השוק

למונייד סוגרת רבעון חזק: עם הכנסות של 137 מיליון דולר

חברת הביטוח הדיגיטלי הישראלית למונייד, מפרסמת את תוצאותיה ברבעון השלישי של השנה. בנתוני הדו"ח למונייד, מציגה זינוק של 71% ברווחה הגולמי ו-19 בהכנסות שהגיעו ל-137 מיליון דולר
מערכת ice | 
למונייד (צילום פייסבוק/Lemonade)
חברת הביטוח הישראלית למונייד, אשר מציעה ביטוח דיגיטלי מבוסס AI דיווחה במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי), על תוצאותיה ברבעון השני של השנה. נתוני הדוח, עולה שהחברה ממשיכה במגמת הצמיחה כשהיא מציגה עלייה בהכנסות וברווח הגולמי.
גידול של 19% בהכנסות במהלך הרבעון  שהגיעו לסכום כולל של 137 מיליון דולר. בנוסף, הרווח גולמי של למונייד חווה קפיצה של 71% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2023. לפי הדברים שמסרה החברה, נכון לתקופת הדו״ח, ללמונייד  היו 2,313,113 לקוחות.
בעקבות השיפור המשמעותי בכל הפרמטרים העסקיים, החברה ממשיכה את האצת הצמיחה תוך גידול של 27 מיליון דולר בהשקעות שיווק ורכישת לקוחות. למעט השקעה זו, ההוצאות התפעוליות של החברה ירדו ב-1%. דינמיקות אלו באות לידי ביטוי בגידול זמני בהפסד ה-EBITDA של 22%.
מנכ"ל החברה שי וינינגר, התייחס לנתוני הדו"ח ומסר בתגובה כי: ״צמיחה מואצת, צמיחה אף דרמטית יותר ברווח הגולמי ותזרים חיובי הגדול ביותר שהיה לנו עד כה - הופכים את הרבעון הזה למצוין. כפי שאמרנו בעבר, טכנולוגיה היא המנוע של למונייד ואנחנו רואים את השפעתה בתוצאות הפיננסיות. אנחנו מצפים להמשיך את המגמות האלה אל תוך 2025 ומעבר לה״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה