השוק

שופרסל מחזירה את החלב למדפים? זה הצעד המפתיע

ברקע הסכסוך מול מחלבת תנובה הענקית והודעת מחלבת הגולן על סגירה בשל קשיים כלכליים, שופרסל יוצאת להצלת מותג החלב הפרטי שלה
מערכת ice |  2
מוצרי חלב (צילום Magma Images)
אחרי שהחליטה להחרים את מחלבת תנובה בעקבות העלאת מחירי המוצרים שלה, שופרסל יוצאת בניסיון להציל את מותג החלב הפרטי שלה ואת המחלבה שמספקת אותו עבור הקמעונאית הגדולה.
שני האירועים הללו התרחשו בשבוע האחרון: תנובה הודיעה על התייקרויות במוצרים נבחרים מקטלוג המחלבה, ושופרסל בתגובה החליטה להחרים את מחלבת הענק ולא לרכוש את מוצריה לשיוו. במקביל הגישו מטעם מחלבת הגולן בקשה להקפאת הליכים בשל קשיים כלכליים וחובות של 40 מיליון שקלים, כאשר מדובר במחלבה החמישית בגודלה בארץ, וזו שמספקת מוצרי מותג פרטי בין היתר לגד וכן לשופרסל.
אם כך צירוף המקרים הזה עלול להוביל למחסור במוצרי חלב, מה שקמעונאית המזון הגדולה בישראל לא יכולה להרשות לעצמה. כדי לנסות לשקם את פעילות מחלבת הגולן, הודיעו הבוקר בשופרסל על הזרמת כסף שיאפשר המשך פעילות במחלבת הגולן לשלושה חודישם קדימה.
אורי וטרמן מנכל קבוצת שופרסל הודיע הבוקר: "שופרסל אישרה לנאמני מחלבות רמת הגולן רו"ח חן ברדיצ׳ב ועו״ד שולי גולדברג, כי שופרסל תזרים כסף להפעלת המחלבה שתוכל לחזור לייצר באופן מיידי בשלושת החודשים הקרובים ועל מנת שהנאמנים יחלו בחיפוש לאחר  משקיעים להפעלה מלאה של המחלבה.
עוד מסר: "שופרסל פועלת לאורך כל השנה על מנת לחזק ספקים קטנים ובינוניים ישראלים. מחלבות רמת הגולן הינה שותפה לדרך של במותג הפרטי שופרסל מזה כשבע שנים והחיבור מאפשר לנו להציע ללקוחותינו אלטרנטיבה צרכנית איכותית ואטרקטיבית למותגים המובילים בארץ. אנו רואים בסיוע זה אחריות מוסרית כלפי המחלבה וכלפי הלקוחות שלנו״
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אוי ואבוי לשופרסל
    טור 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם מנסים לעזור לאנשים לא להוציא כל כך הרבה כסף אבל משתפים פעולה עם רוצחים תאבי בצע שלא מעניין אותם יצורים חיים וכל מה שמול העיניים שלהם זה כסף אל תהיו כאלה!!!
    סגור
  • 1.
    הבעיה עם שופרסל שיש לה מקסימום כשרות רבנית וזה גורם
    אחותי 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאלו שמקפידים יותר לא לקנות מוצרים שלה. במילים אחרות, מוצרי החלב שלה ועוד מוצרים אחרים לא פתוחים לקהל החרדי וזה ההפסד שלה
    סגור