השוק

אופנהיימר: אופי התנהגות השווקים תומך בהמשך העליות

הארי ואלד, האסטרטג הטכני של בית ההשקעות אופנהיימר אומר שאופי התנהגות השווקים שכולל ירידה של מדד VIX ועליות במניות הכבדות, תומך בהמשך העליות בוול סטריט
ניצן כהן | 
מניות (צילום vecteezy)
הארי ואלד, האסטרטג הטכני של אופנהיימר אומר כי "מגמת העליות בוול סטריט מתאפיינת בהתקדמות הדרגתית, ללא תנודות חדות, עם ירידה במדד ה VIX, ובהובלת מניות Large-Cap שילוב חיובי התומך בהמשך מגמת העליה".
הארי ואלד מדגיש כי מדד ה VIX ירד לרמתו הנמוכה מאז נובמבר 2021 של 16 נקודות בלבד. הקריאה הנמוכה של VIX בשילוב עם מגמה שורית בשוק המניות, עם מדד ה-S&P500 מעל ממוצע נע של 200 יום, הנם הגורמים המצביעים על צפי להמשך המגמה החיובית ומפריכים את הטענות הפסימיות.

תופעה בולטת בשוק המניות בארה"ב היא ביצועי יתר של מניות Large-Cap האחראיות על עיקר העליות, עם השתתפות מוגבלת של כלל המניות. ארי ואלד מציין כי תופעה דומה אפיינה את מהלכי השוק השורי גם בעבר, הן בשנים 1983-1990 והן בשנים 1994-1999, כאשר בשתי התקופות הללו הפגין מדד ה S&P500 ביצועים חזקים במיוחד.
הארי ואלד צופה המשך ביצועי יתר של אפיקי Large-Cap, אך מעריך כי החוזקה בהתנהגות מניות חברות גדולות תתגלגל גם על מניות חברות קטנות, ובכך צופה פריצה גם במדד ה Russell2000 . בנוגע למדד ה S&P500 הכללי, ארי ואלד מציב את רמת ההתנגדות על 4,200 נקודות, עם רמת התמיכה של 3,800 נקודות.
ואלד מתמקד גם בניתוח הסקטור הפיננסי, סקטור שאינו מומלץ על ידו כעת, בשל מומנטום חלש. יחד עם זאת, האסטרטג הטכני של אופנהיימר ממליץ על מגזר שוק ההון בסקטור הפיננסים. ואלד שומר על המלצה חיובית לאמדוקס (DOX) ופריון (PERI).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה