השוק

אבל בענף הנדל"ן בישראל: המנכ"ל המוכר הלך לעולמו בגיל 82

אבל כבד נפל על עולם העסקים בישראל, זאת לאחר שנודע כי דן רוזנר, המייסד ומבעלי השליטה בחברת הנדל"ן המניב חירון, ששימש כמנכ"ל של חברת הבת  ט.ר. המייבאת עצים - הלך לעולמו בגיל 82: "היה חבר יקר וחלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו, שפעל רבות לשגשוג החברה, זכרו יישאר חקוק בליבנו"
מערכת ice | 
עסקים-אילוסטרציה (צילום freepik)
אבל כבד נפל אתמול (ראשון) על עולם העסקים בישראל, זאת לאחר שנודע כי דן רוזנר, המייסד ומבעלי השליטה בחברת הנדל"ן המניב חירון - הלך לעולמו בגיל 82. רוזנר ז"ל כיהן בהנהלת החברה מיום הקמתה בשנת 1974 והיה מנכ"ל חברת הבת ט.ר. המייבאת עצים.
ההלוויה  של רוזנר ז"ל התקיימה היום (שני, 28.10.24, בשעה 15:00) בקריית שאול. המשפחה הודיעה כי היא יושבת שבעה בבית הבת בין השעות 9:00-14:00 16:00-21:00
רחוב רחל 1, דירה 14, תל אביב.
משפחתו של רוזנר ז"ל נפרדה ממנו: "המשפחה מודיעה כי ראש המשפחה דני (אג'ו) רוזנר איננו. הוא היה איש של משפחה, נתינה, אוהב חיים ונאהב. ממייסדי חברת ט.ר וחירון. עצובים, כואבים וכבר מתגעגעים, אשתו – זיווה בנותיו – עדילי, אילנית ושלי ובני ביתן".
בחברת חירן בה שימש כמנכ"ל נפרדו בכאב: "בצער רב אנו מודיעים על מותו של מנהלינו האהוב דן רוזנר, ממייסדי חברת ט.ר. וחירון. דני היה חבר יקר וחלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו, שפעל רבות לשגשוג החברה, זכרו יישאר חקוק בליבנו. זיוה, עדילי, אילנית, שלי ובני ביתם משתתפים בצערכם העמוק".
עוד נכתב בהודעה של חירן: "דן רוזנר ז"ל תרם רבות לקידום החברה והחברה הבת במשך למעלה מ-58 שנים (משנת 1966). דירקטוריון החברה, הנהלתה ועובדיה כואבים את לכתו ומשתתפים בצער המשפחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה