השוק

WeWork עם תוצאות מאכזבות: תפטר מאות עובדים

החברה פורצת הדרך בתחום חללי העבודה לא מצליחה להתרומם אחרי המשבר הגדול, וזאת למרות התמריץ של מגפת הקורונה לעבור למודל עבודה היברידי. מניית החברה ירדה ב-3.5%
איתן לויטס |  1
WeWork (צילום Magma Images)
WeWork מתכננת לפטר כ-300 בעלי משרות בחברה ברחבי העולם, כך הודיעה ספקית מרחבי העבודה אמש (חמישי), כחלק מהמאמצים לצמצם את ההוצאות עם ביצועים נמוכים.
מניית החברה ירדה ב-3.5% ל-1.53 ​​דולר במסחר. WeWork נהנתה בעקבות הקורונה ממעבר למודל עבודה גמיש, בו הרבה מגיעים לעבוד מחוץ למשרדים הראשיים שלהם. עם זאת, סביבה כלכלית לא ודאית מאלצת חברות להפחית את טביעת הרגל שלהן בנדל"ן.
החברה מניו יורק הודיעה בנובמבר על יציאתה מ-40 מיקומים בארה"ב. התחייבויות השכירות ארוכות הטווח של WeWork עמדו בסוף ספטמבר על 15.57 מיליארד דולר, בעוד שחלק מהשוכרים שלה נמצאים רק בחוזי שכירות לטווח קצר.

החברה אמרה אתמול שהיא מצפה לדווח על הכנסות ברבעון הרביעי מעל לתחזית ועל ירידה צרה יותר ברווח המתואם לפני ריבית, מסים, פחת והפחתות (EBITDA).
היא חזתה להכנסות ברבעון הרביעי בין 870 מיליון דולר ל-890 מיליון דולר, והתאימה את ה-EBITDA להיות שלילי עם 65 מיליון דולר עד 85 מיליון דולר.
WeWork יצאה להנפקה ב-2021 לאחר מאבק של שנתיים ושווי השוק שלה עומד כיום על כ-1.16 מיליארד דולר. הערכת השווי שלה לפני ההנפקה הוגדרה פעם בכמעט 50 מיליארד דולר.
החברה בישראל לא תושפע מהתהליך ואין כל תכנון לקיצוצים בארץ. מדובר בחברת WeWork הגלובלית, נפרדת מהחברה בישראל, אשר פועלת בזיכיון מקומי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הצחיקוני. (ל"ת)
    נ. ל 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור