השוק

מעסיקים פיליפיני/ת? יש לכם בשורה גדולה בשבילם

בשורה למטפלים ולמטפלות הפיליפינים החיים בישראל: לראשונה, סטארט-אפ הפינטק Rewire יאפשר להם לבטח את משפחותיהם החיות בפיליפינים, באמצעות שת"פ בינלאומי
מערכת ice | 
צוות עובדי Rewire בתל אביב (צילום תום חוליגנוב)
אלפי המטפלים והמטפלות החיים בישראל הפכו למרכיב מרכזי בחייהן של משפחות ישראליות רבות הזקוקות לשירותיהם. עם זאת, מעטים מקדישים תשומת לב לצרכים ולמצוקות של מהגרי העבודה הללו, ובראשם הדאגה למשפחותיהם שנשארו בפיליפינים. 
סטארט-אפ הפינטק Rewire מתל-אביב, שפיתח פלטפורמה בינלאומית לשירותים פיננסיים עבור מהגרי עבודה, מבצע עתה מהלך ראשון מסוגו עבור אוכלוסיה זו עם השקת סל של שירותי ביטוח שיאפשר למהגרי העבודה הללו לבטח את משפחותיהם החיות בפיליפינים, וזאת באמצעות שת"פ עם מבטחים זרים.
מהגרי העבודה הפיליפינים בישראל יוכלו לרכוש עתה 4 סוגים של כיסויים עבור משפחותיהם: כיסוי למחלת הקורונה, כיסוי לקדחת דנגה (הנפוצה בפיליפינים), כיסוי במקרה של שריפות וכן כיסוי לתאונות ופציעות. הכיסוי לקורונה הוא מרכיב בחבילה כוללת המכסה מחלות ויראליות ובקטריאליות הכוללת בין השאר גישה 24/7 לשירותי הבריאות מרחוק של חברת Medgate הפיליפינית.
ניתן לרכוש כל אחד מהכיסויים בנפרד במחיר של החל מ-33 ש"ח לשנה לכל בן משפחה. הכיסוי הביטוחי יסייע למשפחות לשלם את ההוצאות של אשפוז בבתי חולים, תרופות, הוצאות עבור לוויות ובנייה מחדש של בתים שנשרפו.
הביטוח הינו תוספת חשובה לסל השירותים הפיננסיים שמציעה Rewire בישראל ל-עשרות אלפי מהגרי עבודה הכוללים כיום העברות כספים ותשלום חשבונות במדינות המקור, כרטיסים להפקדת שכר על ידי המעסיק (Prepaid Card בשם Kessef Cash Card) וכן אפשרות לביצוע הפקדות כספים ביותר מ-1,000 נקודות הפקדה של Rewire בסניפי סופר פארם, בנק הדואר, ו-GMT.
האפליקציה של Rewire המוצעת ב-8 שפות. באירופה, החברה מציעה סל של שירותים נוספים וביניהם: חשבון תשלומים (IBAN), חשבון משפחתי, כרטיס אשראי (debit), העברות כספים מקומיות ובינלאומיות בתוך אירופה, ביטוחים עבור המהגרים ועבור משפחותיהם, חבילת תקשורת והפקדות כספים פיזיות.
גיא קשטן, מייסד משותף ומנכ"ל Rewire: "הקשבנו היטב ללקוחות שלנו ואנו יודעים היטב מה מטריד אותם. הדאגה למשפחות שנשארו במולדת כרוכה באתגרים אמיתיים שמסתבכים עקב היעדר שירותים פיננסיים מתאימים. למהגרי עבודה רבים מעולם לא הייתה אפשרות לרכוש פוליסת ביטוח עבור משפחותיהם האהובות. עתה, במקרים של מחלות או אסונות טבע כמו סערות טייפון השכיחות בפיליפינים, ללקוחות שלנו יהיה שקט נפשי המבוסס על הידיעה שמשפחותיהם מוגנות".
השוק הפיליפיני הוא הראשון שייהנה משירותי הביטוח של Rewire והחברה מתעתדת להציע שירותים דומים למהגרי עבודה ממדינות נוספות העובדים בישראל ובאירופה.
 
קשטן מוסיף: "מהגרי עבודה סובלים משירות לא מיטבי בתחום הבנקאי ובאמצעות מתן גישה לשירותים בנקאיים, לרבות ביטוח, אנו מסייעים לקדם הכלה פיננסית ומחזקים את המודעות לאפשרויות בתחום זה. הכיסוי הביטוחי הוא מרכיב מרכזי בחזון שלנו להציע חבילה מקיפה של שירותים פיננסים המותאמת לצרכים חוצי הגבולות של מהגרי עבודה ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה