השוק

קרן ההון סיכון של גילי רענן גייסה עשרות מיליונים עבור קרן הסיד הרביעית

קרן הסיד הרביעית של סייברסטארטס גייסה 60 מיליון דולר והעמידה את נכסיה המנוהלים על 720 מיליון דולר. בין השקעות הסיד של סייברסטארטס ניתן למצוא חברות כמו וויז, פיירבלוקס וטראנסמיט
מערכת ice | 
אילוסטרציה AI
קרן ההשקעות סייברסטארטס בראשות גילי רענן, המתמקדת בבניית הדור הבא של חברות הסייבר, גייסה 60 מיליון דולר עבור הקרן הסיד הרביעית שלה, ובכך העלתה את נכסיה המנוהלים ל-720 מיליון דולר. 
סייברסטארטס הוקמה בשנת 2018 על ידי גילי רענן. בשלבים מאוחרים יותר הצטרפו אליה השותפים הכלליים ליאור סימון, אמילי הית' והילה זיגמן, וכעת גם השותף התפעולי החדש אדם אהרונס, לשעבר מנהל הכנסות של אוקטה. בין השקעות הסיד של סייברסטארטס נמצאות חברות כמו וויז, פיירבלוקס, טראנסמיט ורבות נוספות.

סייברסטארטס הודיעה על גיוס של 60 מיליון דולר עבור קרן סיד שלישית באוגוסט 2022. המשקיעים והשותפים המוגבלים (LPs) של הקרן כוללים כמה מהשמות המוכרים ביותר בתעשייה, וביניהם שלמה קרמר מקאטו נטוורקס, אימפרבה וצ'ק פוינט, מריוס נכט מצ'ק פוינט, ניר צוק מפאלו אלטו נטוורקס ואסף רפפורט מוויז.
הקרן החדשה מגיעה לאחר רכישות של חברות מהפורטפוליו, כולל אקסיס סקיוריטי, ביוניק ונוניים סקיוריטי. סך ערך העסקאות חצה את רף מיליארד הדולר.
בספטמבר האחרון סייברסטארטס גייסה 480 מיליון דולר עבור קרן הזדמנויות חדשה בשם Cyberstarts Scale. זאת, לאחר גיוס של 200 מיליון דולר עבור קרן הזדמנויות בחודש מרץ 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה