השוק

השף של מסעדת היוקרה בת"א מתפטר במחאה: "נאמן לאמת שלי"

גיל דהאן, השף המוביל שמנצח על מסעדת וייס המפורסמת בתל אביב, הגיש  לבעלים של המסעדה מכתב התפטרות, זאת כמחאה על אי תשלום לעובדים וספקים: "בכדי להרגיש אמיתי, כן ונאמן לאמת שלי אני נאלץ בלב מאוד כבד לעזוב את וייס"
מערכת ice |  1
מסעדה (צילום unsplash)
גיל דהאן, השף המוביל שמנצח על מסעדת וייס המפורסמת בתל אביב שפועלת מאז מרץ 2021, הגיש היום (שלישי) לבעלים של המסעדה מכתב התפטרות, זאת כמחאה על אי תשלום לעובדים וספקים.
המכתב שהעביר דהאן לבוס שלו אלכסנדר מולוג'נוב, נחשף על ידי N12 והבו נכתב: "בכדי להרגיש אמיתי, כן ונאמן לאמת שלי אני נאלץ בלב מאוד כבד לעזוב את וייס. אי עמידה בתשלומים לספקים בזמן. פניות מרובות בנוגע לתשלומים למרות שאין בסמכותי לטפל בכך. דרישה להעלאת מחירים ללא שום בסיס אשר אינה תואמת את האג'נדה הניהולית שלי ואת ניהול המסעדה השוטף".
דהאן הבהיר כי יישאר בתפקידו הנוכחי ויוביל את המסעדה עד ל-21 בדצמבר, וזאת כדי לחפוף את מחליפו בתפקיד, וציין במכתבו כי יבקש "לקבל את כל הזכויות הסוציאליות שלי בשכר חודשי האחרון". עוד נכתב כי "לאורך כל 10 שנותיי במטבח תמיד ליווה אותי מצפן פנימי, אג'נדה ברורה שהלכה ונהיתה יותר ויותר ברורה. חינוך, אהבה, הקרבה והתמדה. דאגה לזולת ולסובבים, גם כשקל ובייחוד כשקשה. בכדי להרגיש אמיתי, כן ונאמן לאמת שלי אני נאלץ בלב מאוד כבד לעזוב את וייס".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהמם (ל"ת)
    בטח המשכורת שלו הפיל 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור