השוק

קבוצת ברנד ממשיכה לגדול: חותמת על פרויקט ענק בקריית גת

במסגרת הפרויקט החדש, קבוצת ברנד תבצע עבור הלקוח – מפעל תעשייתי באזור קריית גת - עבודות ייעוץ, תכנון, ייצור קונסטרוקציית פלדה והתקנות קונסטרוקציה באתר הלקוח
מערכת ice | 
עסקים (צילום freepik)
קבוצת ברנד, העוסקת בתכנון והקמת מערכות חשמל ובקרה, תשתיות מתכת ומתקני אנרגייה, ממשיכה בהגדלת צבר העבודות ומדווחת כי קיבלה הזמנת עבודה לפרויקט נוסף מלקוח מרכזי של החברה בהיקף כספי של כ-71 מיליון שקל. החברה כבר קיבלה הזמנת עבודות בתחילת השנה לשלב הראשון בפרויקט, בהיקף כספי של כ-27.6 מיליון שקל, לצד הזמנות נוספות שהתקבלו, כך שהיקף הפרויקט הכולל מסתכם בכ-102 מיליון שקל (בתוספת מע"מ).
 
במסגרת הפרויקט החדש, קבוצת ברנד תבצע עבור הלקוח – מפעל תעשייתי באזור קריית גת - עבודות ייעוץ, תכנון, ייצור קונסטרוקציית פלדה והתקנות קונסטרוקציה באתר הלקוח. נכון למועד זה החברה כבר החלה בביצוע הפרויקט הנוסף ומעריכה כי תסיים את העבודות לביצוע הפרויקט הנוסף במהלך שנת 2024. 
בתחילת החודש דיווחה החברה על פרויקט נוסף שהצטרף לצבר העבודות של הקבוצה – ביצוע עבודות קונסטרוקציות פלדה באצטדיון הכדורגל החדש באשדוד בהיקף של 36 מיליון שקל. שני הפרויקטים החדשים מצטרפים לצבר ההזמנות הכולל, שעמד על כ-308 מיליון שקל בסמוך למועד פרסום הדוחות הכספיים לשנת 2022 (במארס 2023).
את שנת 2022 סיימה ברנד עם גידול של כ-31% בהכנסות שהסתכמו בכ-285 מיליון שקל, לעומת הכנסות בסך של כ-218 מיליון שקל בשנת 2021. בשורת הרווח רשמה ברנד שיפור משמעותי, הרווח נקי בשנת 2022 הסתכם בשיא של כ-19 מיליון שקל לעומת הפסד של 1.3 מיליון שקל בשנת 2021.
לירן גלעדי, יו"ר ומבעלי השליטה בקבוצת ברנד: "קבוצת ברנד שמחה לדווח על קבלת עבודה לביצוע פרויקט נוסף ללקוח מרכזי של החברה באזור קריית גת, בהיקף כספי כולל של כ-102 מיליון שקל. הבחירה של הלקוח להמשיך ולהזמין עבודות חדשות מקבוצת ברנד מלמדת על המומחיות של החברה ועל היכולת שלה להוביל פרויקטים מאתגרים - וזאת במקצועיות, בדיוק מירבי ובזמן מהיר. צבר ההזמנות של הקבוצה ממשיך לגדול – וזאת, כחלק ממגמת השיפור המשמעותי בפעילותה של קבוצת ברנד, שצפויה להימשך גם בחודשים הבאים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה