השוק

נייקי נכנסת לתחום חדש של מוצרים – זה הצעד שעשתה

נייקי הגישה בארה"ב סדרת בקשות, שחושפת כי היא מתכננת להיכנס למכירת מוצרים ממותגים שלה מסוגים חדשים
מערכת ice | 
נעלי נייקי (צילום pixabay)
ענקית הספורט נייקי מתכוננת לעתיד המבוסס על יותר ויותר פעילות וירטואלית במקום פיזית: אמש דווח בארה"ב כי בחודש האחרון החלה החברה בהליך שמטרתו להתכונן למכירת מוצרים וירטואליים מתוצרתה, ככל הנראה בעולמות וירטואליים כמו Metaverse של מטא (לשעבר פייסבוק).
בחודש האחרון הגישה החברה למשרד האמריקאי לרישום פטנטים ושמות מסחריים (USPTO) שבע בקשות לרישום שמות כאלה. הבקשות מדברות על שמות המותג של החברה – "נייקי" ו"ג'ורדן" – על סמלי ה"סווש" והאיש הקופץ ועל הסלוגן "Just Do It", ומציינות כי החברה שומרת אותם לכל קטגוריות המוצרים הבאות: "נעליים, בגדים, כובעים, משקפיים, תיקים, ציוד ספורט, אמנות, צעצועים ואביזרים".

לפי מומחים, מדובר בחלק מהמעבר לכלכלה דיגיטלית, בה מעבר למוצרים פיזיים, אנשים רבים רוכשים גם מקבילות וירטואליות שלהם עבור דמויות במשחקים – כולל נעליים ממותגות לשחקנים במשחקי הכדורגל והכדורסל הפופולאריים של אלקטרוניק ארטס (EA) ולאווטארים של משתמשים בעולמות וירטואליים כמו Metaverse שעליו עובדת מטא. בנוסף, ציון קטגוריית האמנות עשוי להצביע על כוונה מצד נייקי למכור NFT – אמנות ייחודית המאומתת על רשת בלוקצ'יין בדומה למטבעות קריפטוגרפיים.
החברה ציינה כי היא מתכוונת למכור את המוצרים בעצמה. תהליך הרישום צפוי לקחת מספר חודשים לכל הפחות. בכל אופן, הוא מונע מחברות אחרות למכור מוצרים ממותגים של נייקי בעולמות וירטואליים, משום שברור שעם סיום התהליך היא תוכל לדרוש מהן לשלם על כך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה