השוק

ניב גלבוע סוגר חשבון עם השף הכועס: "לא חבר שלך"

גלבוע אמר בתכניתו ב-i24news: "עכשיו לארז קומורובסקי, זה היה לפני שנה וחצי הייתי בערוץ אחר וביקרתי את השווארמה שלו, אז חשפה המצלמה הנסתרת שהוא מכר בקושי 60 גרם שזה בקושי חצי מהמתחרים שלו. הופתעתי מהפוסט שלו אחרי שנה וחצי"
מערכת ice | 
ניב גלבוע (צילום דני בר אודון)
לאחר ששופט 'משחקי השף' לשעבר ברשת 13, השף ארז קומרובסקי שהוא בעלי 'לחם ארז' תוקף במילים קשות את מבקר המסעדות ומגיש i24news ניב גלבוע שהוא לדבריו מכור ללייקים. גלבוע חיכה כמה ימים וחזר לאולפן שלו והערב (שני) סגר נגדו חשבון.
גלבוע אמר: "עכשיו לארז קומורובסקי, זה היה לפני שנה וחצי הייתי בערוץ אחר וביקרתי את השווארמה שלו, אז חשפה המצלמה הנסתרת שהוא מכר בקושי 60 גרם שזה בקושי חצי מהמתחרים שלו. הופתעתי מהפוסט שלו אחרי שנה וחצי".

הוא תיאר את הדברים שאמר נגדו קומורובסקי והציג את הביקורת שלו בזמנו בתכנית 'הצינור' שם ביקר את הכמות וגם את האיכות של המוצר שאותה הגדיר "הרבה שווארמה אין פה", "זה פשוט דוחה מה שקורה פה", "59 גרם מה זה? אפילו לא מרגישים את זה".
ובחזרה באולפן, הוא טען: "אז ארז היקר, בוקר טוב לך, שמח שהתעוררת אחרי שנה וחצי אחרי ואני מציע לנהל את האירוע אחרת, אחד אל תתקמצן בכמות, אני לא חבר שלך ולא של שפים אחרים, התפקיד שלי הוא הסועדים, בשמחה אבוא לביקורת מתקנת ומבטיח לך שאהיה אובייקטיבי כמו תמיד ונטול פניות, אני חושב שאמרתי את שלי".
כזכור, בסוף השבוע האחרון, גלבוע אמר בסרטון שהעלה לסטורי שלו: "רציתי להגיד לכולם שיהיה חג שמח וקראתי איפשהו שאחד הטבחים פה כועס עליי מאוד על כתבה מלפני שנתיים שחשפתי שם שהוא מרמה בכמויות של השווארמה".
 
הוא המשיך והסביר: "תראו, אני רגיל לתקיפות כאלה מטבחים, משפים, אבל הפעם אני חושב שאני קצת אגיב יותר בהרחבה יש לי כמה דברים לומר, תתאפקו יחד איתי לתכנית שלי ביום ראשון שאגיב לדברים
כאמור, קומורובסקי כתב בצורה קשה נגד גלבוע: ״במשך שנים גלבוע מתהלך כחבית רפש ומשפריץ רוע ודברי שטנה קולינריים לכל עבר, איש קטן, חסר עמוד שדרה אנושי ורעבתן סנסציות זולות שמכור ללייקים. איש שהביא כל כך הרבה נזק לתעשיית האוכל שלנו ופוגע שוב ושוב בטבחים ובמטה לחמם״.
 
הדברים הקשים של השף המוערך מגיעים בצל הביקורת שעברה המנה שלו במהלך ביקורת השווארמות של גלבוע בתכניתו בערוץ החדש, אשר במסגרתה גלבוע ביקר את ״שווארמה וייסברג״ של קומרובסקי במילים לא מחמיאות ובציון נמוך להחריד.
גלבוע טעם את מנת השווארהמ ואותה כינה ״מנה מעליבה״ כשהיא מקבלת ציון של 3 בלבד מתוך 10. בנקודה הזו התפוצץ קומורובסקי וזעם: ״הגיע הזמן שמישהו יגיד את האמת הפשוטה, האיש הזה חף מכל הבנה קולינרית ומכל אינטגריטי מקצועי. אני כמובן מאחל לו בריאות ואריכות ימים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה