השוק

צ'ק פוינט מתגאה בעלייה בהכנסות, אבל הרווחים התכווצו

חלוצת אבטחת הסייבר הישראלית חוגגת זינוק של 9% בהכנסות – קצב כפול מהעלייה לפני שנה וניפוץ של תחזיות האנליסטים – אך בשורות הרווחים היא סופגת ירידה של 6%
יאיר מור | 
גיל שוויד, מנכ"ל צ'ק פוינט (צילום ויקיפדיה, מתוך עמוד הפייסבוק של צ'ק פוינט)
ענקית הסייבר הישראלית צ'ק פוינט הציגה לפני זמן קצר את דו"ח הרבעון השני שלה, והצליחה לעקוף את תחזיות האנליסטים במדדים המרכזיים: הכנסות החברה זינקו בשיעור של 9% ל-571 מיליון דולר, והרווח המדולל למניה (הנתון המרכזי בכתבה זו שהוא Non-GAAP) היה 1.64 דולר. זאת לעומת ציפיות ממוצעות להכנסות בסך 560 מיליון דולר ורווח למניה בגובה 1.62 דולר.
"אנו מרוצים מתוצאות הרבעון השני שלנו", אמר מייסד ומנכ"ל החברה, גיל שוויד, והוסיף כי "ההכנסות הכוללות השיגו צמיחה של 9% - יותר מכפול משיעור הצמיחה לפני שנה". הוא ציין כי הכנסותיה ממכירת רשיונות ומנויים עלו ב-12% ו-14%, בהתאמה, ל-133 ו-210 מיליון דולר, מה שהוביל לצמיחה המשמעותית בסך ההכנסות הכולל. גם ההכנסות מתחזוקה עלו, אם כי בשיעור צנוע של מעט יותר מ-2%, ל-228 מיליון דולר.
עם זאת, בשורות התחתונות ירדו רווחי החברה לעומת הרבעון המקביל אשתקד: הרווח התפעולי ירד בקרוב ל-6% ל-209 מיליון דולר, והרווח הנקי ירד במעט יותר מ-6% ל-174 מיליון דולר.
"במהלך הרבעון האחרון, מתקפות הסייבר התגברו ב-32%, בזמן שמתקפות מתקדמות כגון כופרות עלו ב-59%, מה שמדגיש מדוע אבטחת סייבר הכרחית כל כך כדי לשמור על התנהלות העולם שלנו", הוסיף שוויד. "החזון האסטרטגי שלנו לארכיטקטורת אבטחה אחודה וממוקדת מניעת רלוונטית יותר מתמיד למאבק באתגרי הסייבר של היום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה