רכב

אלקטריאון מתרחבת באמריקה; תספק שירות לענקית מוניות ולימוזינות

אלקטריאון חתמה על מזכר הבנות עם חברת  CTG האמריקאית, חברת לוגיסטיקה המספקת שירותי הובלה יבשתיים, בניו יורק, לאס וגאס וקונטיקט 

מערכת ice |  2
ראובן ריבלין (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
חברת אלקטריאון, בראשות הנשיא לשעבר רובי ריבלין, חתמה על מזכר הבנות עם חברת התחבורה האמריקאית, CTG, המפעילה צי של כ-2,800 לימוזינות ומוניות בניו יורק ולאס וגאס. CTG חברת תחבורה מוכרת בארה"ב, מתכננת מעבר של כל צי הרכבים שלה לרכבים חשמליים, עם טעינה אלחוטית באמצעות הטכנולוגיה של חברת אלקטריאון. הטכנולוגיה תאפשר לצמצם פליטות פחמן, להפחית עלויות תפעול, וייעול תחזוקת צי הרכבים שברשותה.
ההסכם בין החברות מגיע לאחר בחירת של  חברת CTG בשירותי הטעינה האלחוטית של חברת אלקטריאון. באמצעות טכנולוגיית אלקטריאון תוכל CTG לייעל את תחזוקת צי הרכבים שברשותה לרבות: צמצום ההשקעה הראשונית, חיסכון בשטחים באזורי התפעול, הימנעות ממפגעים בטיחותיים של תחנות טעינה מבוססות כבלים, שמירה על חזות ויזואלית אסתטית ללא ריבוי עמדות, והבטחת תפעול פשוט ורציף של ציי הלימוזינות החשמליות. התשלום עבור שירותי הטעינה האלחוטית ייגבה פר רכב ויכלול תמיכה ושירות מלאים כולל מתן שירותי תוכנה.

בשלב הראשון תרכוש חברת CTG שירותי טעינה סטטיים לשטחי התפעול שלה בלאס וגאס ובהמשך תישקל התקנת טעינה חצי דינאמית בשדה תעופה ובמספר מלונות על מנת לאפשר צמצום גודל הסוללות ותפעול אופטימלי של הצי. השלב הבא, המתוכנן במקביל לפרויקט הטעינה בלאס וגאס, יכלול מכירת שרותי טעינה לצי הרכבים של CTG גם באזור ניו יורק. כמו כן, יבחנו הצדדים את האופציה להתקין קירוי סולארי לשטחי התפעול של CTG במיקומים שונים, כך שהרכבים יטענו מחשמל סולארי במטרה להוריד את עלויות החשמל ולהגדיל את התועלת הסביבתית של המערכת. התקנת המערכות בציי הרכבים תאפשר גם טעינה אלחוטית דינאמית עתידית מכבישים במרכזי הערים. 
במסגרת מזכר ההבנות, סוכם ש-CTG תבחר את סוג הרכב ותסייע לקשר את אלקטריאון ליצרניות רכבי יוקרה חשמליים המיועדים לשמש כלימוזינות בציים של CTG על מנת לבצע אינטגרציה של הטכנולוגיה לרכבים. התנאים המסחריים של מכירת שירותי הטעינה ייקבעו בהסכם המלא. 
 
אורן עזר, מנכ"ל ומייסד אלקטריאון: "אנו מברכים על כך שחברת CTG מזהה שפתרון הטעינה האלחוטי של אלקטריאון יאפשר לצי המסחרי שלה מעבר חלק, מהיר, סביבתי ומשתלם לעולם הרכבים החשמלי. זהו הפרויקט המסחרי הראשון של החברה בארה"ב ואנו בטוחים שמדובר בסנונית ראשונה בלבד. הפרויקט מהווה שער כניסה לעולם רכבי ההיסעים הפרטיים, שוק ענק העומד בפני אתגרים משמעותיים במעבר לתחבורה חשמלית, אותם אלקטריאון פותרת בצורה אופטימלית. אנו גאים בבחירת CTG בנו ובטוחים שמדובר בסנונית ראשונה בלבד."
רובט סלינין, סגן נשיא : CTG" CTG היא חברה המתגאה בפתרונות תחבורה מובילים ומקפידה על סטנדרט גבוהה של חדשנות ואמינות. זוהי הסיבה שאנו כה שמחים שהמעבר של הצי של CTG לרכבים חשמליים ייעשה עם השותף החדש שלנו, אלקטריאון. אנו מאמינים כי טעינה אלחוטית היא פתרון יעיל וחסכוני. הרקורד המרשים של אלקטריאון ופתרונותיה ברי הקיימא, מספקים יתרונות תפעוליים המותאמים לצי הרכבים שלנו. אנו מצפים לשיתוף הפעולה ובטוחים שבקרוב כל רכבינו יטענו בטעינה אלחוטית."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חברה סופר רצינית שכניראה תחתוך את שמי העולם .
    מיקי 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שאפו למוח הישראלי עם המצאת המערכת .
    סגור
  • 1.
    ריבלין
    סימה 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמאי ונוכל
    סגור