השוק

למונייד מסכמת רבעון רביעי עם גידול של 64%

חברת האינשורטק Lemonade מדווחת על תוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2022: סוגרת רבעון עם פרמיות שנתיות בסך של כ-625 מיליון דולר וירידה בהפסדים

מערכת ice | 
דניאל שרייבר ושי וינינגר (צילום בן קלמר)
חברת האינשורטק Lemonade  (למונייד) מדווחת על תוצאת הרבעון הרביעי ושנת 2022. סך היקף הפרמיות ברבעון זה עמדו על כ-625 מיליון דולר, גידול של 64% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מצבת הלקוחות של החברה הגיע ל-1,807,548, עלייה של 27% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בהתאם לתחזיות החברה, למונייד ממשיכה להציג שיפור קבוע ומשמעותי במדד ה-Loss Ratio שעמד ברבעון הרביעי על 89%, לעומת 84% ברבעון השלישי ו-96% ברבעון המקביל אשתקד.
הפרמיה המוצעת ללקוח עלתה בכ-30% לכ-346 דולר בסוף הרבעון הרביעי. העלייה נובעת בעיקר מהמשך שינוי התמהיל העסקי של למונייד לכיוון מוצרים עם ערכי פוליסה גבוהים יותר, בין היתר כחלק מההשפעה של רכישת Metromile, כמו גם בשל עלייה באחוז הלקוחות המחזיקים ביותר מפוליסה אחת.

ההכנסות ברבעון הרביעי צמחו בכ-116% בהשוואה לרבעון הרביעי אשתקד ועמדו על 88.4 מיליון דולר.
שי וינינגר, מייסד שותף ומנכ"ל משותף של חברת Lemonade, מסר: "השנה החולפת הייתה מאוד משמעותית עבורנו. סיימנו את 2022 עם מוצרים חדשים במדינות חדשות, צמיחה חזקה והפסדים מצטמקים – כל זאת למרות אירועי מזג אוויר קשים שפקדו את ארה"ב ואינפלציה מהגבוהות שראינו מזה עשורים. בשנה הקרובה נמשיך להתמקד בשיפור המדדים העיקריים שישפיעו על רווחיות החברה: loss ratio, יעילות וצמיחה. בכך אנו ממשיכים לפי התוכנית – רווחיות, ללא צורך בגיוס כספים נוסף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה