רכב

ביטוח רכב חדש ל-60,000 נהגים: מי יזכו במכרז הענק?

החשב הכללי פרסם מכרז לביטוח רכב פרטי לעובדי מדינה לשנת 2023 כאשר מדובר במכרז מהגדולים במדינה
מערכת ice | 
ירידה במכירות כלי רכב (צילום unsplash, Pixabay)
אגף החשב הכללי במשרד האוצר פרסם היום (שלישי) מכרז לביטוח רכבם הפרטי של עובדי המדינה וגמלאיה ולראשונה גם אזרחים עובדי צה"ל ונכי צה"ל. זהו מכרז ביטוח רכב מהגדולים במדינה המאפשר לעובדי מדינת ישראל לרכוש ביטוח עבור רכבם הפרטי, בתנאים מועדפים במימון המדינה, לבעלי "תקן רכב" או במימון העובד לעובדים שאינם זכאים לתקן רכב.
בשנת 2022 בוטחו במכרז כ-56,000 מבוטחים. בשנה שעברה חלה עלייה של 10% במספר המבוטחים בעקבות התוצאות במכרז שהוזילו את התעריפים, בתנאים ובשירותים אשר ניתנו על ידי 3 החברות הזוכות: We Sure, שירביט מבית הראל ומגדל.
 
לראשונה, בהמשך למגמת הגברת השקיפות של תיק הביטוח, אגף החשב הכללי מפרסם את נתוני הloss -ratio ושכיחות התביעות עבור "תיק הביטוח של עובדי המדינה". להלן  בנספח א' הנתונים לשנים 2020- 2022.
סגן בכיר לחשב הכללי, יו"ר ועדת המכרזים, אלי ביתן: "אנו מצפים להמשך השיפור בתוצאות של המכרזים בהמשך לקו של הגברת השקיפות של נתוני תיק הביטוח של עובדי המדינה למול החברות ואנו מקווים שיביאו לידי ביטוי בהצעות נוספות של חברות חדשות ובמחירים ותנאים אטרקטיביים וכן הגברת ההצטרפות הדיגיטלית אשר יובילו להמשך המגמה של עלייה במספר המבוטחים ושביעות הרצון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה