השוק

הראל בעוד עסקת ענק: בדרך להשקעה של מאות מיליוני שקלים

קבוצת הביטוח והפיננסים הראל, מעוניינת להרחיב את שיתוף הפעולה עם קבוצת הנדל"ן הפרטית תדהר, והצדדים מנהלים משא ומתן בנוגע להשקעה של 300-500 מיליון שקל. הראל אמורה לרכוש 10%-15% מתדהר באמצעות הזרמה של הכסף לתוך חברת הנדל"ן לפי שווי מוערך של 3-4 מיליארד שקל
מערכת ice | 
הראל ביטוח (צילום Magma Images)
קבוצת הביטוח והפיננסים הראל, מעוניינת להרחיב את שיתוף הפעולה עם קבוצת הנדל"ן הפרטית תדהר, והצדדים מנהלים משא ומתן בנוגע להשקעה של 300-500 מיליון שקל, כך דווח הבוקר (שני) ב"דה מרקר".
על פי הדיווח, הראל אמורה לרכוש 10%-15% מתדהר באמצעות הזרמה של הכסף לתוך חברת הנדל"ן לפי שווי מוערך של 3-4 מיליארד שקל. הזרמה של סכומי כסף כאלה בידי הראל תסייע לתדהר בתקופה המאתגרת שבה נתונים שוקי ההון והנדל"ן, כך שהחברה תוכל לקדם את הפרויקטים היזמיים שלה.
בדומה לחברות ביטוח נוספות, השקעה המסתמנת של הראל בתדהר מצטרפת להשקעות נוספות שביצעה הראל בשנתיים האחרונות בהיקף מצטבר של כמה מאות מיליוני שקלים,אחרי שהחברה רכשה נתחים של עד 20% מחברות יזמות הנדל"ן הפרטיות, כמו אלמוג (כ.ד.א.י) ועץ השקד, וכן בחברה הציבורית חנן מור.
במקביל למגעים על כניסתה של הראל כשותפה בתדהר, הצדדים בוחנים שיתופי פעולה נוספים, לאור שיתוף הפעולה הפורה ביניהם שנרקם לפני יותר משלוש שנים באמצעות הקמת החברה הבת תדהר הראל מניבים — המוחזקת ב–51% בידי תדהר וב–49% בידי הראל. בכוונת השותפות לאתר, להקים ולהחזיק בנכסים מניבים בהיקף של כמיליון מ"ר עד 2030, ובאמצעות השקעה כוללת של 5–10 מיליארד שקל, כולל פיתוח והוצאה לפועל של הפרויקטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה