השוק

ענקית הסייבר הישראלית מתפוצצת: הכנסות של 200 מיליון דולר

חברת אבטחת הסייבר ארמיס, חושפת  כי היא חצתה את רף ה-200 מיליון דולרים בהכנסות שנתיות חוזרות (ARR). בכך היא הכפילה  את הכנסות ה-ARR שלה בתוך פחות מ-18 חודשים בלבד, מה שמציב אותה בין חברות התוכנה כשירות (SaaS) הבודדות בעולם עם קצב צמיחה כזה
מערכת ice | 
מייסדי ארמיס (צילום ארמיס)
חברת אבטחת הסייבר ארמיס (Armis Security) חושפת היום (שלישי) כי היא חצתה את רף ה-200 מיליון דולרים בהכנסות שנתיות חוזרות (ARR). ארמיס הכפילה את הכנסות ה-ARR שלה בתוך פחות מ-18 חודשים בלבד, מה שמציב אותה בין חברות התוכנה כשירות (SaaS) הבודדות בעולם עם קצב צמיחה כזה.
ארמיס מאבטחת כמה מהארגונים המובילים בעולם, ובכללם 35 מ-100 החברות המצליחות בארה״ב (Fortune 100). ארמיס פרסה את הטכנולוגיה שלה בקרב לקוחות בולטים כמו חברת התעופה האמריקאית יונייטד איירליינס, שירות הדואר הפדרלי של ארצות הברית (USPS), חברת התעופה ריינאייר, חברת המזון מונדלז (חברת האם של אוראו, טובלרון ומילקה), ועוד. 
ארמיס נוסדה ב-2015 על ידי יבגני דיברוב ונדיר יזרעאל, והיא מעסיקה כיום כ-750 עובדים ברחבי העולם, לאחר רכישת סילק סקיוריטי מוקדם יותר השנה. החברה מוערכת לפי שווי של 3.4 מיליארד דולר ועם משקיעיה נמנות הקרנות אינסייט פרטנרס, CapitalG (קרן הצמיחה של אלפאבית), ברוקפילד, One Equity Partners ו-Georgian Partners.
יבגני דיברוב, מנכ״ל ומייסד-שותף: "ציון הדרך המשמעותי הזה משקף לא רק את הצמיחה הפיננסית העצומה של ארמיס בשנה האחרונה, אלא גם ממחיש את האמון החד-משמעי שאנחנו מקבלים מחברות גדולות, ארגונים גלובליים, מערכות בריאות וממשלות ברחבי העולם, שסומכים על הפלטפורמה של ארמיס כדי להגן על הנכסים שלהם - ממכשירי IT, עד לענן וקוד, ועל התשתית הקריטיות ביותר״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה