השוק

עומרי כספי מרוויח בענק: כך עסקת WIZ תכניס לו הון

עסקת הרכישה המדוברת, בשווי מוערך של 23 מיליארד דולר, מציבה את כספי בעמדה אסטרטגית כמשקיע בקרן ההון סיכון "סייברסטארטס". קרן זו, בניהולו של גילי רענן, היתה מהמשקיעות הראשונות ב"וויז" ומחזיקה כיום ב-4% ממניותיה. שווי החזקה זו מוערך בכ-900 מיליון דולר, לאחר מכירת מחצית מאחזקותיה לקרן ההשקעות בלקסטון ב-2021
מערכת ice |  4
עומרי כספי (צילום גלעד קוולרצ'יק)
הכדורסלן הישראלי עומרי כספי, שפרץ דרך כשחקן ה-NBA הישראלי הראשון, עומד להוסיף לרשימת הישגיו תואר נוסף - משקיע מצליח בתעשיית ההייטק. על פי דיווחים אחרונים בכלכליסט, כספי צפוי להרוויח סכומי עתק מעסקת הענק המתגבשת בין גוגל לחברת הסייבר הישראלית "וויז".
עסקת הרכישה המדוברת, בשווי מוערך של 23 מיליארד דולר, מציבה את כספי בעמדה אסטרטגית כמשקיע בקרן ההון סיכון "סייברסטארטס". קרן זו, בניהולו של גילי רענן, היתה מהמשקיעות הראשונות ב"וויז" ומחזיקה כיום ב-4% ממניותיה. שווי החזקה זו מוערך בכ-900 מיליון דולר, לאחר מכירת מחצית מאחזקותיה לקרן ההשקעות בלקסטון ב-2021.

המעבר של כספי מעולם הספורט לעולם ההשקעות מדגים את יכולתו לזהות הזדמנויות עסקיות מעבר למגרש. השקעתו ב"סייברסטארטס" היתה אחד מצעדיו הראשונים בתחום הסייבר, ועתה נראה כי צעד זה עומד להניב פירות משמעותיים.
אך כספי לא נח על זרי הדפנה. הוא הקים קרן הון סיכון משלו בשם "שבע", אשר גייסה כבר 50 מיליון דולר ומתמקדת בהשקעות בחברות סייבר חדשניות. מהלך זה ממצב את כספי לא רק כמשקיע מצליח, אלא גם כיזם וכמוביל בתעשיית ההייטק הישראלית.
סיפורו של כספי מדגים את הסינרגיה המתפתחת בין עולם הספורט המקצועני לבין תעשיית ההייטק. יכולותיו האתלטיות, לצד החשיבה האסטרטגית והראייה העסקית שפיתח, מאפשרות לו לנווט בהצלחה בין שני העולמות.
העסקה הצפויה בין גוגל ל"וויז" לא רק תעשיר את כספי, אלא גם תדגיש את מעמדה של ישראל כמעצמת סייבר עולמית. היא מהווה עדות נוספת ליכולתה של התעשייה הישראלית לייצר חדשנות פורצת דרך בתחום אבטחת המידע והסייבר.
בעוד שהעסקה עדיין לא הושלמה רשמית, ההתפתחויות סביבה מעוררות עניין רב בקהילה העסקית והטכנולוגית. הן מדגישות את הפוטנציאל הרב הטמון בחיבור בין הון, ידע טכנולוגי וראייה אסטרטגית ארוכת טווח.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עמרי, כסף סופרים במדרגות. אין מכירה !!! (ל"ת)
    צפוני 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שיהנהנהמון, לא סובל אותו
    ירון 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי הוא ביביסט!
    סגור
  • 1.
    המליצו לו והוא לא גאון בשום דבר
    הלו 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והיה כדורסלן בינוני מאוד שלא מתאים בכלל לרמת ה NBA והגיע לשם רק בזכות פרוטקציות ויחסי ציבור גדולים.
    סגור
  • העסקה התפוצצה
    שרון 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העסקה התפוצצה. שיחפש למכור עגבניות
    סגור