השוק

קרדיט סוויס מזהיר מתנודתיות בשווקים: לא להגדיל את רכיב המניות בתיק

ועדת ההשקעות בקרדיט סוויס קיבלה החלטה שלאור השבריריות של השווקים, לא להגדיל את רכיב המניות בתיק ההשקעות ובמקביל לשמור על הקצאה נמוכה לאג"ח ממשלתי בשל העובדה כי התחזית היא לעלייה בתשואות
ניצן כהן | 
קרדיט סוויס (צילום קרדיט סוויס)
ועדת ההשקעות של חטיבת ניהול העושר בקרדיט סוויס החליטה שלא להגדיל את רכיב המניות בתיק שלה במקביל לשמירה על החזקה נמוכה של אג"ח ממשלתי. בקרדיט סוויס מנמקים את ההחלטות הללו בכך שבשוק המניות אנחנו רואים מצב שברירי ובשוק האג"ח הממשלתי, צופים חברי ועדת ההשקעות עלייה בתשואות, מה שעלול לגרום להפסדי הון.
בסך הכל קבעו חברי ועדת ההשקעות של הבנק השוויצרי שתיק ההשקעות שלו ממוצב טוב לקראת אתגרי המחצית השניה של השנה "אנו שומרים על הערכה חיובית לשוק המניות במהלך תקופת הביניים, מכיוון שאנו צופים כי צמיחה כלכלית חזקה תוביל לעלייה נוספת ברווחי הפירמות, עלייה שתהיה מעל ממוצע הערכות האנליסטים – מה שאמור לצמצם את היחס בין הרווח של החברות למחירי המניות הגבוהים היום.
"עם זאת, מכיוון שהאינדיקטורים הטקטיים שלנו בבנק עדיין מעידים על משנה זהירות, אנו רואים כי יש צורך שלא להגדיל את רכיב המניות בתיק, לעת עתה. אנו מקפידים על הקצאה נמוכה לאג"ח ממשלתיות, מכיוון שאנו סבורים שהתשואות צריכות בסופו של דבר לעלות ככל שהצמיחה הכלכלית תישאר חזקה.
"הרווחנו בכל הנוגע להקצאת כסף לשוק הסחורות בחודש שעבר, החלטה שהוכיחה את עצמה כהחלטה מתוזמנת היטב מכיוון שמחירי הסחורות התייצבו מאז, ואנו צופים שהתשואה בשוק זה תתמתן בחודשים הקרובים
"הציפיה שלנו לקראת המחצית הבאה של השנה, היא של צמיחה כלכלית חזקה יחד עם עלייה ברמת האינפלציה. אלה עשויים לעורר שינויים מבחינת האופן שבו הבנקים המרכזיים יראו את המדיניות המוניטרית העתידית; כתוצאה מכך יכולה להיות תנודתיות רבה יותר בשוק" כותבים חברי ועדת ההשקעות של קרדיט סוויס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה