השוק

נחשף חוזה המיליונים של אלביט עם חיל האוויר הפולני

אלביט מערכות הודיעה היום (חמישי) כי תספק ארבעה סימולטורים לחיל האוויר הפולני בחוזה בשווי של כ-36 מיליון דולר. משך החוזה הוא למשך 28 חודשים
מערכת ice | 
אלביט מערכות (צילום ויקיפדיה)
אלביט מערכות הודיעה היום (חמישי) כי זכתה בחוזה בשווי של כ-36 מיליון דולר לאספקה של ארבעה סימולטורים של F-16 Full Mission (FMS) לחיל האוויר הפולני (PLAF). החוזה הינו למשך של 28 חודשים.
טכנולוגיית הסימולציה שבבסיס מרכז הדרכה למשימה מאפשרת איכות גבוהה יותר של הכשרת ומשפרת את המוכנות למשימה. המערכת כוללת תצוגה של 360 מעלות והסימולטורים מספקים חווית אימון מלאה ברמה כמעט זהה למציאות.

על ידי מתן חווית טיסה אמיתית וסוחפת ללא מגבלות בטיחות, המערכת תוכל לספק ל-16 טייסי חיל האוויר הפולני מגוון מיומנויות מהיכרות בסיסית עם המטוס ואת כישורי טיסות קרב מתקדמים בזירות מבצעיות מורכבות.
גם טכנולוגיות ההדרכה והסימולציה של אלביט מערכות יכולות לספק את הסימולציה העתידית תשתית לחיל האוויר הפולני, המאפשרת מגוון אימונים מסוגים שונים.
יורם שמואלי, מנכ"ל אלביט מערכות תעופה וחלל אמר: "החוזה הזה מדגיש את עמדתה המובילה של אלביט מערכות בשווקי ההדרכה והסימולציה. אנחנו נשארים מחויבים לספק פתרונות הכשרה באיכות גבוהה לטייסים צבאיים, ואנו גאים לספק לחיל האוויר הפולני עם פתרונות מתקדמים לתמיכה במשימותיהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה