השוק

G city מדווחת על גיוס הון נוסף בצפי של כ-150 מיליון שקלים

החברה בראשות חיים כצמן צפויה לגייס כ-150 מיליון שקלים בהנפקת הון פרטית  לפי מחיר של 12.6 שקלים למניה, .5% מעל המחיר הממוצע ב-30 הימים האחרונים
מערכת ice | 
חיים כצמן (צילום פלאש 90, יחצ גזית גלוב)
חברת G City מודיעה היום (שני) על צעד נוסף במסגרת התכנית האסטרטגית שלה לחיזוק ההון והורדת המינוף. לפי הודעת החברה, היא צפויה לגייס בהנפקת הון פרטית כ-150 מיליון שקלים לפי מחיר של 12.6 שקלים למניה, 2.5% מעל המחיר הממוצע ב-30 הימים האחרונים.
עוד דווח כי בהקצאה הפרטית, שורת גופים מוסדיים מובילים לקחו חלק: מגדל, הפניקס, מור ומנורה. מתוך כך ההנפקה צפויה להוריד את המינוף של החברה בכ-0.75%. תמורת ההנפקה תשמש את החברה להורדת המינוף שלה. במקביל, חברת האם נורסטאר תרכוש בהנפקה זו מניות בהיקף של כ-34 מיליון שקלים בכפוף לקבלת אישור האסיפה הכללית של החברה ברוב מקרב בעלי מניות המיעוט.
חיים כצמן, מייסד ומנכ"ל G City התייחס למהלכים ואמר: "אנו שמחים מאוד על הבעת האמון הנוספת בחברה של מספר גופים מוסדיים מובילים: מגדל, הפניקס, מור ומנורה. אנו נחושים להמשיך ולהוציא לפועל את התכנית האסטרטגית למכירת נכסים שאינם נכסי ליבה, יחד עם מהלכים נוספים אשר יחד יתרמו ימשיכו לתרום להגדלת הנזילות והקטנת המינוף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה