השוק

קורנית דיגיטל חוגגת הישג: שיעור הרווח הגולמי עלה לכ-50.3%

קורנית דיגיטל מפרסמת את תוצאותיה לרבעון השלישי לשנת 2024. הכנסותיה הסתכמו בכ-50.7 מיליון דולר ושיעור הרווח הגולמי עלה לכ-47.7% בהשוואה לכ-34.8% בתקופה המקבילה בשנה שעברה. ההפסד הנקי ברבעון השלישי הסתכם בכ-0.9 מיליון דולר
מערכת ice | 
רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל (צילום כפיר זיו)
קורנית דיגיטל, חברה בולטת בשוק טכנולוגיות דיגיטליות לתעשיית הטקסטיל והאופנה בת קיימא לפי דרישה, פרסמה היום את תוצאותיה לרבעון השלישי של שנת 2024. על פי נתוני דו"ח הרבעוני, ההכנסות של החברה הסתכמו בכ-50.7 מיליון דולר, בהתאם לתחזית שפורסמה ברבעון הקודם. 
עוד דווח, כי שיעור הרווח הגולמי ברבעון השלישי של שנת 2024 עלה לכ-47.7% בהשוואה לכ-34.8% בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי עלה לכ-50.3% בהשוואה לכ-37.4% בתקופה המקבילה בשנה שעברה.
ההוצאות התפעוליות לרבעון השלישי לשנת 2024 הסתכמו לכ-31.3 מיליון דולר בהשוואה לכ-35.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. ההוצאות התפעוליות ירדו בכ-14% לכ-26.8 מיליון דולר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
ההפסד הנקי ירד ל-0.9 מיליון דולר, או (0.02) דולר למניה, בהשוואה להפסד נקי  בסך 8.2 מיליון דולר, או (0.17) דולר למניה ברבעון השלישי לשנת 2023. הרווח  הנקי ברבעון השלישי של שנת 2024 עמד על כ-5.5 מיליון דולר או 0.11 דולר רווח מדולל למניה, בהשוואה להפסד נקי של כ-3.4 מיליון דולר או (0.07) דולר למניה ברבעון השלישי לשנת 2023.
ה-Adjusted EBITDA ברבעון השלישי של שנת 2024 עמד על 1.5 מיליון דולר, בהשוואה להפסד Adjusted EBITDA של 5.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. שיעור ה-Adjusted EBITDA לרבעון השלישי 2024 עמד על 2.9% לעומת 9.5% ברבעון המקביל בשנת 2023. ביחס לרבעון הרביעי של שנת 2024, החברה צופה הכנסות בטווח של 58 מיליון דולר עד 63 מיליון דולר, ושיעור Adjusted EBITDA  בטווח של 12% ל-16% מההכנסות.
רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל, מסר: "אני שבע רצון מההתקדמות בתוצאות התפעוליות שהשגנו ברבעון זה: שיפור משמעותי ברווחיות הגולמית, חזרה לרווחיות ב-adjusted EBITDA, שמירה תזרים מזומנים חיובי כמתוכנן, וכן המשך הצלחה עם מודל החדש שלנו, ה-AIC, 'הכל כלול בקליק'".
סמואל הוסיף: "מערכות ה-Apollo וה-MAX שלנו, הנחשבות למובילות בתעשייה, בשילוב עם אסטרטגיית ה-Go-to-Market והמודל הכל-כלול-בקליק (AIC), מרחיבות את השוק הפוטנציאלי. ברבעון זה הכרזנו על לקוחות חדשים כמו Print Palace ו-Custom Ink שבחרו בקורנית לצורך העברת הייצור שלהם מטכנולוגיית דפוס מסורתית הלא דיגיטלית (Screen) לטכנולוגיית הדפסה דיגיטלית (Digital Direct-to-Garment".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה