השוק

חברת הקנאביס יוניבו מגישה בקשה דחופה לעיכוב הליכים

בצל הבעיות עליהן התלוננה הרשות לניירות ערך בדו"חות הרבעוניים של יוניבו, החברה הגישה היום בקשה דחופה לעיכוב הליכים לאחר שצברה חובות. לטענת החברה מדובר בשוק תחרותי מדיי שסובל מעודף רגולציה 
מערכת ice | 
גולן ביטון, מייסד ומנכ"ל יוניבו (צילום יוניבו)
חברת יניבו, המייצרת ומספקת מוצרי קנאביס רפואי, הגישה היום בקשה לעיכוב הליכים וגיבוש הסדר חוב באמצעות עורכי דינה ממשרד ברטוב ושות'. במסגרת ההליך לא ימונה נאמן אלא מנהל הסדר עבור החברה שמטרתו תהיה למצוא פתרון לחובות שהחברה צברה. 
אף שחהברה הודיעה על גיוס של 11 מיליון שקל מניר צוק, מייסד פאלו אלטו, היום היא טענה כי החובות נוצרו בעקבות עודף הרגולציה וריבוי המתחרים, כך על פי אתר 'כלכליסט'. מבין החברות שמחזיקות אגרות חוב בחברה הן בנק מזרח עם 12 מיליון שקל וקבוצת אביסרור עם 7.5 מיליון שקל.
בעבר החברה העסיקה את רה"מ לשעבר אהוד אולמרט בתור יועץ עסקי בחברה ולידיעה זו הגיב שאינו מעורה בעייני החברה זמן רב אך הוא מאחל לה הצלחה. 
על פי החברה אין היא מתכננת להפסיק את פעילותה או להתפרק, אלא היא מבקשת למצוא פתרון לחובות שנוצרו, אשר היקפם לא צוין, ולהמשיך הלאה בפעילותה למרות הקושי בשוק. 
כזכור לאחרונה הרשות לניירות ערך תיקנה את הדו"חות הרבעוניים של החברה וזאת אף שהחברה טוענת שהיא מנהלת מדיניות של שקיפות מול נושיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה