השוק

סקר הלמ"ס: מגמה חיובית בעסקים בחודש ספטמבר

על פי נתוני הלמ"ס בסקר הערכת המגמות בעסקים לחודש ספטמבר: מאזני הנטו חזרו לרמתם מ-2019, כשבענפי התעשייה, המסחר והמלונאות הם אף גבוהים יותר; היקף המכירות באוגוסט לעומת יולי עלה בענפי התעשייה, המסחר והשירותים; מאזני הנטו על מצבה הכלכלי של החברה בחודש ספטמבר הם חיוביים ויציבים
מערכת ice | 
עלייה באמון הצרכנים (צילום UNSPLASH)
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה את סקר הערכת המגמות בעסקים לחודש ספטמבר 2022 במדינת ישראל. במוקד הממצאים נמצא כי מאזני הנטו על מצבה הכלכלי של החברה בחודש ספטמבר הם חיוביים ויציבים. 
בסקר מגמות בעסקים נשאלים מנהלי החברות על החודש הקודם (אוגוסט), על מצבם הכלכלי בהווה (ספטמבר) ועל ציפיותיהם לחודש הבא (אוקטובר). הסקר מתבצע בענפים העיקריים של המגזר העסקי באמצעות חמישה שאלונים, המתמקדים בתחומים הבאים: תעשייה, בינוי, מסחר קמעוני, שירותים ומלונאות.
בין הממצאים העיקריים בסקר הלמ"ס להערכת המגמות בעסקים לספטמבר 2022 ניתן לציין את הנתונים הבאים: מאזני הנטו על מצבה הכלכלי של החברה בחודש ספטמבר חזרו לרמתם בשנת 2019 בכלל ענפי הסקר כאשר בענפי התעשייה, המסחר והמלונאות מאזני הנטו אף גבוהים מרמתם טרום המשבר; על פי דיווחי המנהלים היקף המכירות בחודש אוגוסט לעומת יולי עלה בענפי התעשייה המסחר והשירותים.
עוד נמצא בסקר כי ציפיות המנהלים להיקף המכירות/ייצור בענפי התעשייה, המסחר והשירותים בחודש אוקטובר הינן חיוביות; ובנוסף, מאזני הנטו על מצבה הכלכלי של החברה בחודש ספטמבר הם כאמור חיוביים ויציבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה