השוק
רמי לוי מגייס 21 מיליון שקל: זה מה שיעשה בכסף
בצל הרצון שלה להשיק את קו הטיסות לניו יורק, ישראייר גרופ בבעלות איש העסקים, יצאה במהלך פיננסי אסטרטגי של גיוס אג"ח בהיקף של 21 מיליון שקל שמטרתו לרכוש מטוס חכור, תוך החלפת תשלומי השכירות הקבועים ברכישה ישירה
רק בשבוע שעבר, חברת ישראייר גרופ, בשליטת איש העסקים רמי לוי, פרסמה את הדוח שלה לרבעון השלישי לשנת 2024 ומציגה רבעון שיא בכל הפרמטרים: החברה הטיסה מספר שיא של כ-570 אלף נוסעים במהלך הרבעון ולמעלה ממיליון נוסעים מראשית השנה, אבל היום (רביעי) מסתבר שיש לה כבר תכניות גדולות ואפילו מימון לעסקה גדולה.
על פי פספורטניוז, חברת ישראייר גרופ, שנמצאת בימים מתוחים עם הרצון הגדול להשיק קו טיסות לניו יורק במקרה שבו חוק טיבי יתוקן בכנסת, יצאה במהלך פיננסי אסטרטגי של גיוס אג"ח בהיקף של 21 מיליון שקל שמטרתו לרכוש מטוס חכור, תוך החלפת תשלומי השכירות הקבועים ברכישה ישירה, צעד המצביע על יכולת פיננסית מוצקה וחשיבה עסקית חכמה המאפשרת הפחתת עלויות תפעוליות משמעותית.
בתחילת השנה השלימה החברה גיוס של כ-80 מיליון שקל, שבאמצעותם רכשה מטוס חכור נוסף. סך הכל תעמוד סדרת האג"ח של ישראייר על כ-100 מיליון שקל במקסימום, תוך הנפקת אגרות חוב בשווי 114.5 אג' לכל שקל ערך נקוב, בתמורה כוללת של כ-20.6 מיליון שקל ברוטו.
אחרי שהתברר כי קצב הטסת הנוסעים השנתי של החברה, נכון ליום פרסום הדוחות עומד על כ-1.4 מיליון נוסעים – למעלה מכ-40 אחוזים יותר משנת 2023 וכי הרווח הנקי של החברה זינק לכ-20 מיליון דולר, שיפור של 7 מיליון דולר – 50 אחוזים, בהשוואה לרווח הנקי ברבעון המקביל אשתקד, המנייה הגיעה ל-188.90 אג' בסך הכל.
ישראייר מציגה ביצועים מרשימים. המניה טיפסה השנה בשיעור של 38.70%, עם עלייה של 13% בחודש נובמבר בלבד. שווי החברה הגיע לכמעט חצי מיליארד שקל, המשקף את האופטימיות של המשקיעים והביטחון בפוטנציאל הצמיחה של חברת התעופה הישראלית הפרטית.
עוד ב-
אגב, החברה המשיכה במסורת המרגשת שלה וגם השנה, בפעם הרביעית ברציפות, האירה החברה את מטוסיה באור סגול עוצמתי, במטרה להעלות את המודעות הציבורית לזכויותיהם של אנשים החיים עם מוגבלויות, תוך הדגשת חשיבות השילוב והשוויון בחברה הישראלית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה