השוק

גיוס ענק לאלקטריאון: תסלול את הכביש החשמלי הארוך בעולם

החברה מודיעה על גיוס הון בהקצאה פרטית בהיקף של עד כ-40 מיליון שקל (18 מיליון שקל במניות, וכ-21 מיליון שקל נוספים באופציות) מטרת הגיוס היא לצורך התמודדות במכרז משמעותי בשבדיה של חברת אלקטריאון AB (חברת הבת בשבדיה, בבעלות מלאה של החברה), לחשמול 42 ק"מ של כביש מהיר בשבדיה
מערכת ice | 
אורן עזר (צילום ניר סלקמן, pixabay)
אלקטריאון, החברה בה משמש נשיא המדינה לשעבר רובי ריבלין, כנשיא, מודיעה הערב (חמישי) על גיוס של כ-40 מיליון שקל לקראת התמודדותה במכרז להקמת כביש חשמלי באורך 42 ק"מ, הארוך בעולם.
החברה מודיעה על גיוס הון בהקצאה פרטית בהיקף של עד כ-40 מיליון שקל (18 מיליון שקל במניות, וכ-21 מיליון שקל נוספים באופציות) מטרת הגיוס היא לצורך התמודדות במכרז משמעותי בשבדיה של חברת אלקטריאון AB (חברת הבת בשבדיה, בבעלות מלאה של החברה), לחשמול 42 ק"מ של כביש מהיר בשבדיה.
מדובר במכרז חשמלי ראשון מסוגו בעולם, אליו רשאים לגשת רק מציעים שהשלימו בהצלחה את הליך המיון המוקדם. החברה ניגשה למיון המוקדם יחד עם חברת Cobra, חברת בת של וינצ'י ענקית הבנייה הצרפתית והחברות עברו בהצלחה את שלב המיון המוקדם. כעת מגבשות החברות את שיתופי הפעולה הדרושים לצורך הגשת ההצעה במכרז.
תוצאות המכרז יוכרזו על ידי ממשלת שבדיה בסוף הרבעון השני של שנת 2023. לאחר בחירת הזוכה והטכנולוגיה הנבחרת במכרז לכביש החשמלי, צפוי להתקיים מכרז נוסף נפרד עבור תחזוקה ותפעול של הכביש החשמלי למשך 15 שנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה