השוק

סימן לבאות? מיקרוסופט עם עסקת ענק נוספת מעבר לים

ענקית התוכנה האמריקאית רכשה 4% מחברת הבורסה של לונדון.שיתוף הפעולה יתמקד בתחום איסוף הנתונים והמחקר
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום unsplash, Magma Images)
ענקית התוכנה מיקרוסופט רכשה 4% מחברת הבורסה של לונדון (London Stock Exchange ). כחלק מהרכישה  שתי החברות חתמו במקביל על הסכם לשיתוף פעולה ל-10 שנים. בנוסף לכך מיקרוסופט הודיעה כי תרכוש את המניות משותפות Blackstone/Thomson Reuters השותפה בבורסת לונדון.
לפי פרסומים בתקשורת בבריטניה, ההסכם בין הבורסה ומיקרוסופט יתמקד בתחום הדאטה ואנליטיקס. וכן בתחום פתרונות תשתיות הענן. כך לפי הודעה שהעבירה הבוקר חברת הבורסה, LSE, המחזיקה במניה הנסחרת בבורסת לונדון. כמו כן סקוט גות'רי (Scott Guthrie) סגן נשיא מיקרוסופט בתחום הענן והאינטליגנציה המלאכותית, ימונה לדירקטור בחברת הבורסה.
כזכור רק בחודש שעבר דווח כי הממשל האמריקאי מנסה לחבל בניסון של מיקרוסופט לבצע את עסקת הרכישה הגדולה בתולדות ההייטק, על ידי הגשת תביעה בטענה שהיא תפגע בתחרות.
שלושה מקורות חשפו בפני אתר פוליטיקו כי נציבות הסחר הפדרלית (FTC) בוחנת מזה מספר חודשים את עסקת הענק לרכישת חברת המשחקים אקטיויז'ן בליזארד על ידי מיקרוסופט תמורת כ-69 מיליארד דולר. הנציבות קיבלה משתי החברות שביניהם נחתמה העסקה, כמו גם מהחברות שמתנגדות לה, חוות דעת, ואף קיימה שימועים בהשתתפות מנכ"לי מיקרוסופט ואקטיויז'ן, סאטיה נאדלה ובובי קוטיק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה