השוק

השוקולד האהוב חוזר למדפים: שטראוס ממשיכה להתאושש מפרשת הסלמונלה

שטראוס הודיעה כי היא ממשיכה במגמת ההתאוששות בכך שהיא החזירה למדפים את  מותג הפריומיום "ספלנדיד" שיעלה היום בחזרה למדפים בישראל, אך יוצר בכלל באירופה, במפעל בארי קליבו בגרמניה. בהמשך מתכננת החברה להחזיר את היצור של השוקולד למפעל בנוף הגליל
מערכת ice |  4
שוקולדים (צילום פלאש 90/ משה שי)
לפני כחצי שנה, שטראוס ספגה את המכה הקשה ביותר שידעה אחרי שפרשת הסלמונלה, שהביאה להקפאת הייצור במפעלי החברה בנוף הגליל. מאז ועד היום, שטראוס ממשיכה להחזיר מוצרי שוקולד למדפים, אותם היא עדיין מייצרת במפעלים חיצוניים.
היום (שני) שטראוס הודיעה כי היא ממשיכה במגמת ההתאוששות בכך שהיא החזירה למדפים את  מותג הפריומיום "ספלנדיד" שיעלה היום בחזרה למדפים בישראל, אך יוצר בכלל באירופה, במפעל בארי קליבו בגרמניה. בהמשך מתכננת החברה להחזיר את היצור של השוקולד למפעל בנוף הגליל.
המותג ספלנדיד שעולה מחדש היום על המדפים, חוזר במתכון חדש שפותח ע"י אנשי שטראוס ביחד עם בארי קליבו, חברת הקקאו הגרמנית. בשלב הראשון חוזרים למדף שני מוצרים מהסדרה: 70% מוצקי קקאו ו-85% מוצקי קקאו, שמקורם מחוף השנהב ומאקוודור.
שירי בירמן, מנהלת השיווק של חטיבת הממתקים, סיפרה: "אנחנו שמחים להשיק מחדש את מותג הפרימיום - ספלנדיד. טכנולוגי המזון של שטראוס יחד עם אנשי חברת הקקאו בארי קליבו פעלו בחודשים האחרונים יחד כדי להגיע לפרופיל טעם הדומה ביותר לטעם המוכר. היום אנו גאים להביא לקהל הצרכנים שלנו מוצר עם חומרי גלם איכותיים ובעל טעם עשיר ועמוק".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא קונה מוצרי עלית עדיין יש סלמונלה מתוך מידע מבפנים (ל"ת)
    קריות 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    חברה ישראלית שהפכה ליבואנית
    ישראלי 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במה בדיוק עם גאים ? בזה שהם הפכו לעוד חברת ייבוא במקום יצרן ישראלי מקומי ? זה ייבוא עם עטיפה של יוצג ישראלי
    סגור
  • 2.
    למה לוקח כל כך הרבה זמן לנקות מפעל?????
    לא מבינה 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לוקח כל כך הרבה זמן לנקות מפעל, לעשות קצת שיפוצים, להחליף קצת אנשי מקצוע... כמה זמן זה אמור לקחת? שבוע? שבועיים? איך משבוע-שבועיים הגיעו לחצי שנה???
    סגור
  • 1.
    מה הם מסתירים
    Noam 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה שטראוס מסתירה מאיתנו ? למה הם מתחילים ליצר בחו"ל מוצרים חדשים עם שמות ישנים .למה אחרי כל הזמן הארוך אף אחד לא מעדכן הציבור מה קורה עם המפעל הישראלי .בנושא אוכל . . . אל תשקרו לנו .משהו קורה ומסתירים מידע מהציבור.חוסר אימון ירחיק ממכם לקוחות מלחזור אליכם.
    סגור