השוק

"המשקיעים לא מתרגשים": הרובוטים של טסלה נתקלים בספקות

החברה של אילון מאסק מתמודדת עם ספקות שהיא יכולה להראות התקדמות טכנולוגית שתצדיק את ההוצאות על רובוטים, מצד מומחי רובוטיקה, משקיעים ואנליסטים
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום Zigres /Shutterstock, פייסבוק/ אילון מאסק)
מנכ"ל טסלה, אילון מאסק, האשים לפני ארבע שנים את ההסתמכות המוגזמת על רובוטים של המפעל, בשליחת יצרנית המכוניות החשמליות ל"גיהנום הייצור" ואמר שבני אדם טובים יותר בעבודות מסוימות. הזמנים השתנו, השתנו מאוד. החברה של מאסק מציגה כעת תכניות שאפתניות לפרוס אלפי רובוטים דמויי אדם, המכונים טסלה בוט או אופטימוס, בתוך המפעלים שלה, אשר יתרחבו בסופו של דבר למיליונים ברחבי העולם.
באז נבנה בתוך החברה, כאשר טסלה מקיימת ויותר יותר פגישות פנימיות על רובוטים. עם זאת, טסלה מתמודדת עם ספקות שהיא יכולה להראות התקדמות טכנולוגית שתצדיק את ההוצאות על רובוטים "למטרה כללית" במפעלים, בתים ובמקומות אחרים, על פי מומחי רובוטיקה, משקיעים ואנליסטים.
 
כדי להצליח, טסלה תצטרך "להראות רובוטים שעושים פעולות מרובות ללא תסריט", אמרה ננסי קוק, פרופסורית להנדסת מערכות אנוש באוניברסיטת אריזונה סטייט. הוכחה כזו עשויה לספק דחיפה למניית טסלה, אשר יורדת ב-25% מהשיא שלה ב-2021. "אם הוא רק גורם לרובוט להסתובב, או שהוא גורם לרובוטים לרקוד, זה כבר נעשה. זה לא כל כך מרשים", אמרה קוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה