השוק

תנובה דורגה ראשונה במדד מעלה לאחריות תאגידית "פלטינום פלוס"

תנובה היא אחד המעסיקים המגוונים ביותר במשק כאשר מעל 20% מכלל עובדיה מגיעים מהחברה הערבית. תנובה גם מובילה את מיזם 'בתי לגדול טוב' לקידום החוסן הכלכלי והחברתי בפריפריה. לראשונה, החברה זכתה בדירוג הגבוה ביותר במדד מעלה לאחריות תאגידית
מערכת ice | 
השרה ברביבאי ובכירי תנובה (צילום דוברות תנובה)
קבוצת תנובה דורגה לראשונה בדירוג פלטינה פלוס, במדד "מעלה" לאחריות התאגידית. זהו הדירוג הגבוה ביותר, כאשר זו שנה שניה בה תנובה משתתפת בדירוג. מדד מעלה בוחן ומודד את פעילותן של חברות מובילות במשק בתחומי ליבה במסגרת העשייה, אשר כוללים, בין היתר: אתיקה ושקיפות, יחסי עבודה, גיוון והכלה, אחריות סביבתית, התנדבות, תרומה לקהילה, ממשל תאגידי, , אחריות ברכש ועוד.
דירוג מעלה, שנוסד בשנת 2003, משמש כיום כמדד הראשי להערכת אחריות תאגידית בישראל. הציון הגבוה בו זכתה תנובה מדגיש את החשיבות הרבה שהחברה מקדישה לתחומי סביבה חברה וממשל, לקשריה עם הלקוחות, העובדים והספקים, בדגש על אתיקה, באופן קבוע ולאורך כל השנה.
אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה, אמר "אנו שמחים וגאים על הדירוג הגבוה ביותר של מעלה המעיד על יכולותיה של קבוצת תנובה לייצר אימפקט בחברה הישראלית בכלל, ובפריפריה בפרט. אני גאה באופן אישי לעמוד בראשה של חברה כזו, ששמה דגש רב על גיוון וקידום אוכלוסיות בפריפריה כדי להעניק להן עתיד טוב יותר. כחברת המזון הלאומית, שכ-75% מכלל עובדיה גרים ועובדים בפריפריה יש לנו אחריות ליצירת חוסן תעסוקתי וחברתי. האחריות של המגזר העסקי כיום אינה רק בהיבט כלכלי ותעסוקתי, אלא גם בהיבט חברתי, והיא מחייבת אותנו לשלב בהחלטותינו העסקיות גם ערכים ואמות מידה שמיטיבים עם הסביבה והחברה כולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה