השוק

אורמת טכנולוגיות מציעה למכירה 3.5 מיליון מניות לציבור

חברת אורמת טכנולוגיות מציעה למכירה נתח נכבד של המניות שלה, מטעם התאגיד ששולט בה אוריקס מיפן, אך ללא תמורה מצדה עבור מכירת המניות הללו
מערכת ice | 
תחנת כוח של אומרת טכנולוגיות (צילום ויקיפדיה)
לאחר דו"ח רבעון שלישי מוצלח למדי חברת אורמת טכנולוגיות מודיעה אמש שהיא מוכרת 3.5 מיליון מהמניות שלה לציבור, מטעם תאגיד אוריקס (ORIX) היפני. התאגיד רכש את השליטה על החברה בשנת 2017 ובמסגרת המכירה הזו אורמת לא תקבל תמורה בעוד שהתאגיד כן.
את ההצעה הזו מובילה ג'יי פי מורגן בשיתוף עם בנק אוף אמריקה, אשר להם כ-30 יום על מנת לרכוש 525 אלף מניות נוספות מצדה של אוריקס. בארץ זו תהיה ברק קפיטל חיתום שתרכז את ההצעה מול משקיעים ישראלים. 
תאגיד אוריקס רכש את השליטה על אורמת בשנת 2017 עם 20%, תמורת מעל ל-628 מיליון דולר. על פי 'כלכליסט' התאגיד צפוי לעשות רווח של כ-85% על מכירת מניות אלו. יחד עם זאת, היא תישאר עם אחזקה משמעותית של מעל ל-13%. 
החברה הישראלית פועלת בארץ בתחום הקמת תחנות כוח שפועלות על אנרגיה גאותרמית, לצד ייצור של ציוד עזר לייצור חשמלי דוגמת טורבינות וגנרטורים. כאמור לחברה היה דו"ח רבעוני מוצלח לאחרונה ובמסגרתו חזתה הכנסה כללית של מעל ל-730 מיליון דולר, בעיקר מתחום החשמל בו היא פועלת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה