השוק

זסטי גייסה 75 מיליון דולרים: תקדם תשתית ענן דינמית

חברת זסטי (Zesty) הודיעה כי סגרה גיוס סבב B בסכום מרשים של 75 מיליון דולרים. המטרה: להוביל את האבולוציה לעבר תשתית ענן דינמית. החברה, החלוצה בפתרונות תשתית ענן דינמית, שילשה את הכנסותיה מאז סבב A בשנה שעברה 
מערכת ice | 
צוות זסטי (צילום אירינה יונק)
זסטי (Zesty) הודיעה היום על סבב גיוס של 75 מיליון דולר בסבב B בהובלת B Capital  והמשקיעה מסבב הגיוס הקודם, Sapphire Ventures. המשקיעים הקודמים Next47 ו-S-Capital השתתפו גם הם בסבב. Zesty, החלוצה בפתרונות תשתית ענן דינמית, גייסה כ-116 מיליון דולר בסך הכל מאז הקמתה ב-2019. בסיס הלקוחות של Zesty גדל ב-127% מ-2021 ל-2022 והחברה שילשה את הכנסותיה מאז סבב A בשנה שעברה.
האופי הסטטי של תשתיות הענן כיום מכביד על אנשי DevOps עם משימת הניהול של משאבי הענן בסביבה עסקית שמשתנה ללא הרף. צוותי DevOps שורפים שעות רבות בניסיון לבצע תחזיות והתאמות ידניות לתשתית שלהם כדי להבטיח יעילות. התקציבים מתוחים עוד יותר בהינתן שההוצאות על תשתיות ענן צפויות להגיע לסכום של 90 מיליארד דולר בשנת 2022 – 22% יותר מאשר ב-2021.
הפתרונות של Zesty מובילים את האבולוציה לתשתית ענן דינמית על ידי התאמה אוטומטית של משאבי מחשוב ואחסון כדי לענות לצרכים העסקיים בזמן אמת. כתוצאה מכך, עסקים יכולים סוף סוף לקיים את ההבטחה של הענן ולהשיג את  הגמישות הדרושה להם כדי להגדיל או להקטין את נפח הפעילות כרצונם.
עובדה זו מאפשרת לצוותי DevOps להפחית משמעותית את עלויות הענן, לשמור על ביצועי אפליקציה אופטימליים ולהקל על הלחץ של ניהול תשתית הענן. הפתרונות של Zesty דורשים אפס מעורבות אנושית – כך שהמהנדסים כבר לא מבזבזים זמן בניטור, מדידה, חיזוי והתאמת הקצאות משאבים, אלא מתמקדים במקום זאת בפיתוח מוצרים ופיצ׳רים חדשים.
 "הענן הפך לבסיס של פונקציות קריטיות עבור חברות רבות, אך לעתים קרובות, צוותי DevOps תקועים עם תשתית סטטית, כמו התחייבויות לתוכנית הנחות או הקצאת נפחי אחסון שמבזבזים זמן וכסף", אומר מקסים מלמדוב, מנכ"ל ומייסד שותף של Zesty. "מצב זה כבר אינו בר-קיימה בסביבה הכלכלית ההפכפכה של היום, או בכל סביבה לצורך העניין. צוותי DevOps לא צריכים לבזבז את זמנם בלהיות "בייביסיטר" של הענן. זו הסיבה שאנו מתלהבים לעזור לחברות לחסוך משאבים משמעותיים, הן כספיים והן אנושיים. ההשקעה הזו תעזור לנו להרחיב את הצוות שלנו ולהמשיך לפתח את המוצרים שלנו כדי לענות על הביקוש המתרחב לגמישות ענן גדולה יותר".
Zesty מספקת קבוצה של מוצרים שתוכננו תוך מחשבה על צוותי DevOps, ומספקים את הפתרונות האוטומטיים הראשונים למשימות אופטימיזציה של משאבים שהן באופן מסורתי ידניות ועתירות עבודה. מאגר הלקוחות שלהם כולל מאות חברות בינלאומיות – כולל Heap‏, Gong, Armis, Monday ו-Wiz. מייסדי Zesty הם בוגרי המחזור הרביעי של אינטל איגנייט, תוכנית ההאצה לסטרטאפים של אינטל.
"למרות הערך ויכולת הצמיחה האדירה שלו, הענן עדיין חסר גמישות והדבר מעכב את אנשי ה-DevOps", אומרת Rashmi Gopinath, שותפה כללית ב-B Capital. "צוותים נאלצים לבצע תחזיות בלתי אפשריות לגבי צורכי תשתית עתידיים, מה שמוביל לבזבוז כסף ומהווה גורם מעכב דרמטי בפרודוקטיביות של ה-DevOps.  תשתית ענן דינמית היא המהפכה לה המתינו כל כך הרבה עסקים, ואנו נרגשים להיות חלק ממהפכת הענן הזו".
 
"למחשוב הענן ממשיך להיות פוטנציאל עצום והבטחה לחברות בכל הגדלים ובכל שלבי מסע האימוץ בענן", אומר Casber Wang, שותף ב-Sapphire Ventures וחבר בדירקטוריון Zesty.  "אולם ההבטחה זו היא בעלת תג מחיר גבוה: מורכבות ניהול, בזבוז משאבים, שחיקת שולי הרווח, תקציב לא מדויק ועוד הרבה יותר. "צורכי הענן תמיד היו דינמיים, ועם פלטפורמת האופטימיזציה המובחנת של Zesty, חברות יכולות כעת לראות את ההחזר על ההשקעה (ROI) ולהפסיק לבצע פשרה כזו, בצורה מתוכננת."
Zesty עוזרת לארגונים להסתגל במהירות לצרכים העסקיים המשתנים על ידי הפיכת תשתית הענן שלהם לדינמית יותר. עם הצעות עבור עולם המיחשוב, אחסון, וKubernetes, זסטי משנה את נפח המשאבים באופן אוטומטי כדי לעמוד בדרישות היישומים בזמן אמת. יכולת זו מסייעת לצוותי DevOps להפחית משמעותית את עלויות הענן, לשמור על ביצועי אפליקציה מושלמים, למזער את הטרחה של ניהול התשתית ולממש במלואה את הגמישות האמיתית של הענן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה