השוק

רני צים מוכר את השליטה בפסגות: זה הסכום שהוא דורש

בית השקעות עתיד לעבור לידיים חדשות, כאשר בכוונותיו של צים למכור את אחזקותיו בקבוצה, המהוות 62% מסך המניות. הרוכש שנמצא על הפרק - מנכ"ל החברה יניב בנדר
מערכת ice |  1
רני צים (צילום מאיר אדרי, pexels, unsplash, pixabay)
רעידת אדמה של ממש מתגבשת לה בעולם הפיננסי. רני צים, בעל השליטה בקבוצת פסגות, מחפש רוכש שיקנה את אחזקותיו בחברה, העומדות על סך 62%. פסגות הודיעה כי מי שצים מנהל משא ומתן מולו בנוגע לרכישה - הוא מנכ"ל החברה, יניב בנדר, בעל מניות השני בגודלו בקבוצה עם 9% ואופציה להגדיל ל-11%.
מה שעשוי להוות מכשול לעסקה עבור בנדר או כל רוכש פוטנציאלי אחר, הוא הסכום האסטרונומי שמבקש צים. איש העסקים מעוניין למכור את השליטה לפי שווי של 400 מיליון שקל, מה שישלשל לכיסו 247 מיליון שקל. אלא שנכון לעכשיו, החברה נסחרת בבורסה לפי שווי שוק של 160 מיליון שקל בלבד ומעניין יהיה לראות האם שאיפותיו של צים יתגשמו.
הבוקר (רביעי), חברתו של צים, "רני צים מרכזי קניות", פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2023 המלמדות על גידול בהכנסות, בפרמטרים התפעוליים וכן בשורה התחתונה.
צים מסר עם פרסום הדו"ח הכספי: "התוצאות החזקות שאנו מציגים לרבעון הראשון של 2023 משקפות את הצלחת המודל העסקי הייחודי של החברה - התמקדות בפעילות באיזורי הפריפריה, בחברה הערבית ובמרכזים שכונתיים, ולצד זאת ביסוס זרוע מגורים איכותית באמצעות מגידו. אנו ממשיכים ביישום המודל העסקי עם 5 פרויקטים בשלבי בניה ואיכלוס, ועוד 6 פרויקטים בתכנון שעם השלמת הפרויקטים יותר ממכפיל את היקף השטחים המסחריים שבבעלות החברה. כל זאת,  תוך שמרכזי החברה מתאפיינים בתמהיל חנויות של צריכה בסיסית ועומס נמוך יחסית של שכ"ד, ואלו צפויים להערכתנו לתמוך ביכולתה של החברה לצלוח בצורה מיטבית גם תקופות של האטה כלכלית. בתחום המגורים, מאז רכישת קבוצת מגידו אשתקד אנו פועלים להשבחת הפעילות והגדלת מלאי הדירות של החברה שמקימה כיום מגוון פרויקטים, בעיקר בפריפריה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רני עדיין תחת חקירה של הרשות לניירות ערך?
    שימי 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם יניב בנדר שרוצה לקנות את החברה תחת חקירה
    סגור