השוק

חיים כצמן מגדיל את מימוש הנכסים בעוד מיליארד שקל

במסגרת התוכנית למימוש נכסים בהיקף של 5.3 מיליארד שקל החליט חיים כצמן למכור נכסים בעוד מיליארד שקל ולוקח הלוואות במיליארד שקל
ניצן כהן |  3
חיים כצמן (צילום יחצ גזית גלוב)
איש העסקים חיים כצמן נערך למשבר כלכלי ואחרי שהודיע על תוכנית למימוש נכסים ב-5.3 מיליארד שקל הוא מגדיל את התוכנית כך שימכור נכסים ב-6.3 מיליארד שקל. במקביל יקח כצמן הלוואות מבנקים באירופה בהיקף של מיליארד שקל תוך שהוא ישעבד נכסים שכרגע נקיים משיעבוד.
נכון להיום מימש כצמן מחצית מהתוכנית שלו ומכר נכסים ביותר מ-2 מיליארד שקל כדי להפחית את החוב האיימתני של ג’י סיטי והוא מנהל מגעים מתקמים למכירת נכסים נוספים כדי לעמוד ביעדי התוכנית. כצמן מעריך שמימוש הנכסים יגיע לשיאו במהלך הרבעון השלישי של השנה.

מימוש הנכסים שהתבצע עד כה היה פחות או יותר לפי השווי בספרים מה שאומר שכצמן לא ירשום רווחים משמעותיים מהמימושים אולם אלה יניבו תזרים משמעותי וזה הדבר החשוב מבחינתו כרגע. אחד ההישגים המשמעותיים של כצמן היה מימוש הנכסים ברוסיה שנמצאת תחת משטר סנקציות נוקשה שאינו נראה לקראת סיום וזה אומר שכצמן עשה את הדבר הנכון. לצאת מרוסיה גם אם בהפסד חשבונאי לפני שלא ניתן יהיה לצאת משם בכלל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הישגים משמעותיים לכצמן
    נתן 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייב לציין שכצמן הפתיע עם הישג משמעותי גדול של מימוש הנכסים ברוסיה, זאת על אף משטר הסנקציות הנוקשה שהנחית פוטין, הצליח כצמן לממש את הנכסים ברוסיה, היכן שאחרים כשלו ונתקעו שם! הישג מרשים מאוד שייאמר לזכותו ויכולתו
    סגור
  • 2.
    הצעד הכי טוב
    FFR 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצעד הכי טוב שלו מתחילת שנה היה לצאת מרוסיה עד הנכס האחרון. המצב שם יכול להתדרדר בקלות ובתכלס אנליסטים החשיבו את ערך הנכסים שם ב-0, אוויר. הצעד השני שיהיה הכי טוב לשנה הנוכחית, זה לצאת גם יציאה מלאה מברזיל, שזה יקרה אז אוכל להגיד בפה מלא שיש פה השקעה אדירה לעשור הקרוב.
    סגור
  • 1.
    ניצול
    Pro 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמשלמים לעובדים סוציאליים שעושים עבודת קודש שכר מינימום,אז מי שלא קשוב למוסריות שלא יתפלא שדברים משתבשים
    סגור