השוק

נסטלה מקימה מפעל חדש בחזית הלחימה: "מהלך חשוב"

נסטלה, יצרנית המזון הגדולה בעולם, תקים מפעל יצוא גדול בעיר סמוליהיב באוקראינה: "זהו מהלך חשוב עבור נסטלה, שנלקח בתקופה מאתגרת מאוד עבור המדינה"
מערכת ice | 
ולדימיר זלנסקי נגד נסטלה (צילום יוטיוב/ MSNBC, ויקיפדיה)
נסטלה, יצרנית המזון הגדול בעולם, הודיעה כי היא פותחת מפעל ייצור חדש ועושה זאת ביעד מפתיע במיוד שסובל כיום ממלחמה קשה  - אוקראינה. החברה הודיעה כי תפתח את המפעל הענק בעלות של 42.7 מיליון דולר בסמוליהיב במערב המדינה, כ-40 מייל מהגבול שלה עם פולין.
לנסטלה כבר יש מפעל ארבעה קילומטרים מזרחה בטורצ'ין. דובר של הענקית השוויצרית אמר: "שני המפעלים יחד יהוו את המרכז האזורי האירופי למזון ומוצרים קולינריים". המפעלים יספקו לאוקראינה ולשווקים אחרים באירופה, פריטים רבים כולל אטריות. בשני המפעלים הללו נסטלה תעסיק כ-1,500 עובדים.
בהצהרה לתקשורת הוסיף אלסנדרו זנלי, מנכ"ל הפעילות של נסטלה בדרום מזרח אירופה: "זהו מהלך חשוב עבור נסטלה, שנלקח בתקופה מאתגרת מאוד עבור המדינה. אנו שואפים ליצור מרכז מזון וקולינריה, להבטיח משרות מצטברות ולשרת את הצרכים של האוקראינים וכל אזרחי אירופה עם מוצרים באיכות גבוהה".
לפי הדו"ח השנתי האחרון של נסטלה, שפורסם במרץ, ליצרנית הגדולה יש שלושה מפעלים באוקראינה, המייצרים ממתקים, משקאות וכלי מטבח. נסטלה הפסיקה את פעילותה באוקראינה ב-24 בפברואר, היום בו נתן הנשיא פוטין את ההוראה לכוחות הרוסיים לעבור את הגבול ולהיכנס לאוקראינה. מאז היא חידשה את פעילותה בארץ זמן קצר לאחר מכן. אגב, החברה ממשיכה לפעול ברוסיה בתקופה זו, בה יש חרם על המדינה אצל תעשיות הענק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה