כסף וצרכנות

רשת הטקסטיל הגדולה בישראל פותחת סניפים חדשים: אלה הערים שירוויחו

רשת הטקסטיל הגדולה בישראל, ערד טקסטיל, בדרך לפתוח סניפים חדשים ברחבי הארץ, מה שיביא את מספר סניפיה ל-36
מערכת ice | 
מפעל טקסטיל (צילום pexels)
רשת ערד טקסטיל ממשיכה במגמת הצמיחה וההתרחבות המשמעותית. ומודיעה על פתיחת סניפים חדשים ברחבי הארץ. בחודשים האחרונים, הרשת הוותיקה השיקה חנויות חדשות בכרמיאל, נהריה, חיפה (בקניון לב המפרץ) וירכא, עם תכניות מתקדמות לפתיחה קרובה בעיר אשקלון. ההשקעה בהרחבת רשת הטקסטיל המובילה בארץ מוערך במיליוני שקלים, ומביא את מספר הסניפים ברחבי הארץ ל-36.
מומחי שוק מעריכים כי מהלך ההתרחבות של ערד טקסטיל, משקף מגמה רחבה יותר בענף הקמעונאות, שבה חברות מסורתיות מתאימות את עצמן לעידן הדיגיטלי תוך שמירה על נוכחות פיזית חזקה. "השילוב של חנויות פיזיות עם פלטפורמה דיגיטלית חזקה מאפשר לערד טקסטיל להגיע לקהל רחב יותר ולספק מענה לצרכי הלקוחות בכל ערוצי המכירה", ציין מומחה בכיר בתחום הקמעונאות.

ליאור כהן, סמנכ"ל המכירות של ערד טקסטיל, הרחיב על האסטרטגיה מאחורי ההתרחבות: "פתיחת הסניפים החדשים היא חלק מחזון רחב יותר להפוך את ערד טקסטיל לשם נרדף לאיכות וחדשנות בתחום הטקסטיל לבית. אנו שואפים לא רק להרחיב את הנוכחות הפיזית שלנו, אלא גם להעשיר את חווית הלקוח בכל נקודת מגע".
כהן הוסיף: "לצד הרחבת הרשת הפיזית, אנו משקיעים גם בפיתוח וחיזוק הפלטפורמה הדיגיטלית שלנו. אתר האיקומרס שלנו מציע מגוון רחב של מוצרים ומאפשר ללקוחות ליהנות מחווית קנייה נוחה ומהירה מהבית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה