השוק

דיסקונט גייס 800 מיליון דולר בהנפקה בינלאומית ראשונה בתולדותיו

בנק דיסקונט גייס בהנפקה בינלאומית, ראשונה בתולדותיו, 800 מיליון דולר מתוך ביקושים של כ-3 מיליארד דולר. אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט: "ההנפקה פותחת לבנק אפיק חדש של גיוס נזילות לטווח ארוך"
מערכת ice | 
אורי לוין מנכ"ל דיסקונט (צילום רמי זרנגר)
דיסקונט ממשיך להוביל את מגמת הצמיחה של הבנק, ומודיע כי השלים אתמול בלילה (חמישי) בהצלחה רבה את שלב התמחור בהנפקת חוב בינלאומית דולרית ראשונה בתולדות הבנק.
בהנפקה, בה השתתפו משקיעים מוסדיים מארה"ב, בריטניה, מדינות האיחוד האירופאי ומדינות נוספות, נרשמו ביקושים גבוהים של כ-3 מיליארד דולר, מתוכם נענה הבנק ל-800 מיליון דולר במרווח של 190 נקודות בסיס מעל תשואת אג"ח ממשלת ארה"ב, לתקופה של חמש שנים.
ההנפקה היא של אג"ח בכיר בשווקי חו"ל (bond senior) ,ומטרתה להרחיב את מקורות המימון של הבנק בקרב משקיעים מוסדיים זרים.
את ההנפקה הנוכחית הובילו מטעם הבנק אסף פסטרנק, ראש חטיבת שווקים פיננסיים; ברק נרדי, ראש חטיבת אסטרטגיה, כספים ואחזקות; וגד בר לב, מנכ"ל 'דיסקונט מנפיקים'. ריכוז ההנפקה בוצע על ידי Citigroup ואליה הצטרפו Barclays מבריטניה ו-Jefferies מארה"ב, כחתמי משנה בחו"ל ודיסקונט קפיטל בישראל.
אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט: "התוצאות המרשימות של ההנפקה מעידות על עוצמתו של דיסקונט, על אמון המשקיעים הזרים בכיוון אליו צועד הבנק ובפוטנציאל הצמיחה שלו. ההנפקה פותחת לבנק אפיק חדש של גיוס נזילות לטווח ארוך, ומאפשרת לנו להמשיך להוביל את התחרות במערכת הבנקאית ולקדם צמיחה ושגשוג עבור הלקוחות והמשקיעים בישראל ומעבר לים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה