השוק

אמזון שוברת את השוק? זה השירות החדש שתספק

אמזון משיקה את חנות ההלבשה הראשונה שלה, בשם Amazon Style, הסניף הראשון המתוכנן בפרבר של לוס אנג'לס, גלנדייל, קליפורניה, ייפתח בהמשך השנה. אמזון התנסתה בפורמטים קמעונאיים פיזיים במכולת ובספרים, אך מעולם לא מכרה בגדים או נעליים בחנויות הללו
מערכת ice | 
אמזון (צילום freepik ,flickr/ Public.Resource.Org)
אמזון הולכת בכל הכוח על השירות החדשה שלה. החנות הראשונה של אמזון סטייל, הממוקמת בפרבר לוס אנג'לס של גלנדייל, קליפורניה, תפתח את שעריה בהמשך השנה, כך הודיעה היום (חמישי) באופן רשמי חברת הענק.
בחנות יוצגו ביגוד לנשים וגברים, נעליים ואקססוריז משילוב של מותגים מוכרים ומתפתחים, כאשר המחירים יספקו מגוון רחב של קונים. "תמצאו הכל, החל מה-10 דולר הבסיסי ועד לג'ינס המעצבים ועד לחלק הנצחי של 400 דולר", אמרה סימונה ואסן, מנהלת אמזון סטייל, ל-CNBC. "אנחנו רוצים לעמוד בכל תקציב ובכל נקודת מחיר".

קונספט החנות החדש מסמן את הניסוי האחרון של אמזון בקמעונאות פיזית. החברה החלה להתקדם לקמעונאות פיזית כשפתחה חנות ספרים ב-2015, ואז נכנסה לחלל על ידי רכישת מכולת יוקרה Whole Foods תמורת 13.7 מיליארד דולר ב-2017. מאז, היא השיקה מספר פורמטים אחרים, כולל "תפוס וסע". חנויות נוחות, חנויות שמציגות פריטים הנמכרים ביותר באינטרנט, ואפילו רשת סופרמרקטים משלה.
אמזון השקיעה שנים בהגדלת חלקה במכירות ההלבשה. במרץ האחרון, וולס פארגו אמרה כי אמזון עקפה את וולמארט כקמעונאית ההלבשה מספר 1 בארה"ב, והעריכה כי מכירות ההלבשה וההנעלה של אמזון בארה"ב. צמח בכ-15% בשנת 2020 ליותר מ-41 מיליארד דולר. (אמזון לא פורצת את מכירות הלבשה בתוצאות הכספיות שלה).
כאשר קונים נכנסים לחנות, הם יראו "פריטים לתצוגה", הכוללים מידה וצבע אחד בלבד של מוצר מסוים; שאר המלאי עבור כל מוצר יישמר בחלק האחורי של החנות. לאחר כניסה לאפליקציית אמזון בסמארטפון, הם יסרקו קוד QR על הפריט כדי להציג גדלים נוספים, צבעים, דירוגי מוצרים ומידע אחר, כגון המלצות מותאמות אישית לפריטים דומים. "זה מאפשר לנו להציע יותר מבחר מבלי לדרוש מהלקוחות לנפות מתלים כדי למצוא את הצבע, הגודל וההתאמה הנכונים", אמרה ואסן.
לאחר סריקת קוד ה-QR של פריט, הקונים יכולים ללחוץ על כפתור באפליקציית אמזון כדי להוסיף את הפריט לחדר הלבשה או לשלוח אותו לדלפק איסוף. בחדרי האבזור, אמזון הוסיפה צגי מסך מגע, שבהם הקונים יכולים להשתמש כדי לדרג פריטים או לבקש סגנונות או גדלים שונים שיישלחו לחדר ההלבשה שלהם.  הקונים יוכלו להשתמש במערכת סריקת כף היד של אמזון, Amazon One, כדי לשלם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה