים למתאמי Fibre Channel Host-Bus של החברה (FC HBAs), רכיב אינטגרלי לתשתית אחסון נתונים. מומחים מאמינים כי מרוול טכנולוגיה (MRVL), מתחרה מרכזית בתחום, היא המוקד העיקרי של הוויתורים הללו, למרות שהחברה לא הגיבה בנושא.
 
הרכישה המוצעת של ברודקום המתכוונת לרכוש את VMware מסמנת את הכיוון האסטרטגי של החברה לחזק עוד יותר את מעמדה רב ההשפעה בשוק הדאטה סנטרים, בהתחשב במומחיות של האחרונה במחשוב ענן. רכישה זו, אפוא, מהווה בסיס לשינוי משמעותי בתעשייה, והיא יכולה להגדיר מחדש את הפורטפוליו של ברודקום, הכולל שבבים מיוחדים לזירוז פעולות בינה מלאכותית ושבבים המשמשים במרכזי נתונים ליצירת רשתות.

מניית ברודקום ב-5 ימים האחרונים. צילום מסך גוגל 
בצד השני של המטבע, ברודקום ממשיכה לחדש עם הצגת ה-FiFEM, מודול ה-Wi-Fi RF הקדמי הראשון בעולם עם שילוב מסננים המותאם לנקודות גישה Wi-Fi 7. המוצר מבטיח הפחתה של 40% בהספק הקדמי של RF, מה שמסמן את המחויבות של ברודקום ליעילות אנרגטית בתקשורת אלחוטית. זה זיכה את FiFEM בקבלת פנים חמה בקרב לקוחות ושותפים בגישה מוקדמת, ובכך חיזק עוד יותר את מעמדה של ברודקום בשוק השבבים.
לדברי כריס דופי, אנליסט טכנולוגי ב-650 Group, שוק התקני תשתית ה-Wi-Fi התומכים ב-Wi-Fi 6E ו-Wi-Fi 7 צפוי להתקרב למספר עצום של 1.5 מיליארד יחידות בחמש השנים הקרובות. תחזית זו מסמלת הזדמנות עצומה עבור ברודקום להרחיב את טווח השוק וההשפעה שלה.
ברודקום, הידועה בתרומתה לתחומים טכנולוגיים שונים כגון מרכזי נתונים, רשתות, תוכנות ארגוניות, פס רחב, אלחוטי, אחסון ופתרונות תעשייתיים, עומדת לגבש גבולות חדשים עם רכישת VMware והיצע המוצרים החדשניים שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה