בריאות

הסמים עוזבים את בית המרקחת: יוניבו תרוויח מיליוני שקלים

יוניבו מוכרת את זכויותיה בבית המרקחת מדי פארם לשותפים, בסה"כ יוניבו יוצאת מהשותפות בתמורה לכ-3.46 מיליון שקל
מערכת ice | 
גולן ביטון, מייסד ומנכ"ל יוניבו (צילום יוניבו)
חברת יוניבו מדווחת היום (ראשון) לבורסה על מכירת זכויות החברה בבית המרקחת מדי פארם בחולון לשותפיה, לאחר שהגיעו להבנות ומתוך כוונה לסיים את הסכסוך שנתגלע בין הצדדים, למזער את הנזקים ולהמשיך הלאה.
החברה מודיעה כי ביום חמישי האחרון, ה-17 בנובמבר, 2022 החברה התקשרה בהסכם למכירת כל זכויותיה (51%) בבית המרקחת מדי פארם לשני השותפים של החברה בבית המרקחת, שרוכשים חזרה את חלקה של יוניבו. בסה"כ יוניבו יוצאת מהשותפות בתמורה לכ-3.46 מיליון שקל.

בתמורה לזכויות הנמכרות, אשר נמכרות לרוכשים ללא מצגים וכפי שהן (As Is), ישלמו הרוכשים לחברה: סך של 2.4 מיליון שקל, מתוכו 400 אלף שקל במועד החתימה והיתרה תשולם תוך 14 ימי עסקים ממועד החתימה, סך של 294 אלף שקל אשר מצויים נכון למועד הדיווח בחשבון בית המרקחת המשותף של הצדדים ישוחררו לחברה עם התקיימות התנאי המתלה לעסקה, שהינו אישור מבנק מזרחי טפחות.
כמו כן, סך של 760 אלף שקל אשר נמשכו על ידי החברה מחשבון השותפות ב-7/9/2022 ייוותרו בידי החברה, כאשר סך של כ-300 אלף שקל מתוך סכום זה הינו בגין הלוואה שהעמידה החברה לשותפות. עד למועד התקיימות התנאי המתלה, התשלומים המפורטים בסעיפים א' ו-ב', יוחזקו בידי נאמן שסוכם בין הצדדים ולהבטחת ביצוע התשלום של היתרה המפורטת  בסעיף א., הפקידו הרוכשים בידי הנאמן המחאה אישית על מלוא הסכום, קרי 2 מיליון שקל. בתקופה שעד התקיימות התנאי המתלה והשלמת העסקה, בית המרקחת פתוח לקהל ומתנהל כפי שהתנהל עובר לחתימת ההסכם.
המועד האחרון להתקיימות התנאי המתלה הינו 14 ימי עסקים ממועד החתימה על ההסכם, וככל שהתנאי המתלה לא יתקיים עד למועד האמור, ההסכם יהיה בטל וכל כספי התמורה יושבו על ידי הנאמן לרוכשים. יצוין, כי בכפוף להשלמת העסקה, כל צד להסכם יוותר באופן בלתי חוזר על כל טענה, דרישה או תביעה כנגד הצד שכנגד בקשר עם השותפות ביניהם ובקשר לכל דבר הנוגע לבית המרקחת, לניהולו וכיו"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה