השוק

גלאסבוקס מסכמת שנה עם 49 מיליון דולר בהכנסות חוזרות

שנה מוצלחת עברה על ספקית פלטפורמת החוויה הדיגיטלית לניתוח ומיקסום חוויית המשתמשים באתרי האינטרנט ואפליקציות המובייל, גלאסבוקס, עם גידול של 11.3% בהכנסות השנתיות החוזרות
מערכת ice | 
ירון מורגנשטרן (צילום גלאסבוקס)
גלאסבוקס, ספקית של פלטפורמה חוויה דיגיטלית (DXI) לניתוח ומיקסום חוויית המשתמשים באתרי האינטרנט ואפליקציות מובייל, מדווחת היום (רביעי) על תוצאותיה הכספיות לשנת 2022.
הכנסות החברה הסתכמו בכ-46 מיליון דולר, גידול של 20% (Non-GAAP) וגידול של 24% (GAAP) בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, ו-49 מיליון דולר בהכנסות שנתיות חוזרות (ARR), גידול של 11.3% לעומת 2021.

החברה ממשיכה לחזק את מעמדה עם שיעור שיא של 96% בשימור לקוחות גדולים המחדשים את חוזיהם עם החברה. גלאסבוקס המשיכה גם להקטין את שריפת המזומנים התפעולית מ-17.8 מיליון דולר בשנת 2021 ל-16.3 מיליון דולר בשנת 2022 תוך המשך צמיחה, ומאמינה כי מגמה זו תימשך גם בשנת 2023.
"גלאסבוקס נמצאת בעמדה חזקה בתקופה סוערת זו של אי וודאות כלכלית, הודות לכך שהיא מסייעת ללקוחות לחסוך בעלויות ובה בעת מתמקדת בשיפור חווית משתמש שיוצרת נאמנות וצמיחה בהכנסות", אמר ירון מורגנשטרן, מנכ"ל גלאסבוקס. "אנו ממשיכים להתמקד בצמיחה תוך בניית תזרים מזומנים חיובי והתקדמות מתמדת לעבר רווחיות. יעדי החברה מתמקדים בשיפור שולי הרווח, המשך גידול משמעותי במספר לקוחות חדשים והעמקת יחסינו עם לקוחות קיימים והרחבת סל המוצרים החדשים. יעדים אלו תומכים ביעד ה-100 מיליון דולר הכנסות שנתיות חוזרת (ARR) בשנתיים הבאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה