השוק

איסתא מצטרפת לטרנד הגיוסים: לקחה 130 מיליון שקל מהמוסדיים

בעקבות הגיוס תהפוך חברת הביטוח הראל לבעלת עניין בחברה; השתתפו בגיוס קרן נוקד, ספרה וכלל ביטוח
ניצן כהן |  1
איסתא (צילום יח"צ)
חברת התיירות איסתא מצטרפת לטרנד הגיוסים והשלימה גיוס של 130 מיליון שקל מהמשקיעים המוסדיים. בעקבות הגיוס תהפוך חברת הביטוח הראל לבעלת עניין בחברה. בין המשתתפים בגיוס, חברת הראל ביטוח שתהפוך לבעל עניין בחברה, כלל ביטוח, הפניקס, קרן הגידור אלפא, קרן הגידור ספרה וקרן הגידור נוקד. 
צריך לציין שגל הגיוסים האחרונים בשוק ההון המקומי משקף הן את עודפי הנזילות של המוסדיים והן את ההערכה שהירידות בשוק בשנה החולפת וההערכות שהכלכלה הריאלית הולכת למיתון, יוצרות הזדמנויות ומכאן מי שיכול מצטייד במזומן כדי לנצל את ההזדמנויות האלה, כשיגיעו.

בהודעה הרשמית שיצאה בנושא נכתב כך: "איסתא ליינס, חברת התיירות הגדולה בישראל ובעלת פעילות נדל"ן נרחבת, מודיעה על הבעת אמון של גופים מוסדיים מובילים בחברה, בהנהלה ובאסטרטגיה שלה – ומגייסת 130 מיליון שקל במניות. החברה תנפיק לגופים המוסדיים 1,379,312 מניות במחיר של 87 שקל למניה. בנוסף, בעל השליטה בחברה, אחישי גל ישתתף בגיוס בהשקעה של 10 מיליון שקל, זאת בנוסף לרכישת מניות בהיקף דומה בחודשיים האחרונים במהלך המסחר השוטף בבורסה".
עוד נכתב: "בין המשתתפים בגיוס, חברת הראל ביטוח שתהפוך לבעל עניין בחברה וכן, כלל ביטוח, הפניקס, מור בית השקעות, קרן הגידור אלפא, קרן הגידור ספרה וקרן הגידור נוקד. הגיוס הובל על ידי ברק קפיטל חיתום בראשות צביקה מנס. הנפקת ההון תחזק את האיתנות הפיננסית של החברה ותאפשר לה לנצל הזדמנויות ולהאיץ את מימוש תכניותיה העסקיות הן בתחומי הנדל״ן והן בתחומי התיירות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בשביל נכי צה''ל (ל"ת)
    אזרח 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור