רכילות עסקית

האקסית של אילון מאסק מכרה את המזכרות שלו בסכום עתק

ג'ניפר גווין, שיצא עם המיליארדר בזמן שהשניים למדו בקולג', מכרה את המזכרות שלה מאותה התקופה במכירה פומבית 
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ TED)
אוסף תמונות ומזכרות מחברתו לשעבר של אילון מאסק, נמכר במעל 165,000 דולר במכירה פומבית. ג'ניפר גווין ומאסק יצאו בסמסטר הסתיו של 1994 עד 1995 באוניברסיטת פנסילבניה. הם נפרדו כשמאסק סיים את לימודיו ועבר לקליפורניה. "הוא לא היה טוב בטלפון. הוא לא היה טוב למרחקים ארוכים", אמרה גווין, ותיארה את הפרידה כ"הדדית". גווין תיארה את מאסק, שכיום הוא מנכ"ל טסלה, כבעל תשוקה לעתיד של כלי רכב חשמליים כשהם יצאו. "הוא דיבר על זה אפילו אז", היא אמרה.

בין הפריטים שנמכרו הייתה שרשרת זהב 14 קראט עם אזמרגד ירוק קטן, שעלתה 51,008 דולר. כרטיס יום הולדת חתום ממאסק לגווין, שבו כינה אותה "בו-בו", נמכר ב-16,643 דולר. היא גם מכרה תמונות של מאסק שצילמה באותה תקופה. גווין אמרה שהיא מוכרת את הפריטים כדי לממן את הלימודים בקולג' של בנה החורג. "אלון מאסק הוא אחד היזמים המצליחים ביותר במאה ה-21", אמר בובי ליווינגסטון, בכיר ב-RR Auction, שטיפל במכירה של גווין. "יש מעט מאוד חומר הקשור למאסק שעלה למכירה פומבית ואין ספק שנראה עוד בקרוב עם הצלחת המכירה הזו".
 
"אנחנו תמיד נרגשים ומתכבדים, כשאחת מהמכירות הפומביות שלנו יכולה להשפיע על חייהם של השולחים שלנו כפי שעשתה המכירה הזו", הוסיף ליווינגסטון. RR Auction מכרה בעבר עבודות שמאסק כתב במכללה ב-1995. מחירן של שתי העבודות הגיע ליותר מ-7,700 דולר בדצמבר. מאסק לא הגיב בפומבי על המכירה הפומבית, אך נראה שהוא מודע למכירה, שכן הוא שינה את תמונת הפרופיל שלו בחשבון הטוויטר לאחת התמונות שנמכרו במכירה פומבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה