השוק

אם יש לכם כסף, כדאי להתחיל לחשוב על חשבון בנק בחו״ל

ההסכמים הקואליציוניים מתחילים להתפרסם ויותר משהם מגלים הם מסתירים, מערפלים ומייצרים חוסר ודאות שברמה מסוימת (והיא כאן) גורמת למי שיש לו כסף להתחיל להוציא אותו לחו״ל; ואם חשבתם שהמלחמה במחירי הדיור תימשך ותניב תוצאות, אז תחשבו טוב, היא תניב – רק לא לכם | טור שישי
ניצן כהן |  227
גפני, סמוטריץ׳, נתניהו, דרעי וגולדקנופף (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי)
נכון למועד כתיבת שורות אלה, ההסכמים הקואליציוניים שחתם בנימין נתניהו עם השותפות שלו רק מתחילים להתפרסם וכן, אם עקבתם אחרי טור זה בחודש האחרון כבר הבנתם את הסיפור: הולך להיות קשוח מאוד לכל מי שאינו חרדי, אינו מתנחל, אינו אוחז בדעות חשוכות הנוגעות לאמונתם של אחרים. גורם כלכלי בכיר (מאוד) שנחשף לחלק מההסכמים האלה והצליח לנתח אותם, ניתוח חלקי וראשוני בלבד, אמר לי: ההסכמים האלה הולכים לגבות מחיר יקר לכל אורך טווחי הזמן כשאת ההתחלה נרגיש כולנו במחצית השנייה של 2023.
בדרך כלל נהוג להכניס את אגף התקציבים למגעים קואליציוניים, לפחות בחלק הכלכלי/ תקציבי שלהם, כי אין גורם מוסמך יותר, מבין יותר וכן הלאה בתקציב המדינה שיכול לנפק בזמן אפס את המשמעויות הכלכליות שלהם. אגף התקציבים מכיר כל רפורמה, כל סעיף וסעיף בין אם תוקצב ובין אם אמור להיות מתוקצב והוא יכול להציג בפני הדרג הפוליטי את המשמעויות המידיות של כל הסכם – זה לא קרה, ומכאן האנדרלמוסיה המתרגשת עלינו בטווח הקצר.
בטווח הבינוני והארוך, אמר לי בן שיחי, שהוא זיהה כמה מוקשים. כמעט כל סעיף בהסכם עם החרדים טומן בחובו מוקש שיתפוצץ לכולנו בפנים בעוד כמה שנים. "התקצוב של מוסדות החינוך החרדיים הוא פצצת זמן. כולם מבינים את זה. לא ברור באמת מתי זה יתפוצץ לכולנו בפנים, אבל זה יתפוצץ (!) וזה יהיה כשנבין שהזזנו כסף (והמון ממנו) למי שלעולם לא ישתלב בעולם היצרני, לא בשירות צבאי ולא בשירות אזרחי. לא בשוק העבודה או המחקר. כל שקל שאנחנו מכניסים לשם היום זה פשוט ׳שריפת מזומן׳ לעולם לא נראה את הכסף הזה חוזר לתוצר בדרך של מחקרים, עבודת כפיים או כל סוג אחר של משהו שניתן לקרוא לו ׳קצירת פרי".
הבכיר אמר לי עוד (לא שלא הבנתי את הדברים אבל היה מעניין לשמוע את אותו הבכיר, או נכון יותר את נקודת המבט שלו) שהוא מזהה בעיות חמורות מאוד בנושא הרכבת הקלה או מה בכל מה שאמור להיות מערך הסעת ההמונים שייצר אלטרנטיבה יעילה לרכב הפרטי, הן בשינוי תוואי המטרו שיאריך בשנים רבות את השקתו והן בעובדה שהתוואי החדש, כמו שניתן לנתח אותו כרגע, ימנע כל אפשרות להפעיל אותו בשבתות וחגים בכל נקודת זמן הנראית לעין – וזה נזק דרמטי לטווחים הבינוני והארוך.
נזק נוסף לטווחים הבינוני והארוך, זיהה בן שיחי, הוא בכל הנוגע לשוק הנדל״ן. "הקצאה של 20% מכל שיווק של רמ״י לציבור החרדי ייצר בלגן. הוא ייצר כיסים גדולים (מאוד) של שכונות חרדיות שמטילות נטל מימון משמעותי על כל היתר ויאט את קצב שיווק הקרקעות לכל עם ישראל וזה יכביד מאוד על המפגש בנקודת האיזון בין ההיצע והביקוש, וזה מדבר על כל הנוגע לצד ההיצע, ובלי להדביק את הביקושים עם היצע, אנחנו הולכים לשוק מנוהל בצורה בולשביקית ואל תצפו למשהו טוב מכל זה".
עוד כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב ובראש ובראשונה זו הרפורמה בחקלאות שכבר כתבנו עליה לא מעט. באחד הסעיפים הקואליציוניים נכתב כי ממשלה החדשה תבטל את הרפורמה בחקלאות ותפעל בדרך של איזונים בין יצור מקומי ופיקוח על מחירים. כלומר, חזרה לעולם הבולשיביקי והמיושן של צמצום עד כדי ביטול היבוא, סבסוד נדיב במיוחד לחקלאים ומהצד השני פיקוח על המחירים בסופר. 
לא בכדי אין בטור זה מספרים - פשוט כי אין להם חשיבות בשלב הזה. ההערכה ראשונה היא שהעלות של כל הטוב שחילק נתניהו לשותפים שלו מגיעה עד כדי 15 מיליארד שקל בעלות ישירה (וכנראה יותר כי לא ראינו את כל ההסכמים בפירוט המתבקש), אין להם חשיבות כי הם נזק קצר טווח. ממשלה אחרת תוכל לבטל את הכל ותוך שנה או שנתיים או שלוש (תלוי כמה תחזיק ממשלת נתניהו החדשה אבל הנחת העבודה שמשך הזמן לתיקון הנזק הזה יהיה כפול מפרק הזמן שהוא יימשך) הבעיה הגדולה באמת היא הנזקים לטווחים הבינוני והארוך כמו הוצאת חלק ענק מהאוכלוסייה ממעגל העבודה והשירות הצבאי, שינוי תוואי המטרו וסופו של הפתרון היקר ל״רכב הפרטי״ ועד שוק הנדל״ן שהולך לסבול (שוב) ממחסור בהיצע וכן הלאה.
אז כאן נחזור רגע ל״מכתב ההייטקיסטים״. כותב שורות אלה אינו מתרשם מתארים כמו ״הייטיקסטים״ וכן הלאה כי מדובר בשוק חשוב מאוד אבל גם בעייתי מאוד שסובל מריבוי שרלטנים בעלי ״לשון חלקלקה״ אבל כן הייתי רוצה להתייחס לדברים שעולים כחוט השני אצל כל מי שעוסק בהשקעות, בטח של כספו שלו.
״אני לא משקיע בוונצואלה״ אמר אייל ולדמן ולמעשה זיקק טענות בנויות לתלפיות שעלו בטור זה כבר בחודשיים האחרונים. מה אומר לנו למעשה ולדמן: כל מי שחרד לכספו, כדאי לו לפתוח חשבון בנק בלונדון, קפריסין או משהו כזה. לדווח עליו כחוק לרשות המסים (ולשלם בהתאם את המס) ולחפש אפיקי השקעה במדינות בהם החוק הוא המלך. מדינות בהן לא ניתן בכזו קלות לשנות את חוקי המשחק, כי גם ככה קשה בעסקים ואם נכניס גחמות פוליטיות למכלול השיקולים האלה נקבל את מדינת עולם שלישי. מדינה בה משקיעים חוששים שהכסף שלהם יעלם בגלל גחמה שלטונית שיוצרת בור תקציבי וכן הלאה ואין בית משפט שיגן עליהם/ עלינו.
בהצלחה לכולם.
תגובות לכתבה(227):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 171.
    יהודון קטן (ל"ת)
    אנטישמי 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 170.
    כל כך הרבה שקרים ! החרדים הם היהודים של היהודים
    בוריס 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ולשונאיהם אפשר לקרא אנטישמים !
    סגור
  • חרדים הם כת. יהודי עובד ולא מקדש לוקחי שלמונים
    יהודי חילוני 12/2022/27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יהודי עובד ומוציא לחם בזעת אפו יהודי לא מקדש רבנים כאילו הם אל יהודי לא משתמט מלהגן על ארצו ועמו יהודי לא גונב, ובטח שלא בוחר מנהיגים לוקחי שוחד. יהודי לא לובש בגדי פריצים עם פרוות כלב על הראש. יהודי לא מגן על רבנים אנסים. יהודי לא מרמה את אלוהים עם גבול ישוב מקרר שבת ושאר השטויות מסוג זה. חרדים הם כת משוגעת שאיבדה את הצפון.
    סגור
  • 169.
    פגעת בול לא דמיינו כמה הוא סחיט.
    אור 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    5 2
    כלמילה אמת. ניסינו להזהיר אבל רצו מלך. עבדו עליהם שעבס מקבל 53 מילירד שבפועל היה הרבה פחות. וגם זכות וטו של ימינה לא איפשרה כמעט מעבר כספים. בפועל קיבל בסוף פחות מבהסכם עם ביבי. הפילו ממשלה טובה !!!
    סגור
  • 168.
    דואג ברגשות הציבור הכסף
    Os 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ניצן'ציק מה בין הבכיר בן שיחתך ומה שניסת להאריך את הדעת לבין הוצאת הכסף לחול??? לאן אתה חותר לעזוב לברוח לארוז מזוודות אף אחד לא יצטער ואנא תעביר גם את הבולשוביקיות שבך איתך
    סגור
  • טען עוד
  • אז זהו !!!
    יוסיפון 01/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הכסף נעביר לחו"ל! אבל נשאר פה כדי להלחם בך !!!!
    סגור
  • 167.
    לשון הרע גמור
    יוסי 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חבל שזו התקשורת.=תישקורת שקר גס, כאילו חרדים לא משלמים מיסים מעמ מס הכנסה וכו , חבל תדע שאנחנו החרדים אוהבים את כולם תמיד .
    סגור
  • מיסים?
    חרד 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איך חרד ישלם מיסים אם הוא מרוויח מינימום, עובד בשחור, מדווח כאילו הוא לומד בישיבה או שלוש במקביל ומקבל מימון על לימודיו הלא מועילים למדינה? יש חרדים עובדים, אפילו במקום העבודה שלי, אך הם מיעוט שבמיעוט בגלל חוסר השכלה בלימודי ליבה וכן'
    סגור
  • 166.
    הממשלה עוד לא קמה בכללל
    ניר 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יותר גרוע מימה שהיה לא יכול להיות בכלכלה , בבטחון, יחסי דת , ערכים בכל דבר רק עשים נזקים. הממשלה הזו תהייה טובה לכל עם ישראל לע כל תושבי ישראל בלי שום הבדל דת גזע מין. ורעה לכל שונאי ישראל ואוייבי העם שלנו.
    סגור
  • 165.
    כתבה ללא מקור
    אזרח 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יכול להיות שהכל נכון אבל כשהמקור הוא "בכיר מאוד " אך ללא שם ועוד " מצליח לנתח" אז קשה מאוד להאמין לכתבה...
    סגור
  • 164.
    אי מתן שרות לדתיים.
    אלברטו 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קורא לכל חסץבריי בעלי העסקים החילוניים למנוע כל מתן שרות לכל חובשי כיפה.הכל הדדי.
    סגור
  • 163.
    יותר גרוע ממה שהיה בממשלה הקודמת לא יכול להיות
    ניר 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    3 9
    עלייה של 20% בשנה!!! איפה היית אז יא עיתונאי שמולאני מושפע?
    סגור
  • 162.
    ניצן אתה צריך מימון לכרטיס טיסה?
    מאיר 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נגמר לכם מה לכתוב יאלה תרדו מהארץ ותפסיקו לעשות לנו שחור בעיניים למה נראה לך שמישהו קונה את "הבכיר" שלך
    סגור
  • שחור
    יוסיפון 01/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לך שנעשה לך שחור בעיינים ? אנחנו נעשה לך שחור בנשמה וחור עוד יותר גדול בכיס !!!!!
    סגור
  • 161.
    איפה היית כשהעבירו כסף רב לרעם
    מרוקאית 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    3 4
    למה לא העברת את הכסף שלך לחו״ל הצביעות חוגגת כשזה נוגע ליהודים
    סגור
  • פוחדים ??????? (ל"ת)
    יוסיפון 01/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בהמה סתומה
    דין 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכסף לרע"מ מועבר על ידי כל ממשלות ישראל, עם למרוקאים מגיע, אז גם לערבים, הם אזרחים בדיוק כמוך במדינת החלאות, ההבדל היחידי בינכם הוא מספר הימים שנעשת ברית המילה, דרך אגב, אפילו הפושע השפל באדם מעביר להם מיליארדים.
    סגור
  • 160.
    לדעתי הכתבה הזאת נחשבת המרדה (ל"ת)
    אילן 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • מסכים לדעה שלך זה פשוט למרוד בדמוגוגיה פשיסטית (ל"ת)
    Osh 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 159.
    התחתלם להפחיד
    שנה וחצי שקט 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    3 6
    איפה הייתם כשהממשלה שכל כך אהבתם נגסה לנו בבנק וגרמה ליוקר מחיה מטורף?? היה לכם שנה וחצי חופשה. חזרתם לעבוד בכל הכוח עם כל השנאה?
    סגור
  • 158.
    ניצן, אתה מוזמן לעזוב (ל"ת)
    אריק הויקינג 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • לא ! רק הכסף יעזוב !!!! (ל"ת)
    יוסיפון 01/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 157.
    הרפורמה בחקלאות הייתה טעות. וחזרה זה לא בולשביזם (ל"ת)
    זחש 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 156.
    ניצן כפרה, תוציא את הכסף, בכיף
    שלומ 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ותעשה טובה, לך יחד איתו.
    סגור
  • 155.
    לא יעזור ההפחדות
    שרה 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 8
    עדיף לתת לדתיים מאשר לאיובי המדינה.למה לבמן לא נתן לערבים לא יעזור לכם ההפחדות איפשר לחשוב לפיד ליברמן נהילו את המדינה טוב.הכינסו למרבולת עליות מחרים. בזבוזים של שרים לחול כאילו קופת המדינה שיכת להם. מקווה הכל יתגלה איך הם ניהלו את המדינה. כל בסחתנות. עשו הכל בשקוט הציבור לא ישמע. לא יעזור לכם שום כתבות ההפחדות העם לא אוכל את הלוקשים שלכם. שנה וחצי הרסו את החיים של הציבור. העם אמר את דברו.מה לא ברור.תמשיכו לנבוח. אם מימשלת שינו היתה כל כך מוצלחת איך זה היתרסקה.
    סגור
  • 154.
    צדק חברתי
    זימי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אם הממשלה תעשה צעדים שיפגעו באזרחים באופן לא צודק ורק בגלל הרוב שיש להם הציבור ידע להתגונן בכל דרך שימצא לנכון. הציבור החילוני השפוי יודע גם איך להילחם ויש לו חילים.
    סגור
  • 153.
    כ תבה 186
    דניאל 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתם רק מנבאים שחורות מה עשיתם עד עכשו סתם כתבות מאנשים פלצנים עים נפיכות
    סגור
  • מלמד לכתוב !!!! (ל"ת)
    יוסיפון 01/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 152.
    כתבה מיותרת
    רםש 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 6
    הכפשות ונסיונות הפחדה מכל שמאלן שרק אוחז עט. לפני 3 שנים ניסו לשכנע אותנו ש 12 שנות נתניהו היו קטסטרופה, עכשיו זה ממש הרס הדמוקרטיה וסוף המדינה. נו ו ..? מה עוד ??
    סגור
  • בבייסת
    הן 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ניסוח כול כך ברור מובן מאליו שאתה בה מעלומה. של תורה חרדי עם הארץ
    סגור
  • 151.
    אכן חוצפה וזעזו
    אורה 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן מזעזע מה שקורה במדינה, ההסכמים הקואליציונים מזעזעים ממש לא ךייר לתת ככ הרבהמכסף לחרדים אך זה לא החרדים אשמים, מי שאשם אלה ראשי המפלגות שלהם, וראש המממשלה, שהם מבינים מה החומרה טמה המשמעות כלפי הציבור ומתעלמים
    סגור
  • 150.
    אוסף הזיות מעידות על הכתב
    יומטוב של גלויות 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 4
    קישקוש עיתונאי מארץ הקישקושים של כתב הזוי לחלוטין
    סגור
  • 149.
    אייס עדיף בקפה
    כלכלן בכיר 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עד היום הייתם אובייקטיביים, היועץ שהמליץ לכם להכניס את הכתבה המחורטטת הזאת צריך להיות מפוטר
    סגור
  • 148.
    שטויות שלא שמעתי בחיים
    אלחנן כהן 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 5
    שישים אחוז מהגברים החרדים עובדים ושמונים אחוז מהנשים החרדיות עובדות לעומת שבעים אחוזים בציבור הכללי (ללא הערבים) בשני המגדרים זכותם של החרדים שהמיסים שלהם ילכו למה שהם רוצים בדיוק כמו שהמיסים של חילונים הולכים לספורט ולתאגיד השידור שלוקחים הרבה יותר כסף מהמוסדות החרדיים דברים שלא מעניינים את החרדים אז חאלס לז**ן ת'מוח
    סגור
  • 147.
    אין ליי אמן בממשלה שקמה, חובה לכול אזרח לחשוב על עתידו (ל"ת)
    חלאס נמאס 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 146.
    למה שלא תרדו גם עם הכסף ?
    לירן 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    7 5
    צבועים. ב53 מליארד ש"ח. הכול היה בסדר. פתאום 2 מליארד ש"ח לחרדים זה מה שמפריע לכם. צ ב ו ע י ם .. יאללה המונית לבן גוריון עלי .. עופו לנו מהעיניים צבועים ושונאים .. לכו למועצת השורה. בגרמניה יש לכם מקום. וגם בסקנדינביה..
    סגור
  • איזה 53 מילארד?
    אורי ג 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אם כוונתך למה שעבאס קיבל -- מזכיר לך שביבי עצמו הודה שזה היה פשוט שקר. עבאס מעולם לא קיבל סכום כזה או אפילו משהו שהתקרב אליו.
    סגור
  • 145.
    גיבוב של שטויות וזריקת סיסמאות לאוויר נגד חרדים (ל"ת)
    מאיר 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • יופי של ססמאות. יש לך עובדות מאחוריהן? (ל"ת)
    אורי ג 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 144.
    בהצלחה לכולם.
    שמשון 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כתבה חשוכה שרק מסיטה לשנאה במיוחד סוף הכתבה לסיכום כתבה של בורות שבאה ממחשבה של נאורות וידע. אך מאוד ברור שאין כאן מחקר עמוק וידע והכרה בכלל בעולם הדתי יהודי אלה רק רצון לגשמיות ומילוי רצונות אישיים. כתב אינטרסנט בסופו של דבר כמו הרבה כמוהו. בהצלחה.
    סגור
  • 143.
    מעניין מי בן שיחי??
    דבש 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואולי הוא טועה??
    סגור
  • 142.
    חוץ משנאה לא הבנתי כלום (ל"ת)
    ברוך ברון 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 141.
    חוצפה
    שלמה 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חצוף מחוצף את העניים שלך תשים במקומות אחרים
    סגור
  • 140.
    לפיד גרם לנזק, האם הממשלה הזאת תשקם?
    ליאור 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 6
    המיסים שאני משלם עכשיו גדלו בממשלת לפיד, מעניין אם ממשלת נתניהו תצליח להוריד את המיסים, אם אכן זה יקרה, אני יצביע לנתניהו ולא יחזור על הטעות להצביע ללפיד.
    סגור
  • 139.
    עם ישראל חי
    פיני 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יותר טוב 15 מיליארד לחרדים מאשר 53 לערבים :-) שבוע טוב
    סגור
  • יופי, תמשיך לחזור על השקר
    אורי ג 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ביבי עצמ והודה שעבאס מעולם לא קיבל 53 מיליארד.
    סגור
  • 138.
    האשמה כולה על לפיד וגנץ שסירבו לשבת בממשלה עם נתניהו ול (ל"ת)
    צביקה 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 137.
    שקרנים
    מומו 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש לי כסף רק בארץ ישקיע אותו.
    סגור
  • 136.
    ברור
    מגיב 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כותב שורות אלה הוא שמולני וברור ש התגובות שלי לא יעברו.
    סגור
  • 135.
    מושחתים
    שמוליק 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביבי וכול הכנופיה שלו סוחטים את המדינה המסית המפלג עד לאן נגיע המושחת מחלק כסף חושב ששלו גועל
    סגור
  • 134.
    חושך
    טוני 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיקו לבלבל לנו במוח שום דבר לא יקרה הרי ידוע שבכל העולם 2023 הולך להיות שנה לא טובה אז אל תנסה להפחיד אותנו לא מתאים לך אתה יכול להחליף את המדינה סע לשלום
    סגור
  • 133.
    עושים טעיות בדיוק כמו בתנ"ך ללא חרטה
    אלמוני 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשלה כמו רוב ממשלות העבר דוגלים בהשקפה של חזירות רומסים את האזרח וחיים חיי פאר . צריך לזה סוף.
    סגור
  • 132.
    אני (ל"ת)
    למי יש כסף...? 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 131.
    פשוט בורות ,דברי בלע ושטויות מלאי פחד הפחדה ושינאה (ל"ת)
    יעקב 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 130.
    אם יש לכם כסף
    רוחה 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מוזר למה לא קיטרתם שנתנו לערבים כל כך הרבה כסף
    סגור
  • 129.
    הרבה בזכות ביבי לא תהיה מדינת ישראל בעוד כמה עשורים (ל"ת)
    אלכס 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 128.
    חורבן בית שלישי
    סופי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא מחכה שיפלו השמיים,מבחינתי כבר נפלו ! . לכל מי שיש באפשרותו לעזוב, שיעשה כך.. ממשלת החושך תהפוך אתכם לעבדים ותקריב את ילדכם כבשר תותחים לשמירה עליהם.
    סגור
  • 127.
    איך יהיה לנו כסף עם המחירים בשמיים (ל"ת)
    י 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 126.
    לו גנץ ולפיד לא היו מחרימים את נתניהו...
    אופיר 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ניתן היה להקים קואליציה ללא החרדים. והיו מצטרפים אליו. החרדים היו נשארים ללא תמיכה. אך כאשר לפיד מוכן לתת לחרדים הרבה יותר ממה שנותן להם נתניהו. אל תלינו.
    סגור
  • 125.
    פריאר מי שמשלם מיסים הכל הולך למימון הפרזיטים (ל"ת)
    ניר 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 124.
    יש לי זיכרון טוב תמיד שהליכוד עלה ככה כתבתם (ל"ת)
    אבי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 123.
    אוטו אנ-טי-שמי קטן שמלכלך על הרף שלפיד בפוזיציה יצר (ל"ת)
    יהודי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 122.
    מדינת סטארט אפ
    אוהב ישראל 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד לפני כמה שנים ישראל היתה במקום שני אחרי ארה''ב. השבוע ראיתי רשימת עשרת המדינות הראשונות בעולם ואת ישראל לא מצאתי. סיימנו גם מדינת סטארט אפ. עכשיו אנחנו ביחד עם אירן, ונצואלה וצפון קוריאה
    סגור
  • 121.
    בקצב הזה חייבים להעביר את הכסף לחו"ל,אין אמון בביבי
    חלאס נמאס 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לי אמון בביבי בליכוד,אין לי אמון בחרדים, ביבי הרס ושרף את המדינה, חובה להעביר את הכסף לבנקים בחו"ל, למי שיש כסף,המדינה נגד האזרחים שעובדים לומדים משרתים בצבא,ומשלמים מיסים, אם זה ככה,לא יתייצב למילואים,חברות יעברו לחו"ל,נעבוד רק בשחור.
    סגור
  • 120.
    ולדמןלא משקיע בונצואלה
    אריה 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסעודיה הדמוקרטית הוא כן רוצה להשקיע
    סגור
  • 119.
    בדיוק כמו שהוא עזר בחורבן שני הבתים הקודמים
    השם יעזור 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל עזוב מחשבות מורכבות . תן לי לחם ושעשועים
    סגור
  • 118.
    הרעה בכסף
    מיואש 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בואו נעזוב את המדינה והחרדים יגנו עליה
    סגור
  • 117.
    רואים שנכתבה שמאלנית (ל"ת)
    מרים 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 116.
    אסון כלכלי וחברתי
    אזרחית 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם הייה אדם אחד שחשב שיהייה אחרת? ברגע שהם ניבחרו וביבי ישב איתם ליקראת הרכבת הממשלה הם חיכחו ידיים והיתגלגלו מיצחוק לאחר שחשפו את דרישותיהם. הם קיבלו הכל כי ידעו שרק אם ילחצו לביבי בין הרגליים הוא יתן הכל. הם יקבלו מיליארדים וירוקנו את הקופה. כשהם יסיימו לרוקן סביר להניח שהקדנציה תיסתיים וביבי ילך הביתה ולא יסתכל על ההרס הכלכלי וחברתי שהישאיר. הוא יקבל לעצמו כל מה שירצה כולל מישפחה. כשיהייה לו ויסיים להרוס את ישראל(הרי אישתו טענה שזה חלומם)
    סגור
  • 115.
    צביעות
    אורי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הסכם ה 53 מיליארד עם מנסור עבאס לא הפריע ולא הזיז לכם. אבל כשמדובר בממשלת ימין?
    סגור
  • 114.
    העט
    כתב 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כל מי שיש לו קוראים יודע על מה הוא מדבר וחבל כי זו דעה רק של צד אחד של המטבע ובלי לשמוע את הצד השני הוא ישאר פחדן שלא אומר את האמת שמקורה באמצע.
    סגור
  • 113.
    תמשיכו להצביע לביבי
    עבד 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והמדינה בדרך לאבדון
    סגור
  • 112.
    להתחיל להיערך לעזוב
    מיכאל 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להעביר כסף, לדאוג לדרכון מי שיכול, לשלוח ילדים ללמוד בחול. הדמוגרפיה ברורה ערבים וחרדים יהיו פה הרוב.
    סגור
  • 111.
    אז מי יוצר את הכאוס
    יהודי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם החילונים ואני חילוני כתבתי את זה בשבת ואתם ממש חארות כי מי שמזריע פחד ויוצר כאוס זה אתם
    סגור
  • 110.
    שנתנו 53 מילראד שקל למנסור על זה לא דיברתם אבל שנותנים (ל"ת)
    מימי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 109.
    איזה כיף שיש לי ערוץ לכתוב מה שבא לי
    איזה כיף 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד ניצן. לזרוע בהלה, הסתה, כי יש לך ערוץ ולא דווח, אלא להבנות מציאות. כמיטב דרכם של רוב עיתונאי ישראל. כי איזה באסה שהציבור בחר הפוך מכם. אז הכל טוב, אפשר לשקר, לסלף, להסית כי עקרון הכרעת הרוב, לא בבית ספרנו, לא בעיתוננו. לנו העיתונאים מותר הכל, כי אנחנו מעל החוק, אופס... עוד עקרון שאפשר לזרוק לפח. מגעיל אותי כמוך ושכמותך
    סגור
  • 108.
    אחד שמכיר כול מילה
    כמעט אלשייך 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמת שביבי רצה לערב את אגף התקציביים; פשוט שנערי ליברמן עדיין תקועים ב-כפר קאסם ומחכים להחלטות מועצת השורא..
    סגור
  • 107.
    הכתב צריך להוות דוגמא לקוראיו השמאלנים
    איגור 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולעזוב את הארץ, כי הכל הולך להיות חשוך ולא ברור. במיוחד אחרי שהגאון בכלכלה ליברמן הביא את המדינה על סף קריסה.
    סגור
  • 106.
    הכתבה משקפת דאגה שממשלה זבל תייצר מזבלה
    שליח ציבור 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה לכולנו, תושבים מסכנים
    סגור
  • 105.
    מה לא ברור? אם נתניהו בדרך לכלא, כולנו בדרך לשם (ל"ת)
    כרמית רום 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אמת
    רפאל 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כוכלכך נכון נמתין עוד קצת לפני שהוא עוזב את הארץ הוא והחרדלים ירוקנו את קופת המדינה ואז הוא ישלוף את הסיפור שסופר הדוסים אשמים מסכן שלי אהה סליחה הוא כבר יהיה בחול
    סגור
  • 104.
    כתבה שכולה שנאה והסתה
    מישהו 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הממשלה היוצאת הפכה את. מדינה על פיה. דירדרה את ישראל בכל החזיתות: מהכלכלה ועד הבטחון. חילקה כסף לאוייבי המדינה , ויתרה על הנגב, הגליל ועל יהודה שומרון. לא אישרה לפתוח עוד חתנות כח של גז ולכן הגבירה את התלות בפחם שכולנו משלמים את המחיר. ראש ממשלה לפיד ללא השכלה בסיסית,עם טייקונים כגיבוי הרב כאן כל חלקה טובה. השני בנה מבצר על חשבוננו,שר אוצר שמפנה את מי שלא בא לו בטוב למיזבלה. הפשע הערבי משתולל בכל רחבי המדינה.
    סגור
  • 103.
    נתניהו זה שמאל
    ביבי האמיתי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרצופו האמיתי של נתניהו נחשף. גם מדיניות כלכלית סוציאליסטית ומגבילה שוק חופשי, גם הצהיר לאל-ערביה שיתחיל צשא ומתן סוגי עם הפלסטינים. נתניהו זה שמאל
    סגור
  • 102.
    עוד הסתה מבית השמאל העלוב
    רון קאופמן 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המנדלה עדיין לא החלה לתקן את הזוועות של ממשלת הנוכלים והלפידיוטים ועתם כבר . במערכת בחירות חדשה. שגם בה תפסידו. תכתוב על משפט נתניה ועל ההפיכה שבצעתם
    סגור
  • 101.
    רואים לפי תמונת הכתבה מי מנהיג את ביבי
    חנה 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלכה המדינה כל רק לטובת החרדים והשאר ישלמו
    סגור
  • 100.
    בינתיים השקל יורד (ל"ת)
    מיקי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 99.
    תעמולה
    יניב 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא רואה טלויזיה בכוונת תחילה. אתמול יצא לי ליראות חדשות 12. ראיתי תעמולה שקופה פרוגרסיבית שאנשים רואים כדרך אגב וזה חודר להם לראש. ליהיות ערניים היום 90 % זה תעמולה של בעלי אינטרסים שמישתמשים בציבור האיכפתי התמים ומתמרנים אותו (אדיוט שימושי).
    סגור
  • 98.
    פגיעה קשה באמינות
    קורא קבוע 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרי קיראת הכתבה אמינותכם נפגעה אנושות.
    סגור
  • 97.
    חשוך יקר
    אני 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה אתה החשוך לכן אינך רואה את האור צא משם ותמתין בסבלנות וראה את השינוי אחר כך תדבר
    סגור
  • 96.
    אם גנץ היה גבר היה נכנס מוריד ראש ונתניה היה מעיף אותם (ל"ת)
    מש 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 95.
    שטויות
    באבגון 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שטויות במיץ עגבניות כתבה מגמתית ככה זה יהיה לאורך כל הכהונה של הימין פשוט לא יעזור לכם
    סגור
  • 94.
    כתבה שמאלנית
    צונאמי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שהוא לא שמאל או ברשות השמאל או לדעת השמאל אין לו ערך .את השמאל כולם משקרים כולם מסתירים מהשמאל רק הדמוקרטיה של השמאל ועכשיו מציע השמאל חשבון בנק בחוץ לארץ.רוב השמאלנים כבר מחזיקים דרכון זר וחשבון בחול כי אצל השמאל המדינה היא על תנאי.אם הם המנהלים אז הכל חוקי דמוקרטי מוסכם ואם לא אז חלילה מלחמת עולם.הכל רגוע.השמאל יודע שהעם אמר את דברו.הדמוקרטיה האמיתית היא עכשיו.הכל גלוי.בימין לא מסתירים הסכמים להעברת מיליארדים לערביי ישראל או הסכם גז עם מדינת אויב או בנייה לא חוקית וללא היתר של מעון חלופי לראש ממשלה או מינוי של יועמשית מטעם או מניעת חכים מהימין לקחת חלק בועדות הכנסת או התעללות האוצר וייקור כלים חד פעמיים ושתיה מוגזמת וממתקים שאוהבים על המגזר הדתי חרדי.העם אמר דברו בבחירות האחרונות.
    סגור
  • 93.
    אל תשכחו שחלק מהכסף ביבי עשה מהייטק (ל"ת)
    לא יורקים לבור ששתית 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 92.
    וביבי בהסכמי אברהם בנה את התשתית למכירת הפניקס לאבו דאב (ל"ת)
    מתגעגעים לדנקנר 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 91.
    וביבי בהסכמי אברהם בנה את התשתית למכירת הפניקס לאבו דאב (ל"ת)
    מתגעגעים לדנקנר 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 90.
    בכלל כדאי לחשוב לברוח מהארץ
    יייייי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני שיחסמו את דרכי היציאה מהמדינה
    סגור
  • 89.
    מושחתיהו השתגע, רואים את זה. .
    חילוני חרד 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יחזיקו שנה ביחד
    סגור
  • 88.
    אים יש לכם כסף
    נורד 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה מתומכי יש עתיד וכיוצאים בזאת לא משרתים ביחידות קרביות גם לא עובדים (ירושות) ובטח שלא צריכים לשלם מס רוב רבו של העבודה השחורה הן בצבא במשטרה שבס ועוד אלו בעיקר ביביסטים
    סגור
  • 87.
    איך?
    אאא 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך מארגנים זאת? אני צריך משהו כמו קרן השקעות, אבל בשוויץ או אנגליה. איך מארגנים זאת בביטחון?
    סגור
  • 86.
    הממשלה הנוכחית
    מירי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשלה ארורה
    סגור
  • 85.
    אולי גם תעביר את מקום מגוריך לחו"ל
    אביר האופל 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ותפטור אותנו מ"תבונתך" ותובנותיה.
    סגור
  • 84.
    עוד הזוייה
    שי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה פחד שיקרי עוד תפיצו
    סגור
  • 83.
    הלכה המדינה הלכה הדמוקרטיה
    חזרה למרוקו 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החשוכים תרתי משמע כבשו את המדינה כל החברה הצעירים המוחות של המדינה עוזבים בהדרגה השקעות מחו"ל לא יהיו חושך וצלמוות בחרתם תושבי ישראל המטומטמים .ראש ממשלה נוכל שר אוצר אסיר לשעבר שר ביטחון נער גבעות שלא שירת בצבא ...מדינת עולם שלישי בקיצור ביביסטאן .
    סגור
  • 82.
    מה עם 53 מיליארד שקלים למחבלים?
    צור 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם נחבר את כל הכספים שקיבלו החרדים מאז קום המדינה, לא נגיע לסכום הז. אבל היות ומדובר במפלגה של מחבלים, אז יש תמיכה חזקה מצד השמאל האנטישמי.
    סגור
  • 81.
    כתבה בניחוח בולשביקי רעיל ומוטה (ל"ת)
    שרון 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 80.
    אין פה כתבה (ל"ת)
    נתי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 79.
    תשקיעו ביוון
    אלי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קרובה לארץ יש שמש וים. אין בעיות אנרגיה
    סגור
  • 78.
    עם אדיוט שמחפש פתרונות קלים
    יוסי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העם מזרז את מלחמת האזרחים.ילמד על בשרו את חשכת ימי הביניים היהודית.
    סגור
  • 77.
    עוד שמאלן מתוסכל וממורמר,עוף לחו"ל (ל"ת)
    אתה הוא החצוף נבלה 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 76.
    האם עשו מדורה בכנסת לשריפת חוקי היסוד והסכמי הגז (ל"ת)
    הכל דיבורים 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 75.
    את הסכמי הגז אין להם אומץ לקרוע (ל"ת)
    הכל דיבורים 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 74.
    או שתחזרו בתשובה (ל"ת)
    ואז תזכו להנחה 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 73.
    חרדים
    ציקו 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדאיג מאוד מה שקורה פה עם חרדים.נכון,חלקם עובד ומשרת אבל זה חלק זעיר מאוד מאוד.הכתובת הייתה על הקיר משנת 1980.פשוט כל עשור זה רק מתגבר
    סגור
  • 72.
    מפחידים אותנו...
    אלי לזימי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תפחיד אותנו מעדיף כסף לחרדים ולא למחבלים וחתולים
    סגור
  • 71.
    ליצור הזה ביביגם כשהמדינה תישרף ואנשים ישארו ללא קברים
    ישראלי מצוי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שום כלום לא יעזור האיש הזה שעליו הכריז יצחק שמיר מלאך חבלה ימשיכו להצביע ולגוד לו כל השוליים והחרדים וכן שאר הפשיסטים הרבים.שימו לב האיש הרע הזה עוד ישחרר את הרוצח יגאל עמיר. ובו בזמן ישריין לו מקום בעשירייה הראשונה בליכוד. לתפארת הבבונים ושאר הדפוקים הופרים ורבים בארץ
    סגור
  • 70.
    עד 3 ילדים ומהר (ל"ת)
    רק הגבלת ילודה 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 69.
    הסיבה להוציא כסף לחול היא ההסכמים בקשר למדינת יהודה
    אחג 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. נכון מאוד מה שכתוב, ראה ערך פשיטת הרגל של יוון ולבנון. האזרחים עשירים אך המדינה ענייה. 2. כל ההסכמים עםנהכיפות הסרוגות יובילו להחרמת ישראל כמו בדרום אפריקה. זה גם נוגע ישירות לפגיעה בעצמאות המשטרה ובתי המשפט בישראל. כמו גם, הסכמים המובילים לסיפוח יהודה ושומרון. שלא נדבר על חוקים המאפשרים הפליה וגזענות. כך שהפעילות הכלכלית של ישראלים והיכולת שלהם להוציא כסף לחול תהיה מוגבלת.
    סגור
  • 68.
    ממשלה של חבורת סהרוריים ! (ל"ת)
    ביבי מעופש! 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 67.
    ביזיון של כתבה, נגועה במחשבות חשוכות.
    ברוך 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנאה איומה שמביאה את הכותב לכתוב שקרים והפחדות שאין ביניהם למציאות שום קשר. כתבה שכאילו נלקחה ממדף ספרים בידיוניים בסטימצקי. שהביאו לערבים מליארדים, לא היה לכתב שום בעיה, פשוט עצוב לראות כמה אנשים שטופי מוח ומשתמשים בכתיבתם להרס וחורבן המדינה.
    סגור
  • 66.
    פלצנים
    ממ 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה עליבות יש לכם הכתבים מעניין בזמנו של בנט לפיד נעלמתם הייתם הביוב תשאירו שם ואל תלכו עלינו אימים בינתיים מי שהפך את ישראל למעצמה זה נתניהו ולא שני הליצניים שלכם יאללה קבלו את תוצאות הבחירות ועופו חזרה לצלילה שלכם פלצנים
    סגור
  • 65.
    אלימות כלכלית.
    טדי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדוני הכותב.יופי,כתבת הבנו. מה הלאה? פשוט הכותבים ימשיכו לכתוב ואנחנו נמשיך לקרוא ונשרוט את הפנים מדאגה? הגיע הזמן למעשים! מספיק עם הרחמים העצמיים,הגיע הזמן לצעוק לזעוק לצאת לרחובות.
    סגור
  • 64.
    כלכודניק אני רואה כבר את הליכוד מתפרק והממשלה
    רוחה 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השפוים בליכוד יתפלגו מהליכוד וייץהיו בחירות ואז החילונים יצאו יוצר להצביע ונראה אז מה יהיה
    סגור
  • 63.
    כתב תת רמה (ל"ת)
    אבי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    מגיע לנו
    ביי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו הרוב החילוני לא מבין שהגיע הזמןלשנס מותניים ולהתאחד
    סגור
  • 61.
    הסתה פרועה
    מרום 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להתרגש !!! כל הכתבה היא הסתה פרועה של שמאלנים חשוכים פשיסטים שמתקשרים להשלים עם ההפסד הצורה בבחירות . והם ימשיכו להסית מה שיתן כוח לימין לעוד שנים רבות !!!
    סגור
  • 60.
    פחחח איזה שטויות ופייק ברמה של ילדים ביסודי (ל"ת)
    בב 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    גיבוב של שטויות מגמתיים (ל"ת)
    יואל 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    בהצלחה, שים בחו"ל, אתה מוזמן גם לעבור לשם... (ל"ת)
    אוטואנטישמי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    הממשלה הקיצונית והרעה ביותר בתולדות המדינה
    אזרחי המדינה 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשלת רוע וזדון שמורכבת מחרדים פרזיטים שרק רוצים לחלוב את כספינו וחס וחלילה לא לתרום כלום בתמורה.
    סגור
  • 56.
    ממורמר
    ריקו 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שכתב את הפוסט הזה זה שמאלני ממורמר מהחיים שלו
    סגור
  • 55.
    בצעירותי הייתי מוכנה למות למען המדינה, היום אני מצטערת
    ורד 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאני חלק מהמדינה. כמה עצוב. בגילי לא יכולה לעזוב, אבל מה עם כל הצעירים?? מי שיצליח לי רוח יצליח יותר בחו"ל. מדינה שחורה.
    סגור
  • 54.
    אתה גורמים למלחמת אזרחים
    לא מבין 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסטה ללא הפסקה שקרים על שקרים
    סגור
  • 53.
    לערבים 53 מיליארד זה בסדר לא עושים צבא
    צביקה 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא משלמים מיסים וגם מחבלים ולא עשית כתבה כזאת אז מפה אנו למדים שהכתב הוא חשוך מאוד
    סגור
  • 52.
    רוב אזרחי ישראל יסבלו וישלמו מחיר כבד! כולנו נשלם (ל"ת)
    מכירת חיסול 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    סתירה
    ריאלי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכותב מצד אחד מציע להעביר כסף לחול ומצד שני מציע לדווח כחוק לרשות המיסים. מה בעצם המשמעות של מהלך כזה?! אם אתה חושש שהשלטונות ישימו יד על הכסף - הרי סיפרת להם בעצמך איפה זה. אני בטוח שמדינה (מהעתיד הקודר מהכתבה) שמחזיקה באזרח תצליח לגרום לו להחזיר כסף מחול וגם למנוע ממנו לצאת מהמדינה.
    סגור
  • 50.
    קום ולך עם רכושך
    לאה 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הואיל בטובו כבודו לממש מה שהמחנה שלו קורא: קום עזוב ורד מהארץ.אנחנו מאוד נשמח להיפטר מאנשים הורסים והמסיתים כדוגמת הכותב. אז קום ולך ותשקיע כספך בחול,אבל אל תחזור לארץ אם יכוונו אליך שינאה ורדיפה שם.פשוט תעזוב לעד
    סגור
  • 49.
    לא אובייקטיבית בעליל (ל"ת)
    כתבה מניפולטיבית 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    בוכים ובוכים
    רות דויד 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שמאלנים תמשיכו לבכות על קץ הדמוקרטיה. תברחו מהארץ זה טוב לנו
    סגור
  • 47.
    השמאל לא מפסיק להסית
    דן 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה היית כשנתנו לתנועה האיסלמית? איפה היית בהסכם הגז שמכרו את המדינה? התעוררת מהתרדמה אחרי שנה וחצי?
    סגור
  • 46.
    הממשלה הקודמת נכשלה בגדול ובין יתר הכישלונות נתנה 52 מל
    הייתי שמאל 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי הפרסומים לממסור עבאס וחבריו תומכי הטרור אז בממשלה הנוכחית הכסף ילך לחרדים גם אם לא עושים צבא , גם הערבים לא משרתים ולא תורמים למדינה אלא רק מבקשים וסוחטים בכל מקרה הימין יותר מתאים לנהל את המדינה
    סגור
  • 45.
    אני חושב שהרבה שבחרו בביבי הבינו שקיבלו חבילת הפתעה
    ערן 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבקרוב תתפוצץ להם בפנים, לדעתי אנשים אלה יבחרו אחרת בפעם הבאה
    סגור
  • 44.
    כמה בולשיט
    שמעון 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וחוסר הבנה בסיסי בכלכלה....איכס תרשום שאתה משלום עכשיו וזהו
    סגור
  • 43.
    הדרך של ביבי לצאת זכאי!!
    דן קציר 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לא הבנתם? הוא הורס הכל כדי שירצו להפטר ממנו כמה שיותר מהר...זה הדיל שלו!! המדינה או ביבי!!
    סגור
  • 42.
    איך עוצרים את העוול הזה?
    אורי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להתעורר
    סגור
  • 41.
    הגיע הזמן לחזור לגלות
    יוחאי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שישארו כאן רק חרדים וערבים ואז ניראה אותם מסתדרים
    סגור
  • 40.
    צעקה פופוליסטית
    אלון 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן נתניהו הפך לשמאל לפי השפר. מחלק כסף לכולם ללא קשר לטרומתם. זה סוציאליזם למי שלא מכיר וזה אכן שמאל. יחד עם זאת אין כל ענין להוציא כסף לחו"ל כי בשביל לעשות זאת צריך להבין ולהיות מיומן ובקיא בתהליכים ומשמעויות, אחרת אפשר לאבד מהר מאוד והכל. כל מי שמאמין באידיאולוגיה ימנית צריך להבין במה הוא מאמין כי ימין זה קפיטליזם. לא ביבי ולא חרדים אינם כרלה. ביבי היה כזה אך משום מה הפך להיות שמאל מובהק. לכן, מה שצריך להדאיג את כולנומזה מי המנהיג הבא שיכול לדאוג לעתיד המדינה כי הממשלה הנוכחית מקרבת אותנו מאוד למה שקרה בארץ ישראל לפני 2000 שנה, קיצוניים גרמו למדינה הזו להיעלם ולא בגלל שהיא היתה חלשה או הנשק שלה היה לא מספיק חזק, ממש לא אלא שכל נשק שבעולם לא יעיל אם המלחמה היא מלחמת אחים!
    סגור
  • 39.
    ניצן החשוך
    רוני 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה מפלגת ומגעילה,לדעתי אתה לא כתב אלה מתסיס וזורע מלחמה.
    סגור
  • 38.
    חוץ מהסתה, אין כאן כלום
    קורא 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נדע לא לפרסם אצלכם, אתם עיתון שנאה
    סגור
  • 37.
    הפתרון מלחמת אזרחים
    אבי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והטוב ינצח,החרדים פגע רע. אסור לתת להם לשלוט. הם מביאים את הסיום למדינת ישראל. ועכשיו. ארצות ערב רואות מה קורה פה. יתקיפו אותנו. החרדים יצעקו לאלוהים. ההרס הוא ודאי. תודה לשרה וביבי ,מלך ומלכה.
    סגור
  • 36.
    כתב קטן איפה היית כשנתנו לעבאס ולחתולים? (ל"ת)
    אדם 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    שמענו את ההפחדות הללו כבר ב 1996 ו2009
    יאללה יאללה 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז המדינה צמחה, התפתחה והפכה למעצמה כלכלית
    סגור
  • 34.
    שירה
    רונן 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מוזמן לכתוב מברלין.או שלא.
    סגור
  • 33.
    תלך!!
    שי,ך 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלך! תקני כרטיסכיוון אחד. נמאס מהטרלול שלכם. רואי שחורות.
    סגור
  • 32.
    הפחדה
    יופית 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ילה תתחפף
    סגור
  • 31.
    התחלתי בכך כבר בתקופת בנט לפיד
    אריה 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם יותר מסוכנים
    סגור
  • 30.
    דמוקרטיה
    שי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שאתם עוד לא הפנמתם מהי השיטה הדמוקרטית ככול שמפלגה מביאה יותר מנדטים וקולות היא מקבלת יותר תקציבים ולא אני המצאתי את השיטה הזאת הרי אם הייתה מגיעה עכשיו מפלגה שמאמינה בהרי קרישנה והייתה נותנת מספר מנדטים גבוה היא גם הייתה מקבלת תקציב מכובד והיינו צריכים לשלם מכיסנו הפרטי להרי קרישנה
    סגור
  • 29.
    נאשם, עבריינים ועלוקות. ממשלה ביזיון. (ל"ת)
    ישראל 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    כנראה שהכתב מומר ונטש את היהדות
    אזרח 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כיצד אומר על אנשים מאמנים חשוכים כיצד אומר על יהודים אנשים מאמינים חשוכים מי היו הסבים והסבתות שלו לדורותיהם.אנשים חשוכים כך את מתיחס ליחוס שלך.הם חיו באור ואתה בחושך.
    סגור
  • 27.
    חחחחח....כתב הדיוט
    אסי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי הטיפש שכתב את זה?
    סגור
  • 26.
    שמאל
    אבי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שמרגישים שהאתר שלכם שמאל קיצוני
    סגור
  • 25.
    לא הבנתי. יכולים לקחת מכספי הפרטי? (ל"ת)
    רוני 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    נתניהו
    Daniel Siegfried kah 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המעבר שלי למולדתי השניה והטובה גרמניה מיתקרבת הולכת.אין לאדם כמוני ליברל מקום במדינה כזו
    סגור
  • 23.
    אולי קודם הכותב ילמד לאיית
    ישראל 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התכוונת "אם עקבתם", לא "אם עכבתם " מעבר לזה, זה נשמע לי כמו אוי אוי אוי, כאילו שהממשלה הקודמת לא לקחו סכומי כסף הרבה יותר גדולים ושרפו אותם על אויבינו מבית.
    סגור
  • 22.
    תפסיקו להפחיד
    דניאל 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מספיק להפחיד את כולם לתועלתכם. זה כמו הרצת מניות.
    סגור
  • 21.
    דרישת שלום לערבי שקיבל שוחד של מיליארדים.
    שחף 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכתב המבולבל ממשלת השינוי נתנה תשלום של מיליארדי שקלים שוחד לשונאי ישראל לא זוכר שהמלצת המלצה זהה. אין ספק אתה וחבר מרעיך הולכים לאכול הרבה הרבה חצץ עופו לחול וף
    סגור
  • 20.
    נזק נושף
    רוני 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נזק נושף לטווחים הבינוני והארוך זיהה בן שיחי בכל הנוגע לשוק הנדל״ן ??? מה
    סגור
  • 19.
    שער הדולר יסנק יותר מ 3.7 לדולר (ל"ת)
    מיצי החתול 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    פתחתי חשבון בHSBC והכסף נעלם
    תזהרו 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיוט ענק כסף מדווח חוקי הבנק סגר את החשבון מבקש הוכחה שאני זו אני הכסף נשחק המטבע נפל האינפלציה עלתה סניף רוטשילד HSBC שנעלם ובאנגליה מכחישים את קיום החשבון
    סגור
  • 17.
    השוק
    גבריאל גלאם 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתוב שקר מלא שקרים
    סגור
  • 16.
    כפייה
    אורי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המרחק בין הישראל שהכרנו למדינת אייטולות הוא לא יותר ממטר. אל תגידו שלא אמרתי. אני עליתי מדיקטטורה לפני 40 שנה. לפני כשנה אמרתי שאנו לכיוון דיקטטורה, אמרו לי שבארץ אין כזה דבר. האומנם?
    סגור
  • 15.
    חורבן הבית השלישי
    פשוט 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בפעמיים הקודמות שהעם היהודי הקים מדינה ריבונית עם חוקי ההלכה זה נגמר בחורבן הבית וגלות. לכן כסף בחול הוא אכן צורך חיוני.
    סגור
  • 14.
    הסתה במיטבה
    יעל 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה מרושעת ומסיתה ומעמיקה את הפילוג
    סגור
  • 13.
    יהודון
    אדי הישר 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאורך השנים ניצן ראינו ושמענו טיפוסים כמוך.. תלך תעשה יותר טוב..
    סגור
  • 12.
    הכל טוב ויפה, רק חבל שהכתבה לא עברה עריכה. (ל"ת)
    נו 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    33 10
    סגור
  • האמת קשה, הא? (ל"ת)
    משה 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    כסף לשבדים
    אזרחית 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    28 12
    איפה הייתם כשהוזרם כסף רב למפלגות הדתיות? והמשכנו לראות פשיעה מכל הסוגים משם??
    סגור
  • היה משחר ההיסטוריה (ל"ת)
    לא? 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ערבים* (ל"ת)
    בב 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    כתבה אדיוטית של אדם בעל אינטרסים (ל"ת)
    חיים דרוק 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    75 69
    סגור
  • שימחה דוסית
    דוס עליס 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד כניראה פינגוין מיובש וממורמר.
    סגור
  • הניסוח טעון שיפור אבל התוכן נכון
    צפונית 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אינטרס פרטי של הכותב שנוציא את הכסף לחו"ל בלי להגיד לאן בדיוק? זו אמת לאמיתה שמליארדים יעברו למגזר החרדי ללא תמורה. זו אמת לאמיתה שפחות אזרחים יגויסו לצבא. .....
    סגור
  • לא נעים לשמוע את האמת, עדר טיפשים (ל"ת)
    אשר 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53 מיליארד לערבים לא מזיז לכותב
    בני 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכותב חי משנאה ליהודים
    סגור
  • תגובה אידיוטית
    סו 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של אנדים שמהופנטים מביבי כל מה שכתוב הכתבה נכון זה העתיד שמחכה לנו מדינת עולם שלישי
    סגור
  • ברור, כלכלה זה אינטרסים. וגם שוד זה אינטרסים.
    דני 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עסקים ואנשי עסקים פועלים מאינטרסים. הם מבינים את השוד לאור היום שקורה פה, וגם ביטלו להם אפשרות למשפט צדק. אז האינטרסים שלהם יעברו חמדינות נורמליות.
    סגור
  • אידיוטית? זו תגובה
    ללא 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של מי שאין לו מה לענות. נסח תשובה עניינית, נסה לסתור את הדברים, תביא הוכחות. הכי קל לכתוב "כתבה אידיוטית"
    סגור
  • 9.
    ניצן מספיק!!
    ישראל 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    47 74
    מספיק עם השנאה, מספיק עם ההפחדה, פשוט מספיק. לא מתאים לך, קח את עצמך ועזוב את המדינה ואל תחזור. פשוט לך. שנה שהכסילים היו בשלטון, בכל נושא הגענו לנקודת שפל חסרת תקדים. עכשיו הגיע הזמן לקום ולצמוח
    סגור
  • גז
    יוסיפון 01/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא יכול לעזוב יש לי קושן בטאבו על המדינה של 12 דורות ! אבל את הכסף נוציא כדי שלא יהיה לכם מה לבזבז! חוץ מזה, אתה גם שקרן וגם נוכל ובכל דבר שאתם נוגעים נובל !!!!
    סגור
  • תתפקח ותראה ששורשי הבעיות הרחק מעבר לשנתיים האחרונות.
    צפונית 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חור במערכת הבריאות. קטסטרופה בחינוך. בריונות ברחובות ובבתים רב קומתיים. זה התחיל מזמן. הס מלהזכיר את הפשע וכמויות הנשק העצומות במגזר הערבי. מי עצם עיניים שנים רבות ונמנע מלטפל בבעיה, לא הבין שזה ייפגע בכל המדינה. רק הליכוד יכול! קרב שנים רבות ויביא אותנו לחורבן הקרוב.
    סגור
  • כנראה אתה שייך לחרדים או לחרדלים
    ששון 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או לשד יודע מה
    סגור
  • איך לצמוח אתה נותן כסף לעצלנים שלא עובדים (ל"ת)
    רון 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • השפל מיוחס למצב הכלכלי העולמי
    השפל שלכם יכפיל אותו 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ולא ללפיד. אתם לוקחים הטבת מס. אתם מבטלים חוקי יסוד כנופיית פושעים
    סגור
  • צודק לחלוטין
    גילגמש 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חסרים לנו ימי האקשן על הגדר בין עזה לישראלוההפצצות היומיות החמאס את מקומות הישוב מסביב לעזה. היה כיף לשבת כל ערב מול המסך ולהינות מאקשן חינם. מאז שהליכוד הפסיק להנהיג את המדינה התחלנו להשתעמם. אהבנו מאוד שביבי דאג להעביר כל חודש כספים לחמאס, זה מעשה מאוד אנושי והומני לדאוג לקבוצת טרור שמטרתה המוצהרת היא להשמיד אותך. אנו זוכרים בגעגוע את הפיצויים לארדואן על תקיפת ספינת הטרור הטורקית, כמה התרגשנו ממחווה זו. כמו כן, החרדים לא צריכים להתגייס לצבא, יש מספיק חילוניים שיתגייסו ויסכנו את חייהם לכבודם. החרדים לא צריכים לעבוד, מה פתאום שיכבדו? הם צריכים ללמוד תורה ולעשות ילדים וזה בהחלט לא פשוט. אז איזה יופי, הימים הטובים של שלטון הליכוד עם החרדים חוזרים, הללויה.
    סגור
  • עוזב בכיף
    מספיק אתה 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תחזירו לי את כספי הביטוח לאומי ששילמתי במשך שנים.. ורק אז אומר לכם בייי... אם לא, אז נמשיך עם השנאה אליכם ומוזמן לקפוץ, להתפוצץ וגם לגזגז... כישלון הממשלה - הצלחה שלנו
    סגור
  • הפוך גוטה, הפוך
    איל 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיוק ההיפך. אם תבדוק בנתונים הרישמים של הלישכה המרכזית לסטטיסטיקה, בנק ישראל ועוד (ולא מה שהפוליטיקאים מספרים), תגלה בשנה האחרונה היה שיפור בכל המדדים הכלכלים. לא שלא היו טעויות או דברים שכדאי שהיו נעשים אחרת, ובכל זאת....
    סגור
  • אייל
    יוסיפון 01/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גוטה הפוך פעמיים על גוטה ! המצב טוב בגלל הממשלה הקודמת שכה רצית בהפלת !!!
    סגור
  • איזה נקודות שפל? סתם זורקים סיסמאות בלי להבין כלום בכלכ (ל"ת)
    לכו 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נצמח ברור שנצמח...
    אלי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חבל על הזמן איזה צמיחה...
    סגור
  • הרבה יבלית !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 01/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תגובה
    מיכל 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה מספיק. אם אתה כזה אדיוט שמאמין שכל תחלואי המדינה הם בגלל ממשלה שבקושי נתנו לה לעבוד שנה אחת טחרי כמעט 13 שנים בראשות הנאשם בפלילים אז אתה זה שצריך לסתום את הפה ולתת למי שמבינים קצת יותר ממך לדבר. אוויל משריש. הממשלה הקודמת החלה בשלל רפורמות שהיו סופ סופ משנות פה את המציאות שהביב יצר כאן משך שנים!! של עליית מחירים מטורפת ושל חוסר משילות בדרום ובצפון ועוד רעות חולות. אבל אתם עדר סומא ואדיוטי כל כך שלא משנה מה יקרה פה, ביבי טוב וכל מי שנגדו רע. העובדות ממש לא מזיזות לכם, רק מי שאומר אותן..אוסף בבונים שהורסים את המדינה
    סגור
  • תעוף אתה מהמדינה אין לך מונופול עליה (ל"ת)
    בטי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    כוחות החושך
    עינבר 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    49 70
    אל תהלכו עלינו אימים שמענו עליכם .השלטון של לפיד גרם נזקים למדינה יקח שנים לתקן זאת ככלית ,מדינית ומשילות
    סגור
  • אפשר לדעת איזה נזקים?
    דן 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    באמת שואל. כי לפי מה שנראה לעין הם חתכו את כל הגרעון ועשו צעדים כלכליים מחושבים
    סגור
  • עובדות יבשות וכל כך נכונות
    ברקו 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מצחיק כמה מאשימים ממשלה של שנה אחת כשמי שגרם לכל הכאוס בחוסר עשייה הוא מי שיקבל את המושכות בעוד מספר ימים
    סגור
  • איזה נזקים שחטון לפיד גרם ?
    סוזי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    12 שנה הליכוד הרס הכל ממשלת לפיד קיבל מדינה הרוסה עם גרעון שהצליח לסכור מחירי הדירות עלו בתקופת ביבי יוקר מחיה מתקופת ביבי
    סגור
  • שטויות
    משה 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מנין לך, ענבר נכבדת, שממשלת לפיד גרמה לנזק כלשהו ועל מה את נסמכת? טעות פה ושם, אם היו, אינן משולות לכל הרע הזה שמושחתיהו וחבר אנשי האס אה שצרך אליו ישיבתו על מדינתנו. בכל תחום
    סגור
  • 7.
    כתב לא אינטיליגנט בעליל, טור מלא ההסתה, טעויות חמורות
    אדיר 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    71 60
    בעובדות, אוטו אנטישממיות, ובעיקר בורות נפשעת.
    סגור
  • אשמח לתגובה ״אינטלגנטית״ שלך , כרגע רק הוכחת טמטום (ל"ת)
    מגיב 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תגובה
    חכם 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד מרמרה.
    סגור
  • בוא האר את עיננו בעובדות ידידי המלומד (ל"ת)
    העובדות אמת 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לשנוא פרזיטים זאת לא אנטישמיות (ל"ת)
    יהודי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    טול קורה
    (.) 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשאתה אומר להוציא את הכסף מהארץ - מי הורס הכלכלה במדינה? מי שיש לו כסף ומתלונן - לא ציוני, שילך לחו''ל ויחפש דיל יותר טוב. ציוני, שימשיך להשקיע במדינה ויקבל פירות, כמו שקיבל עד היום.
    סגור
  • 5.
    תפסיקו לבכות, אלה הנבחרים שבחרנו
    ירמיהו ה 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאורך שנים פוליטקאים עושים מה שאוצים, לדוגמא יוקר המחייה עולה והם מעלים את המשכורות שלהם ב15%, מה שהיה הוא שיהיה כולם שודדים את הקופה הציבורית. מה שבחרנו הוא מה שנקבל.
    סגור
  • 4.
    חשבתי שנתניהו מבין בכלכלה (ל"ת)
    אני 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    מה כל זה לעומת "נבטח באלוהים שיעזור"
    אילן 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ובעה"ש יתברך, הוא יעזור לעם ישראל כמו שעזר בשנות הארבעים של המאה הקודמת.
    סגור
  • 2.
    הלכה המדינה כנראה שזו הממשלה האחרונה
    אזרח 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    69 52
    .
    סגור
  • גז
    יוסיפון 01/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל המגיבים - אתם לא מבינים עדיין מה מחכה לכם ????
    סגור
  • של השונאים ממשלות היהודים ימשיכו לשגשג כאן (ל"ת)
    יעקב אשדוד 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אז תברח ותיקח את האנטישמיים איתך!! (ל"ת)
    יוס 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • פלצנים
    ממ 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שהלך זה לפיד בנט דוברמן גנץ גלאון ומיכאלי לא המדינה
    סגור
  • טישו? (ל"ת)
    ל 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הלואי (ל"ת)
    סו 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • חחח (ל"ת)
    ישראל 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    כמה מצחיק שדווקא המחבר מכנה ״מי שמחזיק דעות חשוכות לגבי
    גועל נפש 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    43 32
    אחרים״????????
    סגור
  • ה' המלך
    דוד 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כתב שמואלני שלא אוהב יהודים דתיים אנחנו נוכיח לכם שאין על יהודים דתיים והם ינהלו הכי נכון את המצב במדינה .מעדיפים שילך ה40 מילייראד לערבים שפוגעים בכם ורוצים את הבית שלכם ממש גאונים חחח
    סגור
  • מה מצחיק? חורבן בית שלישי? שמחה שאתה צוחק (ל"ת)
    :-( 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53 מילארד לעבס איפה הייתה העיקר שינאה לימין (ל"ת)
    קובי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור