השוק

גיוס ענק לסייבר הישראלי: החברה שהגיעה לשווי של 4.3 מיליארד דולר

חברת אבטחת המידע ארמיס הישראלית בראשות יבגני דיברוב ונדיר יזרעאל גייסה 200 מיליון דולר, מה שמקפיץ את שווי השוק שלה ב-900 מיליון דולר
מערכת ice | 
מייסדי ארמיס (צילום ארמיס)
הישג נוסף להייטק הישראלי: חברת אבטחת הסייבר ארמיס (Armis Security) מודיעה היום (שני) על גיוס הון בסך 200 מיליון דולר, שמגדיל את שווי החברה ל-4.3 מיליארד דולר. מדובר בעלייה של 900 מיליון דולר בשווי בהשוואה לגיוס ההון הקודם, בתוך פחות משלוש שנים.
את גיוס ההון הובילו הקרנות General Catalyst ו-Alkeon Capital, יחד עם המשקיעים הקיימים ברוקפילד וג׳ורג׳יאן. הן מצטרפות למשקיעים הקיימים בחברה, הכוללים גם את אינסייט פרטנרס, CapitalG ו-One Equity Partners.
ארמיס נוסדה ב-2015 בידי יבגני דיברוב (מנכ״ל) ונדיר יזרעאל (CTO). היא מעסיקה כיום כ-750 עובדים בישראל וברחבי העולם. עם לקוחותיה של ארמיס נמנות חברת התעופה יונייטד איירליינס, חברת קולגייט-פלמוליב, מונדלז (החברה-האם של אוראו, מילקה וטובלרון), ועוד. הפלטפורמה של ארמיס מאפשרת לחברות לראות, לאבטח ולנהל את הנכסים הקריטיים ביותר שלהן - החל מ-IT, דרך OT ומכשור רפואי, ועד לנכסי ענן, קוד ותוכנה.
באוגוסט האחרון הודיעה ארמיס כי היא חצתה את רף ה-200 מיליון דולרים בהכנסות שנתיות חוזרות (ARR). ארמיס הכפילה את הכנסות ה-ARR שלה בתוך פחות מ-18 חודשים בלבד, מה שמציב אותה בין חברות התוכנה כשירות (SaaS) הבודדות בעולם עם קצב צמיחה כזה. בחודש אפריל, לאחר רכישת סילק סקיוריטי, הוערכה החברה לפי שווי של 3.4 מיליארד דולר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה